Szukaj

Lista ocen Opel Astra K Hatchback 5d (70) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 44 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Wojtek
Opel Astra K
Hatchback 5d 1.4 Turbo 150KM 110kW
Pierwsze wrażenie jest całkiem dobre - przyjemnie sprężyste zawieszenie, stabilne. Przy bardziej dynamicznej jeździe jednak wychodzi, dlaczego tak utwardzili tą generację - samochód jest bardzo mało stabilny i nieprzewidywalny na poprzecznych nierównościach drogi, trochę jak w autach klasy A - masakra w tym segmencie. Przy mocniejszej jeździe (lato, sucha jezdnia) zdarzyło mi się coś, czego nigdy nie spotkałem w przednionapędowym aucie -...
4,0
~Serż
Opel Astra K
Hatchback 5d 1.4 Turbo 150KM 110kW
Mam zawieszenie z drażkiem Watt'a czyli dodatkowym stabilizatorem. Ech ci księgowi. Trzęsi**** i tyle. Niemniej ładnie się trzyma drogi ale nie znam jeszcze jej limitów. Jest bardzo neutralna na zakrętach wylatuje bokiem (ani przodem ani tyłem). Nie wiem o co chodzi z oponami (Michelin Premacy) bo to podobno dobre gumy ale Saetty za 200 zł trzymają lepiej (na suchym) Koła 17. Inna sprawa, że Astra prowokuje do szybszego pokonywania...
5,0
~Michal.D
Opel Astra K
Hatchback 5d 1.6 Turbo 200KM 147kW
Zacieśnia się podczas jazdy z szybszymi prędkościami. Dodatkowo przycisk sport sprawia że robi się on delikatnie ciężki. Jest to niezwykłe doznanie kiedy trzymając kierownicę ma się wrażenie jazdy niczym będąc jednością z samochodem. Bez sporta jest przy małych prędkościach wspomaganie jest idealne do parkowania. Zupełnie bez wysiłku. Jadąc nawet po niewielkim rondzie nie trzeba przekładać rąk na kierownicy.
5,0
~Daniel Sito
Opel Astra K
Hatchback 5d 1.4 Turbo 125KM 92kW
Przy moich oponach 225/65 r16 nic nie jest chyba jej straszne. Jestem młodym kierowca i ze znajomymi jezdzimy wszędzie. Autostrady, krajowki, drogi wojewódzkie, piaszczyste jak i leśne. Owszem przy gorszych drogach jedzie się ostrożniej ale przy większych prędkościach tak naprawdę nierówności się nie czuje natomiast dostaje po dupie zawieszenie dlatego staram się jak najdelikatniej jechać.
5,0
~Bogusław
Opel Astra K
Hatchback 5d 1.4 Turbo 150KM 110kW
Bardzo dobrze się prowadzi jak na tą klasę samochodów. Nie potwierdzam że auto jest nerwowe. Wręcz przeciwnie, trzyma się jak gokart w szybko pokonywanych zakrętach. Stabilne także przy prędkościach autostradowych. Dobrze wybiera nierówności, nie hałasuje nic z zawieszenia. Kolejny bardzo mocny punkt tego samochodu.
5,0
~Marcin
Opel Astra K
Hatchback 5d 1.4 Turbo 125KM 92kW
Bardzo przyjemny. Sztywny Ale jeszcze komfort jakiś jest . Wspomaganie to najlepsza rzecz w tym aucie. Bez zbędnych oporów leciutko działa. Każdy ruch kierownicą błyskawicznie przekłada się na koła i kierunek jazdy. Hillholder za mocno przytrzymuje czasem auto przy ruszaniu. Funkcji sport nie używam.
5,0
~Bartosz
Opel Astra K
Hatchback 5d 1.4 Turbo 125KM 92kW
Tutaj jest bezpiecznie i to tyle. W zasadzie nie ma co oczekiwać sportowych wrażeń, ale to nie jest sportowe auto. Przeniesienie napędu jest ciche i gładko pracuje. W Megane było słychać pracę skrzyni biegów i różnych innych mechanizmów, tutaj jest cisza i spokój. Wszystko działa płynnie i miło dla uszu.
5,0
~Paweł
Opel Astra K
Hatchback 5d 1.4 Turbo 150KM 110kW
Świetnie trzyma się drogi i po 70tys. na razie nic się z nim nie wydarzyło. Raczej jest to sztywniej nastawione zawieszenie szczególnie z kołami 17 cali ale nadal dość komfortowe. Układ kierowniczy jest przyjemny i daje dobre poczucie kontroli nad kołami.
4,0
~Maria
Opel Astra K
Hatchback 5d 1.0 Turbo 105KM 77kW
Astra radzi sobie dobrze na drodze, na kierownicy czuć co się dzieje pod kołami. Jednak ze względu na swoją niska masę nie jest to auto do jezdzenia powyżej 150km/h gdyż podmuch wiatru może delikatnie zarzucić nam autem.
Dziennik kosztów dla Opel Astra K Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
33,67 zł
5,4
l/100km
7,8
l/100km
8,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Paweł
Opel Astra K
Hatchback 5d 1.4 Turbo 150KM 110kW
Prowadzi się dobrze. Wielowahacz z tyłu byłby zdecydowanie lepszym wyborem, tymbardziej że nikt nie regeneruje belek skrętnych, więc i tak wymiana całej - czy to taniej niż wielowahacz? ponoć takie były zamierzenia.
Opel Astra K Hatchback 5d