Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Astra K Hatchback 5d

bejot77, 6 lat temu
Silnik 1.4 Turbo 150KM 110kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Astra K Hatchback 5d 1.4 Turbo 150KM 110kW 2015-2019 - Oceń swoje auto
4,92
20% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : wyciszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
Cenowo to była dla mnie najlepsza oferta. Wybrałem ofertę ponieważ stosunek ceny do wyposażenia był najlepszy. Pod uwagę brałem jeszcze, Megan 1,2TCe 130km, 308 1,2 130kM, Oktawia 1,4 tsi 150 km , Focus 1,5 150 Km. Jesli chodzi o osiągi to najgorsze miała Meganka, dusząc na gaz nie czuć w tym aucie w ogóle mocy, poza tym obsługa systemu multimedialnego jest nieintuicyjna, a deska rozdzielcza niezbyt ciekawa. Dopiero w najdroższej wersji, auto z tapicerką ecoskóra połączona z alkantarą i wstawkami aluminiowymi wygląda ciekawie, ale silnik psuje całość, a nie ma wersji pośredniej pomiędzy 1,2 a 1,6 200 KM. Zachwycony natomiast byłem jadą 308ką, Polecam przejechać się, mała kierownica i wystające zegary robią kapitalne wrażenie, coś innego i silnik tu pomimo 130 km czuć że jedzie,poza tym jest jeszcze przycisk sport który emituje z głośników rasowy dźwięk. Nie polecam szklanego dachu bo powoduje hałas we wnętrzu a otworzyć go nie można. Obsługa multimediów też nie jest tak intuicyjna ale na pewno prostsza niż w Megan. Ford z kolei ma silnik podobny do tego w Oplu ale przegrywa na pewno ceną do tego jakie otrzymujemy wyposażenie, a poza tym widać tu ząb czasu, korbki w tylnich drzwiach to porażka. A Octawia jest największa z nich wszystkich, najwygodniej się nią jedzie, bo rozstaw osi ma największy, zupełnie inaczej tłumi nierówności ale cena jest zaporowa po dodaniu opcji takich jak w oplu szybko winduje cenę ponad 100tys.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
Najbardziej mi przeszkadza włączenie 6 biegu, trzeba mocno w umieścić lewarek w prawą stronę
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie bardzo jędrne
Komfort
4,0
Widoczność
Mam auto z kamerą cofania więc cofam na lusterkach i wspomagam się kamerą.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest pod ręką. Najbardziej denerwuje mnie umieszczenie cd w schowku przed pasażerem. zmniejsza to schowek do minimum, poza tym schowek jest nie oświetlony, to jakaś porażka.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko się nagrzewa, mam opcję grzane fotele z kierownicą,
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Uważam że jak na auto takie małe miejsca jest wystarczająco z tył, mam 1,8 i sam za sobą przy opuszczonym fotelu na maxa mieszczę się ze stopami spokojnie.
5,0
Wyciszenie
Auto jest bardzo dobrze wygłuszone, to była jedna z rzeczy która mnie przekonała do zakupu opla. Silnik bardzo mało słychać a szumy zewnętrzne też są dobrze wytłumione.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie to nowe auto więc leję tylko benzynę ale wkurzające jest to że przy każdej zmianie kół trzeba na nowo programować czujniki ciśnienia oczywiście odpłatnie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Astra K Hatchback 5d 1.4 Turbo 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Astra K Hatchback 5d