Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Galant VIII Sedan (92) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 79 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~japan_jacek
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 136KM 100kW
Galant jak wszystkie inne samochody ma kilka wad: -rdzewiejące tylne nadkola(niezależnie od rocznika, poprostu każdy egzemplarz ma z tym problem) -\"cykające\" popychacze hydrauliczne w silniku- dlatego warto jeździć do doświadczonych mechaników(to nie znaczy do ASO:) którzy wiedzą jaki lać olej; w moim egzemplarzu potrzebna była wymiana- koszt z robocizną w cenionym nieautoryzowanym serwisie w warszawei 630zł
4,0
~Czarcik
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
najsłabsze strony to zawieszenie, wahacze i drążki z końcówkami, słaby system hamowania zwłaszcza do 99 roku. Rdzewieją tylne nadkola, na to jedynym lekarstwem byłaby stała konsekwentna konserwacja ich wnętrz od nowości, niestety te autka kupujemy używane po sprowadzeniu. Wkurzające są \"zimne luty\" na zegarku, żyje on własnym życiem i pokazuje przypadkowe godziny.
2,0
~Kuba
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Oj, to jest pięta achillesowa tego auta... WSZECHOBECNA rdza. Jak zacznie się pojawiać, a na pewno zacznie lub zaczęła, to możesz już odkładać na kolejne auto - po prostu nie warto się z tym pieprzyć. Poza tym elementy we wnętrzu lubią poskrzypieć. Trzeba mieć cierpliwość, bo drobne usterki wyskakują i są upierdliwe.
5,0
~delfinpl1@tlen.pl
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 TDI 90KM 66kW
Napraw do tej pory nie mialem , zakonserwowalem go za 1000zl ze wzystkich stron, i moge spac spokojnie:-) Prawa tylna szyba troche sie rusza na dziurach(ale to sie zrobi), maska czasem sie nie domyka (bo nie wraca dzwignia otwierania maski w pierwotne polozenie) , oprocz tych drobiazgow to wszystko OK.
5,0
~Yres
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 136KM 100kW
Zaśniedział otwór dla klucza w tylnej klapie, ale nikt sie nawet nie kwapi żeby to czyścić, bo jest otwieranie z wnętrza. Czasem nie aktywuje się czujnik odwarcia drzwi kierowcy. Kwesta pielęgnacji. Myślę, że to nieistotne drobiazgi - w końcu auto to maszyna a nie eksponat muzealny!
5,0
~SAMMERS
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 136KM 100kW
No tu jest mistrzostwo swiata.Przez dwa lata zero problemow.Po zakupie wymiana rozrzadu-japonski cena 300zl,filtry paliwa,oleju,powietrza,kabinowy,wymiana plynu chlodniczego,paska od pompy i klimy.To wszystko to jest 600zl z robocizna przez DWA LATA.Wiecej nie ma co pisac :)))))
5,0
~B2rt3k
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Póki co nic nie robione. Zobaczymy co wyjdzie z czasem. Odzywają się czasem plastiki we wnętrzu no i zegarek który się zacina. Mata grzewcza siedzenia czasem grzeje tylko plecy, albo pupę. Przy przebiegu 270000 km skóra jest już gdzieniegdzie przetarta i nadaje się do renowacji.
5,0
~SLONIO88
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Wiadomo to tylko maszyna - odkąd Go mam wymienilem to co powiniem: - rozrząd - bo potrzeba - sprzęgło - bo ktoś wcześniej wymienił sam docisk co rozwaliło całe sprzęgło - tarcze i klocki Teraz czeka mnie wymiana piasty - normalne zużycie! NIEPRZEWIDZIANYCH USTEREK BRAK !
4,0
~roch_27
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Wiadomo made in japan, Galant jako jeden z nielicznych montowany jest właśnie w Japonii (wersje amerykańskie w Ameryce). Auto dopracowane, poza małym szczegółem- zegarek elektoniczny w kokpicie-, który po jakimś czasie zaczyna broić. Pomogło przelutowanie styków i jest OK.
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Galant VIII Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
11,0
l/100km
11,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Arturo
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.4 GDI 150KM 110kW
Miałem go 3 lata, zrobiłem 44.000 km i nic nie padło. Japończyk starej szkoły ;-) Jedyne co wymieniłem to przedmuchany elastyczny łącznik (plecionka) układu wydechowego, po za tym nic. Samochód regularnie przeglądany w ASO co 15.000 km
Mitsubishi Galant VIII Sedan