Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Galant VIII Kombi

Misiek666, 9 lat temu
Silnik 2.5 24V 163KM 120kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 198 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Mitsubishi Galant VIII Kombi 2.5 24V 163KM 120kW 1996-2006 - Oceń swoje auto
4,15
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
4,0
Całokształt
posiadam wersję automat ale nie ma takiego wyboru...
Wrażenia
5,0
Silnik
power i japońska kultura pracy
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia Invec dostosowuje się do stylu jazdy i dynamicznie reaguje na kick down. Jedna z najlepszych z jaką jeździłem. Trzeba tylko dbać o olej (Castrol transmax Z) i tyle. Drugi w firmie taki sam Galant jest katowany od 8 lat i skrzynia działa bez zająknięcia.
3,0
Układ jezdny
Rozbudowane zawieszenie - bardzo kiepski skręt (zawsze cofanie na dwa razy, brak możliwości nawrotki na jezdni dwupasmowej. Jest po kilka wahaczy na stronę więc jest się co psuć na naszych drogach. W Ford Galaxy McPerson załatwia sprawę na jednym wahaczu - ten sam komfort tylko taniej.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, tempomat, grzane fotele, opcja hold (winter) automatu, TCL, ABS
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
minus za czujnik temperatury wnętrza - radio go ogrzewa i klima po dłuższej jeździe zaczyna mocniej chłodzić. Niektórzy przenoszą go niżej. Ogrzewanie super jak to w benzynie - ciepło po 0,5km. Dodatkowo z grzaniem foteli. Klima wydajna i działa (bez serwisu od co najmniej 6 lat).
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto projektowane dla 4 Japończyków do 160cm wzrostu lub dla managera i jego Yorka... Przy 183cm za mną już nikt nie usiądzie. Przesadnie rozbudowane zawieszenie powoduje brak miejsca w bagażniku z powodu nadkoli (kombi).
4,0
Wyciszenie
Tu zawsze mogłoby być lepiej, chociaż wtedy nie słychać byłoby dźwięku silnika (;-))
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W zasadzie nic poza eksploatacją, no może skomplikowane zawieszenie trochę kosztuje. Większe awarie (a mówię o aucie z 1998): rolka paska PK, pęknięcie węża wspomagania. Największy koszt to zerwanie wałka napędowego w sprzęgle hydro - wada fabryczna niektórych egzemplarzy 2,5V6. Dzięki forum Mitsumaniaków naprawione za 1500zł (kupno skrzyni od 2,0 za 1000zł i wymiana sprzęgła). Części dostępne, zamienniki również.
5,0
Stosunek jakość/cena
za auto w 2006r dałem 22tys zł, do tej pory WSZYSTKO w nim działa. Od 120tys km jeździ na sekwencyjnej LPG - zużycie ok 13L.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystkie najdrobniejsze elementy wyposażenia pracują poprawnie. Znany problem styków zegarka poprawiłem sam na parkingu w 20min. Tylko zawieszenie co jakiś czas prosi o poprawki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tylko jedna poważna usterka na 90tys km (cały przebieg ok 200).
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Mitsubishi Galant VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mitsubishi Galant VIII Kombi