Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero IV SUV 5d

RAndy, 11 lat temu
Silnik 3.2 Di-DC 170KM 125kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 154 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Mitsubishi Pajero IV SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW 2006-2017 - Oceń swoje auto
3,00
30% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : źle podający paliwo wtrysk niszczy skutecznie silnik po 150 000 km. Efekt? Do wymiany...
Przeniesienie napędu : skorodowana chłodnica automatycznej skrzyni biegów po 4 latach od zakupu w salonie.
Inne : Przednia szyba narażona na uderzenia kamieni wypadających spod tylnych kół poprzedzajacych samochodów.
3,0
Całokształt
Kuriozum to nawigacja za którą się płaci, a której faktycznie nie ma. Mapa ok dla \"starej Europy\", ale w Polsce kompletnie nie do użycia...Mamy rok 2012. Za wyjątkiem Mitsubishi (które tez sprzedaje w Polsce coraz więcej aut), każda inna marka sprzedaje nawigację na Polskę, którą można używać, a nie szmelc jak w BMW 10-15 lat temu i w Mitsubishi Pajero dziś!!! DRAMAT, PORAŻKA I KPINA !!! Serwis autoryzowany w Katowicach bardzo drogi i pozostawiający sporo do życzenia w temacie jakości świadczonych usług. Nawet jeżeli będziesz zadowolony z auta, to serwis zepsuje Ci to dobre samopoczucie. Inna Rzecz to straszne różnice w cenach, w autoryzowanych serwisach na terenie kraju. Zupełnie inne ceny w Katowicach, inne w Kaliszu (droższe) a inne w Trójmieście... Za ta samą usługę lub część (np. wymiana oleju w skrzyni biegów - automat). Różnice naprawdę nawet sięgające 30 % !!!
Wrażenia
3,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Jak zwykle sporo zależy od doboru opon. Mnie bardzo \"spasowały\" Yokohamy Geolandar AT/H. Osobno na lato i osobno zimówki. mimo dobrze wyważonych kół i prawidłowej geometrii - przy większych prędkościach na autostradzie, wyczuwa się zbyt duże przenoszenie drgań na kierownicę.
Komfort
3,0
Widoczność
Słupki boczne z przodu, nie poprawiają dobrej widoczności. Problem z przednia szybą. Doskonale wyłapuje wszystkie kamienie spod poprzedzających cię pojazdów. Od razu wykup polisę AC z opcja na szybę osobno, bo jak dużo jeździsz naszymi drogami, to nie masz szans - zaliczysz masę kamyków na szybę a w końcu pęknie i będziesz \"lżejszy\" o ładną kasę... Mnie się to przytrafiło trzy razy na 100 000 km i to na asfalcie. Droga: Katowice - Warszawa; Warszawa - Gdańsk; Zielona Góra - Szczecin. Plus to obraz z kamery cofania (niestety też wymieniona na gwarancji)bardzo ułatwia parkowanie i jazdę do tyłu.
4,0
Ergonomia
Praktycznie wszystko można ustawić do swojej postury (wersja najdroższa) elektrycznie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Delikatne kratki nawiewu pod sufitem w przedziale dla pasażerów przy tylnych (środkowych) siedzeniach. Ustaw kierunek nawiewu raz i... nie ruszaj bo się zepsuje :-(
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
cóż ? - \"Szału nima\". Za to fabryczny system nagłaśniający z serwerem muzycznym - OK.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis bardzo drogi i niekompetentny (Katowice). W jednym z serwisów w Katowicach, pracownik szukał w kabinie przycisku świateł przeciwmgielnych 5 minut. Dopiero jak mu pokazałem gdzie jest, to zaczął coś tam majstrować... Litr samego oleju Castrol 5w30 to cena brutto rzędu 80-85 zł na 07,2012r,w sklepie 28 zł. w innych warsztatach max 38 - 42 zł. (Katowice). Nie jest to auto dla \"oszczędnych\", ale jak na swoja masę to i tak pali mniej niż BMW :-)
2,0
Stosunek jakość/cena
Za takie pieniądze - wersja Instyle ok 220 000 zł oczekiwałbym znacznie więcej. Niby wszystko co można sobie zażyczyć w takim aucie jest, legenda rajdów Dakar i marka Mitsubishi, ale... realia na dziś pokazują że polityka firmy to : masz kasę łosiu? to cie można oskubać frajerze. I tak nic nam nie zrobisz. Lub \"Widziały gały co brały\" to teraz się bujaj...
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wielkie brawa dla autoryzowanego serwisu. Cokolwiek było naprawiane - trzeba było zaraz jechać do poprawy, albo tak naprawili jedno, że drugie \"obok\" dziwnym sumptem za parę dni się zepsuło... Wymiana szyby przedniej z ubezpieczenia AC skończyła się aż dwukrotnym powrotem z reklamacją, bo w czasie jazdy odrywała się źle założona uszczelka. SERWIS AUTORYZOWANY = DRAMAT. Nie dość, że na gwarancji \"koszą\" jak i ile mogą za przeglądy, to nawet proste naprawy wykonują kompletnie nieprawidłowo. Serwis w Katowicach omijajcie z daleka !!! Na gwarancji wymiana: kamery cofania, przełącznika świateł przeciwmgielnych, poprawki po naprawach: uszczelka przedniej szyby, naprawa chłodnicy automatycznej skrzyni biegów, zatykające się spryskiwacze, przepalające się żarówki tylne. Wycieraczka tylnej szyby słabo dociska (dolega), przez co ma problemy ze zbieraniem wody i brudu.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy 120 000 km naprawa chłodnicy automatycznej skrzyni biegów (skorodowała). przy 150 000 silnik do wymiany bo wtrysk skutecznie wypalił dziurę w bloku na obwodzie z pierwszym cylindrem. Zapytajcie niezależnych mechaników ile ostatnio naprawiali silników Pajero? Tych nowych po 2006r a dowiecie się całej prawdy o tym modelu. PORAŻKA.

On - zużycie paliwa dla silnika 3.2 Di-DC 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Pajero IV SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
74,00 zł
12,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Pajero IV SUV 5d