Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Lancer VIII Kombi (62) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~PrzemekMTB
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Co by tu napisać ;-) Układ jezdny jest genialny. Jeżeli ktoś lubi twarde zawieszenie to będzie zachwycony. Nasze drogi niestety powodują, że cierpi na tym nasz kręgosłup ale na równych, krętych drogach kierowca jest w swoim żywiole. Właściwie dwie najlepsze rzeczy w tym aucie to niezawodność i precyzja prowadzenia, tzw. handling, na którą składa się oprócz zestrojenia zawieszenia również precyzja układu kierowniczego. Samochód jest w swoim...
4,0
~arek
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Ponownie 4,5. Wymaga przyzwyczajenia, bo jest twardo. Czuć dziury na drodze. Ale niesłuszne jest nazywanie tego auta taczką. W wersji 2,0 obniżone zawieszenie, twardsze amortyzatory i felga 16 z oponami 195/50. Siłą rzeczy musi być trochę twardo. Za to bardzo fajnie się prowadzi. Pewnie. Przy pokonywaniu zakrętów i hamowaniu auto się nie przechyla, nie buja. Wersja 2.0 ma rozpórkę. Mimo braku współczesnej elektroniki (ESP i inne podobne...
5,0
~grzesgrab73
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Auto za pierwszym razem wydało się bardzo "ścisłe". Układ wspomagania kierownicy chodzi ciężej niż w autach wyższej klasy, ale prowadzenie w zakrętach to już bajka powiem szczerze, że nie wierzyłem opiniom które tu czytałem ale jednak w 100% się one potwierdziły. Auto twarde, ale nie aż tak twarde żeby nie dało się wytrzymać. Polskie drogi nie rozpieszczają i trzeba po prostu uważać na dziury. Auto prowadzi się pewnie, bardzo szybko reaguje na...
4,0
~loo1
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Wielowahaczowe i twarde zawieszenie sprawia, że silnik i skrzynia biegów maja należne oparcie na gruncie. Auto jeździ jak po szynach, nie przechyla się w zakrętach i jest pewne w prowadzeniu. Kombi w czarnym kolorze wygląda jak karawan, ale w odczuciach z jazdy bliżej mu do do sportowego coupe. Minus za duży promień skrętu i utrudnione parkowanie. Trzeba pamiętać, że twarde zawieszenie + nietypowe opony 195/50R16 powodują, że jazda po dziurach...
5,0
~Jaco
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Moja wersja to SPORT. jest to auto z rynku niemieckiego, gdzie wyposażenie i zawieszenie jest jak z modelu z motorem 2 litry a włożone jest 1,6. Obniżone, sztywne i 16 cali. To wszystko sprawia, że auto klei się do drogi ale na koleinach zciąga a na nierównowściach trzęsie. Auto robi wrażenie wcinania się w zakręt i prowokuje do ostrego ich brania. trzeba pilnować stanu opon. Układ jezdy robi wrażenie jazdy jak po szynach, ale zły stan opon...
3,0
~substance
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V Sport 98KM 72kW
mam dziwne uczucie na kierownicy tak jakby nie bylo wytlumienia w kolumnie,czasami odnosze wrazenie ze niemal dotykam asfaltu,nie wiem,mam mieszane uczucia co do tego,moze byl stukniety ale z drugiej strony bralem z garazu i dostalem na niego 3 miesiace gwarancji.po za tym zauwazylem ze lewa przednia iopona zuzywa sie szybcjiej na krawedzi zewnetrznej.
5,0
~Mike
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Zawieszenie twarde. Moze nawet za twarde. Ale asfaltu Lancer trzyma sie świetnie. Stworzony do jazdy po krętych drogach. Nie wykazuje podsterowności ani nadsterowności. Jakby jechał po szynach. Przy dużych prędkościach człowiekowi żal, że nie ma specjalnie profilowanych siedzeń. Byłoby jak w raju! Wspomaganie kierownicy bardzo ok.
5,0
~Indyk
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Lepiej jak genialnie. Jedyny mankament to taki że standardowo w wyposarzeniu Lancerów były 16'' felgi, jednak przy felgach 15'' komfort znacznie lepszy. Sztywne zawieszenie zapewnia perfekcyjne prowadzenie i stabilność przy szybkich zakrętach, dla mnie to również bezpieczeństwo.
4,0
~karwos00
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Dobrze trzym się drogi - w porównaniu z 2,0 dostępnym w Polsce - nie ma rozpórki i obniżonego zawieszenia. Przez to jest bardziej komfortowy, ale spada trzymanie na zakrętach przy szybkim pokonywaniu - oczywiście w porównaniu do aut innych marek(porównywalnych)wypada lepiej.
4,0
~Marcin Hamburg
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Dobrze trzyma drogi i jest bardzo przewidywalny. Fabryczna rozpórka na przednich kielichach dodaje bryle sztywności. Zawieszenie nie jest komfortowe i na polskich trogach trochę trzęsie, ale kierowca nigdy nie traci poczucia, że panuje nad autem.
Mitsubishi Lancer VIII Kombi