Szukaj

Lista ocen Opel Astra J Sports Tourer Facelifting (46) - Silnik

Na liście zabraknie 14 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Kamil
Opel Astra J
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 165KM 121kW
Silnik i skrzynia biegow. Jest to element z ktorego jestm zadowolony. Mocy wystarcza do bardzo dynamicznej jazdy. NIe ma problemow z wyprzedzaniem. Na niemieckich drogach w pelni wykorzystuje ta moc. Niewiele aut mnie wyprzedza! Na ostatnim 6 biegu obroty silnika *60 daja predkosc, tak wiec przy obrotach 2 (2000 rpm) mamy ppredkosc 120km/h. Przy obrotach 3 (3000 rpm) jest to juz 180km/h. I tak dalej az do predkosci maksymalnej. A wlasnie...
4,0
~Łukasz
Opel Astra J
Sports Tourer Facelifting 1.4 Turbo ECOTEC 120KM 88kW
Jak wspomniałem wcześniej jeździłem 150KM dieslem a tutaj 120 KM w benzynie. Zdecydowanie czuć różnice. Nie jest to wyscigowiec ale na pewno nie będziemy zawalidrogą. Silnik do miasta w zupełności wystarcza. W trasie daje rade jednak zdarzają się sytuację, że trzeba przyspieszyć na autostradzie np. ze 140km/h bo jakiś cymbał w 3,0 tdi już Ci siedzi na zderzaku no i cymbał musi poczekać bo to trochę trwa. Do normalnej jazdy, dla przeciętnego...
5,0
~Kuba
Opel Astra J
Sports Tourer Facelifting 1.6 CDTI 136KM 100kW
Bardzo dobre proporcje moc-przyspieszenie-elastyczność-hałas-apetyt na paliwo. Whisper Diesel - ponoć najcichszy w swojej klasie. Problem z klekoczącym łańcuchem rozrządu przy odpalaniu u mnie nie istnieje. Czuć dobrze kopa, jednak chcąc go uzyskać należy wcisnąć pedał w podłogę. Reaguje proporcjonalnie do głębokości wciśnięcia pedału gazu. Spalanie na rozgrzanym silniku: przy 100km/h - 4,2 L/100km przy 120km/h - 5.1 L/100km przy 140km/h -...
4,0
~Tomek
Opel Astra J
Sports Tourer Facelifting 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW
Silnik jak na te masę (ponad 1400 kg) daje radę. Zależy kto co potrzebuje, ale dla mnie osobiście to prawie minimum - 120 km jeszcze też się mieście (miałem tez okazję jechać). Jak na silnik z wtryskiem pośrednim jest oszczędny - średnia 7.3 l/km z komputera przy czym 30% to ścisłe centrum W-wy, a reszta ekspresówki i lokalne drogi w podwarszawskich miejscowościach. Średni dźwięk samego motoru, ale dzięki wycieszeniu tak nie przeszkadza. Na...
3,0
~PanSatyros
Opel Astra J
Sports Tourer Facelifting 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
Silnik generalnie ok. LPG fabryczne robi dobrą robotę i ekonomia jest nie do pobicia. Problem w tym, że ASO (cały czas serwis ASO) nie umie naprawiać/regulować LPG. Inna sprawa - turbo wytrzymuje stosunkowo niewiele, a po wymianie turbo w ASO auto traci bardzo dużo wigoru. Załącza się dużo wyżej (3200vs 2200obr/min). Podobno była wada konstrukcyjna w elementach oemowych i przy wymianie montowali już poprawione, które 'przytępiają' samochód....
4,0
~Coolvi
Opel Astra J
Sports Tourer Facelifting 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW
1.4 Turbo w wersji 140-konnej to dobry silnik. Gwarantuje wystarczającą moc żeby nie zamulać na drodze, nie pali dużo, lubi LPG (a nawet mógł wyjechać z nim z fabryki) i ogólnie jest to trwała jednostka, ale pod tym względem mogło być wyraźnie lepiej. Układ chłodniczy pracujący specyficznie w zakresie 105 do nawet 115 stopni katuje elementy z gumy i plastiku, do tego słynne problemy z odmą i chłodniczką oleju. Nie są to tragiczne w skutkach...
4,0
~sr
Opel Astra J
Sports Tourer Facelifting 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW
1.4 daje radę i generalnie nic nie powinno się z nim dziać. Nawet mechanicy na serwisie opla mają dobre zdanie o nim. Na razie blisko 60tys km i tylko zmiana oleju oraz filtrów. Spalanie zadowalające, biorąc pod uwagę masę auta oraz rozmiar opon. W obecnej średnie na kompie widnieje 6,7 od wielu tysięcy kilometrów. Wynik niezły jak na benzyniaka. Średnia obejmuje wszystkie warunki jazdy. Mocy nie brakuje, ale będzie więcej, bo nie mogę mieć...
4,0
~Goodman
Opel Astra J
Sports Tourer Facelifting 1.6 CDTI ecoFLEX 110KM 81kW
W ostatnim czasie miałem okazję jeździć kilkoma różnymi małymi dieslami i ten z Astry plasuje się gdzieś po środku. Jest lepszy od 1.6 DDiS z Suzuki S-Crossa, ale gorszy od 1.4 CRDI z Hyundaia i30. Nie mam tu na myśli osiągów ze stoperem w ręku, tylko subiektywne odczucia z jazdy, bo sama moc i moment nie pokazują wszystkiego. Jedno jest pewne silnik Astry 1.6CDTI jest o niebo lepszy od poprzednika 1.7CDTI. Cichszy, bardziej kulturalny i mniej...
4,0
~Davidov97
Opel Astra J
Sports Tourer Facelifting 1.6 CDTI ecoFLEX 110KM 81kW
Silnik z technologią ecoFlex jest dobrym wyborem dla ludzi którzy kupują auto do jazdy a nie do wyścigów. 110 koni, może wydawać się mało, ale odpowiednio napędzają ten samochód. Jednakże wersja 136 koni jest trochę żwawsza , a to przy zapakowanym aucie znaczna różnica. Nie pali dużo, rozpędza auto trochę wolniej niż druga wersja silnika, jednakże przewagą nad drugim silnikiem jest właśnie ecoFlex, który z tym silnikiem jest idealny.
4,0
~diddy79
Opel Astra J
Sports Tourer Facelifting 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
Silnik wystarczy. Nie jest to demon prędkości, nie wygrasz startu ze świateł, ale przy umiejętnym operowaniu biegami nie będziesz zawalidrogą, a wyprzedzanie nie będzie koszmarem. Silnik brzmi jak silnik ale nie jest męczący. Jest dokładnie taki jaki być musi, nie za wolny, nie za szybki. Jeden zatem powie - w sam raz, a drugi - jest bo jest. Zresztą jak cały ten samochód. Jednak silnik ogólnie zasłużył na ciut lepiej niż przeciętność.
Opel Astra J Sports Tourer Facelifting