Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Galant VIII (152) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 84 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Majki
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Automatyczna skrzynia biegow moim zdaniem nieslusznie zbiera ciegi od wielu. Poprostu taka jest jej charakterystyka, ze zmienia sie w zaleznosci od stylu jazdy kierowcy, i zupelnie inaczej zmieniaja sie przelozenia w miescie jak i poza nim. Doslownie uczy sie stylu jazdy kierowcy, przy okazji wymiany filtra oleju skrzyni, bylem u inzyniera ktory w tamtych czasach pracowal w mitsubishi. Bardzo chwalil te skrzynie. Z natloku informacji jakie...
5,0
~Ss2H
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Jeździłem wieloma automatami, amerykańskie, japońskie, niemieckie... W Hondzie skrzynia pracowała wyśmienicie, nie miałem tam co prawda tiptronika jak tu w Galancie ale chodziło to wyśmienicie, no i.. nie psuło się. W Galancie? Skrzynie chodzi jeszcze piękniej a gdy chcemy możemy przełączyć na tiptronika i wtedy budzimy dzikie zwierzę... Skrzynia automatyczna w japońcach to cudeńka techniczne, chodzą wyśmienicie i naprawdę, można sobie...
5,0
~Madmikee
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Szukałem modelu dokładnie z tą skrzynią i nie zawiodłem się, a wręcz zachwyciłem. miałem okazje jeździć z DSG i...przy całej skomplikowanej budowie - daleko im do tego automatu! Adaptacyjny automat w tym modelu sprawia, że w każdej chwili sam dopasuje się do Twojego stylu jazdy, a gdy depniesz w kicka...zrozumiesz jak pięknie jest zakosztować namiastki F1! Zmiana biegów - bajka! Żadnego szarpnięcia, niesamowicie gładko. Tiptronic idealny na...
3,0
~vincenzopl
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Niestety skrzynie w Galantach- są dosyć słabe jak na tej klasy samochód. W zimie przy dużych mrozach po odpaleniu ciężko wchodzi jedynka i dwójka. Wrzucanie dwójki i trójki bywa problematyczne przy ciepłym silniku- trzeba wyczuć skrzynie i odpowiednio poprowadzić gałkę. Zdarza sie że trójka coś \"zagrucha\" przy zmianie. Synchronizatory lubią padać jak i łożyska. Jak na razie odpukać bez grzebania w skrzyni. Jeśli ciężko sie redukuje z trójki...
4,0
~tekbigi@yahoo.com
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
mam już przejechane ponad 200 tyś kilometrów więc prawdopodbnie łożyska na poszczególnych biegach zaczynają gwizdać, przy czym nie wiem, czy to na pewno łożyska (ktoś tam stwierdził, że mogą to być cięgna). Często gdy auto jest zimne lubi sobie zgrzytnąć przy wrzucaniu drugiego biegu. Jedynka jest troche za krótka, co nie pozwala rozpędzić go do większych prędkości na tym biegu, ale kiedy już wrzucimy drugi bieg, a potem trzeci autko przeradza...
4,0
~Mariusz
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.4 GDI 150KM 110kW
Skrzynia biegów dosyć elastyczna, dobre przełożenia. Wadą sa łożyska skrzyni, z tego co wiem, równiez z własnego doswiadczenia, wielu użytkowników Galantów, boryka się z problemami związanymi z szumieniem łozysk. Koszt łozysk, łącznie z uszczelniaczami, wyniusł mnie ok 1100 pln, za naprawe nic nie płaciłem, wymiany dokonałem sam, więc kilkaset pln zostało w portfelu. Ponadto przy przebiegu 190 tys km wymieniłem kpl sprzęło (1300pln).
3,0
~Darek
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.0 TDI 90KM 66kW
do pewnego momentu nie miałem zastrzeżeń, ale ostatnio coś zaczęło szwankować i mam problem przy redukcji z 3 na 2 bieg. wymieniłem olej w skrzyni i przy okazji sprzęgło, które i tak dobiegało końca i niewielka poprawa. Muszę po 2-3 razy wciskać sprzęgło żeby bieg zaskoczył. Mnie wychodzi to już dość sprawnie ale jak Galantem jedzie inna osoba to ma problem. Trudno... skrzyni wymieniał już nie będę.
5,0
~Solenizant
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Mam automat, jest to chyba jeden z najlepszych automatów jakimi jeździłem a jeździłem wieloma. Szkoda jedynie, że ma tylko 4 biegi ale jeśli chodzi o działanie to jest miodzio. Chodzi głównie o to, że skrzynia uczy się Twojej jazdy, jeśli kupujesz samochód od kogoś, to zresetuj sobie komputer by nauczyć skrzynię Twojego stylu jazdy (może np. zamulać po jakimś dziadku lub mocno wkręcać po jakimś dzieciaku)
4,0
~Kazik_szalona_Panda
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Automat TipTronic jest doskonały. Delikatnie i szybko zmienia biegi (w porównaniu do innych aut z tej epoki np Citroen Xsantia i Honda Accord). Kick Down niemal natychmiastowy. Niestety koszty wymiany oleja i filtrów spore (400zł olej z filtrem). Mało który mechanik ma pojęcie jak się do tego zabrać. Zalecę korzystać z zakładów specjalizujących się w automatach. Skrzynia czasami awaryjna.
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Galant VIII
Średni koszt przejechania 100 km
46,00 zł
11,0
l/100km
13,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~BIZZI
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
AUTOMAT JEST PRZYJEMNOŚCIĄ PRZY TAKIEJ MOCY.NIE MA "DZIUR" MOCY.PRZEŁOŻENIA SPORTOWE SUPER.W PORÓWNANIU Z CHRYSLEREM LUB AUDI MIŁE ZASKOCZENIE.W MIEŚCIE MOZNA JEŻDZIĆ "CRUISIN`" JAK I KOMPLETNIE ZMIATAC KONKURENCJĘ POD ŚWIATŁAMI (RACE).NA TRASIE AUTOMAT JEST BEZKONKURENCYJNY!!! A JEŻDZIŁEM GALANTEM W MANUALU I OKAZAŁO SIE ŻE AUTOMAT JEST POD WIELOMA WZGLĘDAMI LEPSZY...
Mitsubishi Galant VIII