Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan NV200 Van

autotester, 13 lat temu
Silnik 1.5 dCi 85KM 63kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 0 tys. km
Nissan NV200 Van 1.5 dCi 85KM 63kW od 2010 - Oceń swoje auto
4,54
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Jedyny minivan który ma 7 miejsc i jeszcze kawałek bagażnika. O połowę droższe Sharany, Alhambry i Galaxy do pięt mu w tym względzie nie sięgają, mimo że są sporo dłuższe. Jeśli ktoś potrzebuje 7 miejsc i do ekonomicznego auta to nie ma lepszego wyboru.
5,0
Całokształt
Małe auto o wielkich możliwościach. Przemyślane i zaprojektowane pod dzisiejsze potrzeby i problemy kierowców. Małe z zewnątrz, wielkie w środku, praktyczne wnętrze (trzeci rząd foteli składany na boki), tanie, proste, w miarę bezpieczne (brakuje kurtyn!). Z założenia tanie w naprawie po stłuczkach (chłodnica chroniona belką). Czego chcieć więcej? Chyba tylko więcej airbagów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wszyscy narzekają na 1.5 dCi a tutaj ten silnik pasuje. Nissan twierdzi, że to jeden z najmniej awaryjnych silników w ich autach. Pojeździmy - zobaczymy. Elastyczność przeciętna, ale kto się ściga dostawczakiem?
4,0
Skrzynia biegów
Świetne umiejscowienie dźwigni w kokpicie. Wygodne i praktyczne.
3,0
Układ jezdny
Resory z tyłu w aucie osobowym? Trochę zalatuje średniowieczem. Do przewożenia ciężarów może się nadaje, ale ludzie potrzebują komfortu. Progresywne wspomaganie kierownicy to dobry pomysł Nissana. Świetny promień skrętu. Auto do miasta się nadaje.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się 80 cm nad jezdnią, więc wszystko dobrze widać z góry. Szeroki słupek A przeszkadza jak w każdym aucie - kwestia ostrożności na skrzyżowaniach. Boczne szyby umieszczono wysoko nad ziemią. Trochę to wygląda jak szczeliny w bunkrze. Do tyłu nieźle, bo tylna szyba jest pionowa, a auto niezbyt długie (4,4 m), ale nie widać co jest \"na dole\" i bardzo przydałaby się kamera cofania (dostępna opcjonalnie wraz z alufelgami, bocznymi poduszkami, ESP, przyciemnianymi szybami i bezkluczykowym zapłonem)
5,0
Ergonomia
Wszystko jest w zasięgu ręki. Rozmieszczenie intuicyjne i nie trzeba się od nowa przyzwyczajać (zwłaszcza gdy wcześniej jeździło się jakimkolwiek japończykiem).
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
To trzeba sprawdzić jesienią, gdy zaczną parować szyby. Dostępna opcjonalnie dwustrefowa klimatyzacja.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń to esencja tego pojazdu. Przewiezie 7 osób a wersja cargo pomieści dwie europalety. W aucie o obrysie małego kombi.
3,0
Wyciszenie
Auto do pracy, więc rewelacji nie ma się co spodziewać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,5dCi to wyjątkowo oszczęny silnik.
5,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacyja!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto dopiero weszło na rynek. Niezawodność ocenimy za rok, dwa. Po rodowitym japończyku spodziewamy się doskonałej jakości. Gorzej będzie kiedy produkcja ruszy zgodnie z planami w Barcelonie i gdzieś Chinach.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto proste jak budowa cepa. Zaprojektowane by było tanie w produkcji i eksploatacji. Teoretycznie nie ma się co psuć. W praktyce trzeba przejechać kilkadziesiąt tysięcy km żeby to ocenić.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 85KM 63kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan NV200 Van