Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Lancer IX Sportback (98) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 54 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~8ucik
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.8 MIVEC 143KM 105kW
Niestety skrzyni biegów daleko do ideału. Bieg 1 i 2 wchodzą z dosyć sporym oporem. Bieg wsteczny również nie należy do zbyt fajnych. Często wciskanie, odpuszczanie i ponowne wciskanie sprzęgła jest wymagane by wspomniane biegi w końcu weszły w dane miejsce. Co gorsza pomiędzy 1, a 2 czasem można usłyszeć spory zgrzyt. Wtedy pozostaje znowu wysprzęglić i wprowadzić dany bieg. Kontaktowałem się z kilkami większymi serwisami w Polsce, ale...
4,0
~Wojciech
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.6 MIVEC 117KM 86kW
Skrzynia precyzyjna, każdy bieg wchodzi wzorowo. Jednakże zaskoczyła mnie jedna rzecz. Na bardzo stromej górce nie warto zostawiać samochodu tylko na biegu, bo zaczyna się powoli starczać w dół. Najpierw myślałem, że coś jest nie tak, po kontakcie z mechanikami przekonałem się, ze przy tej masie kompresja silnika 1.6 nie jest wstanie utrzymać go w miejscu na biegu przy dużych wzniesieniach. No i faktycznie, poznałem już 3 osoby z tym modelem,...
4,0
~matt
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.8 MIVEC 143KM 105kW
Biegi wchodza delikatnie, precyzyjnie i lekko. Dosc krotkie skoki drazka pasuja do lekko sportowego zalozenia parametrow silnika. Uwazam, ze skrzynia biegow to mocny punkt auta. Wada: brak szostego biegu, ktory na duzych predkosciach zmniejszylby zuzycie paliwa. Daje 4 za brak 6 biegu. Licze na to, ze kolejna wersja lancera bedzie miala 6 bieg. Czasami wsteczny nie wchodzi za pierwszym razem. Poczatkowo ocenialem skrzynie biegow na 5, ale brak...
5,0
~yosa
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.8 MIVEC 143KM 105kW
Skrzynia biegów bardzo precyzyjna. Po niemiłych doświadczenia z innymi autami (opel i ford), od początku byłem nią po prostu zachwycony. Co ciekawe, po siedmiu latach użytkowania wydaje mi się że chodzi jeszcze lepiej. Jedyne do czego można by się przyczepić to brak 6 biegu, ale taka skrzynka nie była dostępna :(
4,0
~zieeeba
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
ale do auta sie przyzwyczailem i juz jest ok. jedynka troche za krotka, a jak chcesz szybko ruszac to poczekaj do wrzucenia trojki, fotele ok w miare wygodne Auto jejzdzi supeeerr, super trzyma sie drogi silnik dobrze juz ciagnie od 1800 obrotow a od 1500 sie nie dusi. na trojce przy mokrym asfalcie kola czesem boksuja:)
4,0
~mahert
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
+ za 6 bieg przydatny w trasie - za ti ze biegi 1-2 sa bardzo krotkie, przez co predkosc np. 60 mozna robic na 6 biegu (dla porownania kia ceed disel 1.6 przy tej predkosci jazdy jeszcze na 3/4 biegu) w efekcie samochod sprawdza sie w predkosciach do 160/h potem zaczyna sie pocic i max na 185 troche malo jak na oczekiwania
4,0
~MZukos
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.6 MIVEC 117KM 86kW
Czasem ciężko wrzucić bieg, czuć jakby opór ( może dlatego, że auto jest nowe ), ale z kolei precyzja \"wkładania biegów\" do bólu - jest wskaźnik, kiedy zmieniać bieg na wyższy bądź niższy, żeby jeździć ekonomicznie - szkoda, że nie można go wyłączyć bo czasem irytuje ale generalnie przydatny gadżet
5,0
~Bartosz
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.8 MIVEC 143KM 105kW
Skrzynia biegów zachowuje się świetnie. Skoki zmiany poszczególnych biegów są poprawne a biegi wskakują bez problemu. Przy tej wersji silnikowej małym minusem jest jednak brak 6-go biegu. Przy prędkościach autostradowych obrotomierz sięga 4 tyś obrotów i robi się głośno.
5,0
~Margherita
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.8 MIVEC 143KM 105kW
doskonała, w szczególności rewelacyjne jest sprzęgło, polecam dla osób które nie lubią sprzęgła i zmiany biegów Duza moc silnika, powoduje że nie trzeba za dużo mieszać biegami, a na trójce można spokojnie dociągać nawet do setki, a silnik wcale nie "wyje"
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Lancer IX Sportback
Średni koszt przejechania 100 km
34,50 zł
8,1
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~AutomaniaK
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.6 MIVEC 117KM 86kW
Jak przystało na samochód ze sportowym rodowodem, przełożenia są długie. Kiedy inni muszą już zmienić bieg, to Lancer dopiero się rozgrzewa. Za to skok lewarka mógłby być trochę krótszy. Ciężko wchodzi wsteczny i pierwszy bieg, ale podobno to przypadłość Mitsubishi.
Mitsubishi Lancer IX Sportback