Szukaj

Lista ocen Opel Astra J Sports Tourer Facelifting (37) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 22 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Kamil
Opel Astra J
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 165KM 121kW
Auto ma z przodu standardowe McPersony a z tylu belke skretna i drazki Watta. Prosta konstrukcja. Zestrojona jest gdzies posrodku, ale blizej sztywnego. Na autostradzie do licznikowej predkosci 220km prowadzi sie pewnie, bez wezykowania. Powyzej podmuchy wiatru nieco zaczynaja wplywac na jazde. Kola 225/45/17 wygladaja juz fajnie i chyba sa dobrym kompromisem pomiedzy wysokoscia opony do dziurawych drog. Wciaz mam orginalne opony....
5,0
~Tomek
Opel Astra J
Sports Tourer Facelifting 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW
W mojej opinii bardzo dobry. Oczywiście opinia może zależeć od kryteriów jakimi sugeruje się kierowca. W porównaniu np. do Skody Octavii III i Forda Focusa III może prowadzenie w ostrych zakrętach być słabsze, szczególnie w porównaniu do Focusa, ale w jeździe na wprost, zwłaszcza na autostradzie oba samochody oraz VW Group w tej klasie, jakoś nie widzę ich dominacji, a wręcz odwrotnie, to Astra dzięki tej masie, którą przeklina większość...
3,0
~diddy79
Opel Astra J
Sports Tourer Facelifting 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
Zawieszenie jest. Jest w miarę komfortowe. Jak na niemiecki samochód nawet bardzo. Jest sztywne, dosyć zwarte, ogólnie niezłe. Sportowy samochód jednak to to nie jest, a wspomaganie układu kierowniczego powoduje że nie wiesz nic o przyczepności przodu. ASR reaguje późno, ESP odpowiednio. Więc zawieszenie nie jest złe ale inni robią to lepiej. Ubytki komfortu nie są rekompensowane lepszym prowadzeniem więc po co były te ubytki.
4,0
~Coolvi
Opel Astra J
Sports Tourer Facelifting 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW
Zawieszenie jest specyficznym kompromisem pomiędzy technicznym zaawansowaniem, a trwałością i kosztami eksploatacji. Konkretnie z przodu mamy kolumny McPhersona, a z tyłu rzadko spotykane rozwiązanie - belkę skrętną z drążkiem Watta. Moim zdaniem układ jezdy w Astrze J jest wystarczający. Nie zrobi wielkiego wrażenia, ale też nie jest zły.
5,0
~Kuba
Opel Astra J
Sports Tourer Facelifting 1.6 CDTI 136KM 100kW
Auto prowadzi się bardzo pewnie i lekko. Bez luzów na kierownicy. Zawieszenie to pewien kompromis, sztywne a za razem komfortowe, niewytłuczone, ładnie i cicho tłumi nierówności na drodze. Test "a la Łoś" na suchej nawierzchni nie przyniósł żadnych nieoczekiwanych niespodzianek, elektronika nie miała co robić.
5,0
~Davidov97
Opel Astra J
Sports Tourer Facelifting 1.6 CDTI ecoFLEX 110KM 81kW
Wisienka na torcie. Coś wspaniałego. Cały układ pracuje tak, jak chcemy. Wspomaganie hydrauliczno/elektryczne to marzenie niejednego samochodu w podobnej cenie. Auto bardzo dobrze się prowadzi, oraz pozwala na szybsze i pewniejsze pokonywanie zakrętów tych małych i większych. Nic dodać nic ująć. Dopracowane do perfekcji .
3,0
~Paweł
Opel Astra J
Sports Tourer Facelifting 1.6 CDTI ecoFLEX 110KM 81kW
Auto cały czas myszkuje, trzeba cały czas delikatnie kontrować kierownicą, ponieważ auto nie jest w stanie jechać prosto. Poza tym wspomaganie nie jest progresywne, co oznacza, że czułość wspomagania jest niezmienna w zależności od prędkości. Efekt, przy dużych prędkościach lekki ruch kierownicy powoduje gwałtowne skutki
3,0
~goldenman
Opel Astra J
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 165KM 121kW
Nie ma sie co spodziewac cudow. Jest to uproszczone zawieszenie. Z tyłu jest belka. W ciasnych zakretach wypada bardzo słabo. Do tego dochodzi stosunkowo duza masa (około 1620kg) i wysoki srodek ciezkosci. Auto jest niepotrzebnie tak wysokie (ukłon w strone seniorow?). Tłumienie nierownosci/dziur bardzo dobre.
4,0
~Goodman
Opel Astra J
Sports Tourer Facelifting 1.6 CDTI ecoFLEX 110KM 81kW
Auto zachowuje się całkiem stabilnie, tylko czasami na długich łukach, które chcemy pokonać z większą prędkością, wykazuje skłonnośc do podsterowności i wychyla się na boki. Swój udział mają w tym na pewno "balonowate" opony w rozmiarze co prawda 16" i szerokości aż 215mm, ale niestety o bardzo wysokim profilu 60.
3,0
~barteq99
Opel Astra J
Sports Tourer Facelifting 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW
Zawieszenie nastawione raczej na komfort, chociaż samochód zachowuje się bardzo stabilnie nawet przy dużych prędkościach. Ładnie wybiera nierówności. Zachowano tu kompromis pomiędzy sztywnością a komfortem. Układ kierowniczy mógłby być nieco bardziej precyzyjny.
Opel Astra J Sports Tourer Facelifting