Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan X-Trail III Terenowy

Paweł, 7 lat temu
Silnik 2.0 dCi 177KM 130kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan X-Trail III Terenowy 2.0 dCi 177KM 130kW 2016-2017 - Oceń swoje auto
3,23
24% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Bardzo głośna praca przy predkosci 20-40 km/h
Inne : Bardzo głośny przy prędkosci juz od 80 km/h
Inne
1,0
Całokształt
Jestem posiadaczem nowego Nissana X-Trail 2,0 dCi 177KM ,4WD XTRONIC w wersji Tekna. Jest to mój pierwszy nissan wcześniej użytkowałem Volvo S80 2,0 dCi 160 KM w automacie a jeszcze wcześniej to KIA Sportage 2,0 dCi, 180 KM .
Wrażenia
4,0
Silnik
Z silnika jestem bardzo zadowolony myśląc o dynamice i mocy zgodnie z resztą z tym co komunikuje producent. I na tym się entuzjazm mój kończy, ponieważ jego kultura pracy pozostawia wiele do życzenia bowiem jazda tym samochodem nie sprawia mi takiej przyjemnosci na jaką sie nastawiałem chyba ze zastosuje stopery do uszu.
3,0
Skrzynia biegów
Bezstopniowa skrzynia biegów to kolejny mankament do którego będzie mi tródno sie przyzwyczaić ponieważ przy niskiej prędkosci 20-40 km/h praca skrzyni /przeniesiena napędu jest bardzo specyficzna/głośna. Reklamowałem u producenta ale odpowiedż była szybka "ten typ tak ma" Przy wyższych prędkościach skrzyni juz nie słychać ale jej praca nadal jest specyficzna.
4,0
Układ jezdny
Układ jezdy działa bez zarzutu auto jest dynamiczne doskonale zachowuje się w miescie jak i na trasie.
Komfort
3,0
Widoczność
Generalnie jazda (wyłączając głośnosć w środku niezaleznie od predkoci jazdy) jast bardzo komfortowa ze względu na dobra widoczność , przestrzennosć ,dopracowanie elementów wyposarzenia.
4,0
Ergonomia
Niestety przy prędkosci powyżej 80 km/h wszystkie atuty są przyćmione wszechobecnym hałasem wydobywajacym się z silnika, przedostającym przez uszczelki drzwi oraz tylną klapę.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja działa bez zarzutów powietrze ciepłe i zimne dociera wszędzie na czas , szkoda tylko ze w takim aucie z takim wyposarzeniem , za takie pieniadze(160 tys) zainstalowano tandetny wentylator który pracuje zbyt głosno już od 2 stopnia .
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj pokusze się o wysoką ocene ponieważ auto prezentuje naprawde wygodne i przestronne wnętrze poparte panoramicznym dachem ,regulowanymi fotelami kanapy tylnej.
1,0
Wyciszenie
Pomimo wydania na auto 160 tys, jestem zmuszony w najbliższym czasie odwiedzić warsztat specjalizujący się w wyciszaniu wnętrza poniewaz tak jak lubię jezdzić samochodem ( w wakacje ok 18 000 km) to w tym roku wcale nie pale się na wyjazd nowym Nissanem.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Za wcześnie by mówić o kosztach , 3 lata gwarancji pozwala mi na razie o tę kwestię się nie martwić, co do spalania to kładnie jest to czego się spodziewałem ok 10 l, niezależnie czy miasto czy trasa. W miescie nie załuję sobie a poza miastem min 120-130 km/h. Tak z ciekawosci sprawdziłem to przy 100 km/h- 6,8l a przy 120 km/h-7,8 l
3,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby nie ten hałas to za te pieniądze idealne autko i bardzo się dziwię że o to nie zadbali i że jest to aż taki problem. Będę w najkblizszym czasie w warsztacie zmierzą mi poziom hałasu przed i po wyciszaniu wtedy pozwolę sobie zaktualizowac moja opinię.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan X-Trail III Terenowy