Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Lancer IX Sportback (104) - Silnik

Na liście zabraknie 48 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~matt
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.8 MIVEC 143KM 105kW
Typowy japonski wysokoobrotowy silnik, na niskich obrotach bardzo cichy i dosc ekonomiczny, na wysokich obrotach po sportowemu glosny (co lubie, bo ladnie brzmi), paliwozerny i wystarczajaco mocny jak na 143 KM (ale od 4000 obrotow). W calosci robiony w Japonii, z czym wiaze duze nadzieje co do jego niezawodnosci. Trzeba liczyc sie z tym, ze przy szybkim wyprzedzaniu konieczna jest redukcja biegu, jadac np. 60 km/h trzeba wrzucic... dwojke :)...
4,0
~Emerson,L.P.
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.8 MIVEC 143KM 105kW
Spalanie na trasie to 7.5l/100km, w cyklu mieszanym Warszawa i okolice to 9,2l/100km. Lancer po mieście przy spokojnej jeździe bez korków potrafi spalić 9,5-13l/100km jednak jeżeli są korki a są to możemy się spodziewać spalania od 14-16 l2/100km, na krótkich kilkukilometrowych trasach, przy jeździe jedynka i dwójka a czasem może da się rozpędzić do 50-60 km/h. Przy wolnych przelotach i dłuższej jeździe w mieście może spaść nawet poniżej...
5,0
~wwktr
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.8 MIVEC 143KM 105kW
Samochód już trochę służy, więc po 2 latach czas na jakąś refleksję. Maszyna niezła, a jak wziąć pod uwagę cenę to doskonała. Dużo miejsca w kabinie, pakowny bagażnik, bardzo dobrze spisuje się na długich trasach, nawet w 5 osób (2 dzisci). Osiągi wystarczające, żeby pewnie przemieścić się do celu, spalanie może być. Silnik na niskich obrotach prawie nie żyje, ale za to międz 4 a 6 tysięcy ciągnie równomiernie, nie słabnie przy czerwonym...
5,0
~yosa
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.8 MIVEC 143KM 105kW
Główną zaletą tego silnika jest jego trwałość i to że nie wymaga właściwie żadnej obsługi (łańcuch). Co do mocy, to, oczywiście przydałoby się te 30 KM więcej, ale ogólnie nie jest źle. Ponieważ było to pierwsze moje auto z Japonii (tak Lancer jest jeszcze w całości japoński!) to musiałem się przyzwyczaić kręcić go na wysokich obrotach. Wtedy daje naprawdę dużo radości z jazdy i ciągnie gdy słabsze diesle dostają już zadyszki. Na gazie, nie...
5,0
~zieeeba
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
postaram uczciwie opisac to auto jak je kupowalem bardzo mi sie podobalo, ale jak przesiadlem sie z audi a4 2005 1.9tdi chcialo mi sie plakac. BARDZO GLOSNY W SRODKU!!!!,tam nie ma rzadnego wyciszenia tylko blacha. i to jest najwiekszy minus, drugi to bardzo maly bagaznik, trzeci slobo troszke w srodku, czwarty to tablica z zegarami temperatura, spalanie, brzebieg, wszystko na jednym malym wyswietlaczu i odczyty sa osobno musisz naciakac...
3,0
~Sill
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.8 MIVEC 143KM 105kW
Jednostka napędowa trochę nie wystarczająca jak na samochód o tej masie (Choć może to wina rozwiązania silnika?). W każdym razie, silnie odczuwalne opóźnienie przy przyspieszaniu, czasami wręcz rusza z miejsca mozolnie. Naprawdę dobrze zachowuje się na 2 pierwszych biegach (po nabraniu wprawy przy ruszaniu tym samochodem) jak i na wyższych obrotach (dla których wydaje się, samochód został stworzony ;) ), jednak ta drugia opcja, wiąże się z...
4,0
~8ucik
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.8 MIVEC 143KM 105kW
Silnik dosyć fajny, zrywny i dający dużo frajdy z jazdy. Wiadomo, że jest to wolnossak, czyli od około 4000 obrotów dopiero zaczyna się coś dziać. Dół tego silnika, to niestety przy tak ciężkim aucie nie to czego można by się było spodziewać. To co ratuje, to redukcja. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że po dotarciu do tych nawet 3000 obrotów silnik było słychać aż nadto. Głośność silnika może z początku cieszyć, a potem staje się katorgą.
4,0
~TheVIANT
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.8 MVTEC 140KM 103kW
Silnik jak na taką moc powinien rwać, ale ze względu na dużą masę własną nie ma co oczekiwać cudów. To co mi się w nim podoba to to że nie schodzi szybko z wysokich obrotów - jak się wkręci to się fajnie trzyma na górze i nie trzeba się śpieszyć ze zmianą biegów co by nie szarpało. To jest zaleta. I tu ważna rzecz, w swoim egzemplarzu posiadam silnik montowany po zmianie po 2010 roku - tylko 3 konie mniej, a pali mniej niż silniki przed 2010.
4,0
~AutomaniaK
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.6 MIVEC 117KM 86kW
Silnik, jak w samochodach japońskich, żeby coś z niego wykrzesać, to trzeba kręcić powyżej 3 tys. obr/min. Niestety przekład się to na spalanie do 11 l i hałas w kabinie. Polecam osobom statecznym - przy obrotach ok. 2 tys. jest dość cicho i ze spalaniem można zejść do 7 l po mieście. Jeśli się jednak nie dba o koszty i lubi warkot silnika, to można zadziwić nie jedną 2-litrówkę. Na wolnych obrotach silnika prawie nie słychać. Silnik jest...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Lancer IX Sportback
Średni koszt przejechania 100 km
34,50 zł
8,1
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~lewy51222
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.8 MIVEC 143KM 105kW
Kultura pracy dobra. Przy niskich obrotach w środku nic nie słychać, przy przekroczeniu 4500 obr/min jest troche głośno, ale dźwięk przynajmniej dla mnie bardzo miły. Jedyną wadą może być to, że te 143konie czuć dopiero po przekroczeniu 4000obr/min. Jeżeli nie kręcimy silnika na wysokie obroty ma się wrażenie jakby było tych koni o wiele mniej. Jednak gdy już przekroczymy 4000obr/min naprawde można się zdziwić co to autko potrafi:)
Mitsubishi Lancer IX Sportback