Szukaj

Lista ocen Opel Astra J (286) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 176 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Konrad
Opel Astra J
Sedan 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
WADA o której pisałem w całokształcie - źle spasowane plastiki. Tragedia i wkurza mnie to niesamowicie. Opel ma u mnie wielkiego minusa. Jakim cudem, nowe auto, z tak niskim przebiegiem może się tak zachowywać. Co prawda przejechałem w wakacje może 1 tys km po drogach nie najlepszej jakości ale bez przesady. Po pierwsze - dziwne stuki w drzwiach pasażera z przodu (być może coś się poluzowało na wybojach i uderza o wyciszenie drzwi od środka)....
5,0
~Kuba
Opel Astra J
Sports Tourer Facelifting 1.6 CDTI 136KM 100kW
Pod tym kontem jest super. Jak już wspominałem silnik jak na diesla jest supercichy. W połączeniu ze szczelnym układem wydechowym jest naprawdę super. Ja akurat nie należę do miłośników pierdzących wydechów. Lubię gdy w aucie jest cicho. Można wtedy włączyć ulubioną muzę i dźwięki spod maski lub wydechu w tym nie przeszkadzają. Silnik jest wyciszony dodatkowo od dołu i góry specjalnymi matami wygłuszającymi. Wszystko to daje bardzo dobry efekt.
5,0
~Tomek
Opel Astra J
Sports Tourer Facelifting 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW
Wycieszenie bardzo dobre. Porównywalnie do Audi A4 B6 iw wiele osób to przyzna, chyba, że jest zatwardziałymi zwolennikami konkurencji. No cóż decybele swoją drogą i odczucia swoją, więc tu mamy subiektywne kryteria, więc trudno o obiektywną ocenę. To co wielu dziennikarzy gani w Astrze (średnia elastyczność na 6 biegu), tu właśnie pokazuje swój pazur - 155 km/h przy 3000 obr/min. Seat Leon ma te same wartości przy 100 km/h
4,0
~Schreder
Opel Astra J
Sedan 1.6 Twinport ECOTEC 115KM 85kW
Przypominam, segment C. Jest po prostu bajecznie, przy 140 km/h słychać tylko silnik przez brak 6 biegu. Porównując do poprzednika czyli Astry H to przeskok jest ogromny. Opel dobrze odrobił lekcję i moim zdaniem bije na głowę nawet auta segmentu D jak moją Lagunę 3 i Hyundaia I40. Ciężko uwierzyć, że jest to auto kompaktowe gdy się nim zacznie dłużej jeździć w trasach. Odjęta jedna gwiazdka za słabe wyciszenie silnika.
5,0
~Sk
Opel Astra J
Sports Tourer Facelifting 1.4 Turbo ECOTEC 120KM 88kW
Wyciszenie bardzo dobre. Silnik słychać dopiero przy dużych prędkościach. Głośniejszy jest nawiew :) Jedyny minus odkryty niedawno. Mata wyciszająca maskę silnika została pogryziona przez kunę. W serwisie się dowiedziałem, że co trzecie auto ma ten problem (widocznie zwierzakom smakuje gąbka tej maty). Auto od dołu nie jest zabudowane zbyt mocno, więc gryzonie mogą spokojnie gościć w samochodzie.
3,0
~JLoop
Opel Astra J
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Twinport ECOTEC 115KM 85kW
Jest ok, chociaż silnik zaczyna wyć przy 120km/h i staje się niezbyt przyjemny dla ucha. Szumy powietrza z lusterek ani głośne, ani ciche - przeciętne. Opony słychać niestety za dobrze we wnętrzu. Warto nadmienić, że system audio w naszym aucie jest raczej taki sobie, przy głośniejszej muzyce basy zaczynają nieprzyjemnie buczeć, a średnie tony są nieprzyjemne dla ucha.
4,0
~Krzysiek
Opel Astra J
Sedan 1.6 Twinport ECOTEC 115KM 85kW
Tu daję dobry z małym minusem (za dudniące czasem zawieszenie i szum powietrza z dmuchawy na wyższych biegach). Poza tym jest ok, nic nie świszczy w uszczelkach drzwi. Przy szybkiej jeździe ok 130 kmh trochę słychać silnik ale nie jest to uciążliwe więc wielogodzinna jazda nie męczy. Rzadko kiedy jeżdżą szybciej więc nie wiem co sie dzieje powyżej :)
5,0
~schneiper
Opel Astra J
Sedan 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
Bardzo dobre. Jedyny problem występuje przy mocnym przyspieszaniu (ok. 4-6 tys obrotów), ale trwa to przecież niedużo czasu. Przy stałej prędkości autostradowej nie ma problemów, można swobodnie rozmawiać. Przy wyższych prędkościach pomaga automatyczne zwiększanie głośności w radiu. Silnik przy obrotach do ok. 3 obrotów jest cichszy niż "otoczenie".
5,0
~Astrofil
Opel Astra J
Hatchback 5d 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW
Nie mam zbyt dużego porównania, ale wydaje mi się, że auto jest dobrze wyciszone - nawet przy dużej prędkości da się w aucie rozmawiać bez konieczności podnoszenia głosu. Bez względu na to, czy żyłujemy na 5, czy wrzucamy 6. Turbiny praktycznie nie słychać. Ponownie - jak na klasę średnią, do której jest przymierzany, można byłoby lepiej go wyciszyć.
Dziennik kosztów dla Opel Astra J
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,5
l/100km
8,9
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Piotr
Opel Astra J
Sports Tourer 1.7 CDTI ECOTEC 125KM 92kW
Niemcy użyliby na dźwięk silnika określenia \"brummig\", które zwykle w tej klasie pojazdów jest przytykiem, czy wręcz określeniem wady. Ja, miłośnik motoryzacji, mam zgoła odmienny gust. Znam wozy cichsze (to nie znaczy, że fajniejsze!!!), ale mój także dzięki rasowo dieslowskiemu brzmieniu (nie klekotowi!!!) silnika zapewnia ogromną frajdę z jazdy.
Opel Astra J