Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Galant VIII Sedan (106) - Silnik

Na liście zabraknie 59 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Kazik_szalona_Panda
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Mitsubishi Galant VIII
Silnik bardzo elastyczny. W każdym zakresie prędkości potrafi dać przyjemność i zapewnić przyśpieszenie. Momentalnie reaguje na pedał gazu. Wyprzedzania to czysta radość i zero stresu. Dźwięk V6 pod maską przyprawia o gęsią skórkę i powoduje zazdrosne spojrzenia ojców wyprowadzających dzieci na spacer. Pod względem mechanicznym, rozwiązania techniczne proste i raczej proste. Silnik doskonale znosi zasilanie sekwencyjną instalacją LPG....
5,0
~ari
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Mitsubishi Galant VIII
Największy atut auta obok wyglądu, bardzo elastyczny. W spokojnej jezdzie miejskiej czesto nie przekraczam 2000 tys obrotow, bo nie ma takiej koniecznosci. Od 4500 obrotów idzie jak przecinak. W przeciwienstwie do silnikow 4-ro cylindrowych nie puchnie przy wyzszych predkosciach i przy wyprzedzaniu nie ma problemu. Ale chyba najwiekszy atut to spalanie o czym pisze troche niżej. No i niesamowite brzmienie v szostki, nawet mechanicy mi mowili,...
3,0
~Fajny
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Mitsubishi Galant VIII
Poezja. Ta poezja to właśnie dzięki silnikowi, który ani nie ma wielkiej mocy ani pojemności, ale za to krzywa momentu obrotowego tak została ustalona przez producenta że ten samochód wystrzela jak rakieta. Praktycznie mało jest samochodów tej wielkości 4,5m długości które mają po 170- 200 KM i wygrałyby sprint do 100km/h i to niezależnie czy diesel czy beznyna. Samochód bardzo ładnie przyspiesza już od niskich obrotów i nie ma potrzeby...

Mitsubishi Galant VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Czarcik
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Mitsubishi Galant VIII
Mimo 275 tysięcy km przebiegu 2,5 V6 nadal pracuje równo, ma świetne przyspieszenie i zamyka zegar. Pracuje równo, zawsze odpala za pierwszym razem a wdepnięcie pedału gazu w czasie jazdy zawsze powoduje entuzjastyczną odpowiedź, nawet z bardzo niskich obrotów. odcięcie przy ok. 7200 rpm, na 2 przy tych obrotach mamy już 120km/h. Delikatny wyciek spod korka, uszczelka do wymiany. UWAGA NA PRZEKRĘCANE AUTA, nie sposób dostać rocznika np 98 z...
3,0
~Arturo
Sedan 2.4 GDI 150KM 110kW
Mitsubishi Galant VIII
Silnik oszczędny jak na swoją pojemność. Niestety absolutnie nie odczuwało się tych 150 KM, włączenie klimy oraz wysokie temperatury potęgowały \"efekt muła\". Kiedy natomiast temp. otoczenia spadała poniżej 20°C to wtedy dopiero osiągi stawały się w miarę przyzwoite. Byłem z tą przypadłością w ASO - tam niestety nic na to nie poradzili. Na zimnym silniku czasami wariowały obroty, ale trwało to ok. minuty od odpalenia, później już było OK.
5,0
~Yres
Sedan 2.0 136KM 100kW
Mitsubishi Galant VIII
Nie można nic zarzucić, bo zbiera się lepiej niż przeciętnie. 9,2 sek. do setki to naprawdę dobry wynik, jednak człowiek przyzwyczaja się do mocy i chciałoby się więcej. V-max narazie 205 km/h, ale to nie był koniec, tylko prosta się skończyła :) Elastyczność nie powala, trzeba wysoko kręcić lub redukować - pod względem momentu obrotowego (tutaj 175Nm) diesle go biją na głowę. Jednak oceniając wśród 2-litrówek należy się bdb!
5,0
~kAWIOR
Sedan 2.0 136KM 100kW
Mitsubishi Galant VIII
SILNIK PALI NA DOTYK, OD KUPNA TYLKO ZMIENILEM PODSTAWOWE RZECZY, RAZ MYSLALEM ZE POPYCHACZ PEKL, ROZEBRALEM KLAWIATURE I WSIO BYLO GIT OKAZALO SIE ZE JEDNA Z NOWYCH! SWIECY BOSH PO TYGODNIU PEKLA I CHODZILA W GORE I W DOL I DAWALA TAKI HALAS, POLECAM WSADZIC GRZYBKOWY FILTR POWIETRZA Z LANCER EVO PASUJE PRAWIE ODRAZU A EFEKT JAK SIE WKRECI NA JEDYNCE NA OBROTY JAK BY SUBARU 2.0 HEHE
4,0
~zibi
Sedan 2.4 GDI 150KM 110kW
Mitsubishi Galant VIII
silnik na tą pojemność ekonomiczny i w miarę cichy, nie jest to motor dla żądnych mocnych wrażeń, przy wciśniętym \"gazie do dechy\" potrafi nawet 14l/100 wchłonąć w mieście, za to przy jeździe w trybie ECO GDI, poniżej 12/100 w mieście, w trasie 7-8l/100km. Oczywiście opis dotyczy 2.4 GDI 144km , nie mam pojęcia skąd wzięła się w zestawieniu wersja 2.0 GDI, NIGDY TAKIEGO MODELU NIE BYŁO!!!
5,0
~pett82
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Mitsubishi Galant VIII
Posiadam Mitsubishi Galant Avance jest to sportowa wersja po lifcie.|Pomimo małej mocy (163 km)jak na 2.5 l. silnik ,moje auto rozpędza się do 100 w 7,3 sek. Silnik bardzo elastyczny nie trzeba machać drążkiem zmiany biegów ( jechałem na 5 biegu 40 km/h i nie odczuwałem żeby silnik się męczył).Świetny momęt obrotowy ciągnie do przodu od samego dołu, po 4000 obr/min. dopiero pokazuje pazurki.
4,0
~maniek
Sedan 2.0 136KM 100kW
Mitsubishi Galant VIII
silnik jak na jednostkę benzynową bardzo elastyczny, na drugim biegu można jechać 20km/h i 100km/h!! Co prawda na początku nie chciałem go gazować ale że robię trochę kilometrów to się w końcu przekonałem (i nie żałuję - porządna instalacja zamontowana przez fachowców). Od lipca 2007 do października 2008 zrobiłem 37tyś km. Po zagazowaniu musiałem tylko wymienić przewody wys. napięcia.
Mitsubishi Galant VIII Sedan