Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Ocena kierowcy - Opel Astra K Hatchback 5d

Marek, ponad rok temu
Silnik 1.4 Turbo 150KM 110kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 1 tys. km
Opel Astra K Hatchback 5d 1.4 Turbo 150 KM 110 kW - Oceń swoje auto
4,92
21% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Przy poszukiwaniu wozodełka brałem pod uwagę: octawię 1.4 150 ; civica 1.8 140 oraz astrę 1.4 125. Po jazdach próbych astra przebiła konkurencję (w wersji 1.4 150) jakością wykonania, dynamiką, lookiem i efektem nowości. Nadmienię, że jest to drugie auto, kupione bardziej jako fun car (pierwsze to nowa ravka).
Wrażenia
5,0
Silnik
150 KM daje sensowną dynamikę (8s/100) oraz spalanie (dynamiczne tak do 150 km/h 7 l ; do 120 km/h 5,5l ; miasto 7,5-8l dla Wawy). Silnik bardzo zwawy i elastyczny.
5,0
Skrzynia biegów
6b, biegi wchodzą 'sprężyście' - nie to co w astrze 2 i 3.
5,0
Układ jezdny
zawieszenie usportowione, dość twarde. Mi przypadło do gustu choć starszym kierowcom może wydać się mało komfortowe (+ dodatkowo mam 2.7 atmosfety w oponach w ramach trybu eko) ; np przy 160 nie czuje się prędkości.
Komfort
5,0
Widoczność
bdb ; chociaż dla kogoś kto jeżdzi suvem/vanem powrót piętro niżej jest zawsze dyskomfortem ;
5,0
Ergonomia
dla mojej postury 172 / 74 kg bdb pozycja. szeroki zakres regulacji (kieronica, podłokietnik ruchomy). dużo miejsca z tyłu (fotelik).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń ; klima auto;
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bez zastrzeżeń
4,0
Wyciszenie
podczas jazdy cicha, choć ten 1.4 150 przy szybszej jeździe wydaje ładne, nawet rasowe dzwięki (nie spodziewałem się tego po tej pojemności). Jedyna lipa głuchy stuk tylnego zawieszenia po zaliczeniu np dziury czy uskoku w asfalcie (ale zawieszenie jest twardo zestrojone + jak wpominałem mam 2.7 atm w oponach).
Ekonomiczność
5,0
Koszty utrzymania
ceny serwisowe ok (olej co 30 tys/rok ; 600/1000 pln.
5,0
Stosunek jakość/cena
wg mnie bardzo dobry. obawiałem się, że będzie to typowy pospoliciak dla handlowca, ale wrazenia z jazdy + wysokie jakosciowo wnetrze + kolor (czern + chrom) sprawiają, ze lubi sie to autko
Niezawodność
5,0
Drobne usterki
znajac GM pewnie nie bedzie zle i na pewno nie bedzie kaszany jak z silnikami 1.4 vw grp (wymiana oleju niby co 30 tys, a dolewki juz przy 10 tys w octavi 2014)
5,0
Poważne usterki
-

Zużycie paliwa 1.4 Turbo 150KM 110kW [l/100km]

6,3

Minimalne średnie zużycie paliwa

6,5

Maksymalne średnie zużycie paliwa

7,5

Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe

5,0

Fabryczne średnie zużycie paliwa

5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Astra K Hatchback 5d 1.4 Turbo 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,98 zł
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Astra K Hatchback 5d