Szukaj

Lista ocen Opel Astra K (115) - Widoczność

Na liście zabraknie 100 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Filip
Opel Astra K
Hatchback 5d 1.4 Turbo 125KM 92kW
Rozmiar szyby tylnej, jak na nowe auto i przerośnięte słupki C była w porządku. Problem natomiast pojawiał się z masywnymi słupkami A i widocznością na boki. Sprawy nie ułatwia spore lusterko z czujnikiem deszczu na środku przedniej szyby. Kilkukrotnie podczas wyjazdu z parkingu/ulicy, na ostatnią chwilę zauważyłem nadjeżdżające auto. Pomimo wysokiego ustawienia fotela, sprawia wrażenie mega obudowanego. Na minus czujniki parkowania. Pomimo...
5,0
~Daniel Sito
Opel Astra K
Hatchback 5d 1.4 Turbo 125KM 92kW
Podgrzewane fotele fajna sprawa ale to już prawie standard w aucie. Tylnia kanapa również podgrzewana. Miejsca w aucie jest o wiele więcej niż w poprzednich modelach każdy kto nie zna tego auta dziwi się jak Astra urosła. Funkcjonalny panel sterowania klimatronikiem i innymi bajerami usunięcie dziesiątek przycisków było dobrym pomysłem. Radio czytelne nagłośnienie bardzo dobre lecz trochę w swoim modelu zwiększyłem moc poprzez dołożenie tuby w...
4,0
~MarcinPL
Opel Astra K
Hatchback Facelifting 1.2 Turbo 130KM 96kW
Widoczność do przodu dobra (przeszkadza nieraz kąt nachylenia przedniej szyby w której potrafią odbijać się elementy wyposażenia auta, analogiczny problem jak w Focusie). Widoczność na boki bardzo dobra (lusterka zewnętrzne dość spore i dają wystarczający komfort do obserwacji drogi za pojazdem). Widoczność do tyłu przeciętna / słaba (tylna szyba mogła y być nieco większa).
2,0
~Wojtek
Opel Astra K
Hatchback 5d 1.4 Turbo 150KM 110kW
Linia okien jest poprowadzona dosyć wysoko i to nieprzyjemnie ogranicza widocznośc i możliwość np. wyhylenia się w celu pobrania biletu parkingowego (sic!). Na tylną szybę lepiej nie liczyć - widoczność beznadziejna. Słupki A sa dosyć szerokie i mocno ograniczają widoczność w zakrętach, szczególnie w mieście trzeba mocno się wychylać i uważać przy węższych ulicach.
4,0
~Benek
Opel Astra K
Sports Tourer 1.4 Turbo 150KM 110kW
Widoczność jest trochę ograniczona przez grube belki (ale to obecnie standard praktycznie wszędzie). Czujniki są bardzo czułe, można się do nich szybko przyzwyczaić, kamera cofania bardzo dobra (daleko widać obraz), dobrze widać także w nocy, bardzo dobre lusterka boczne, przydatny system wykrywania pojazdu w martwym polu.
5,0
~Marcin
Opel Astra K
Hatchback 5d 1.4 Turbo 125KM 92kW
Widoczność jest jaka jest. W starszych autach było jednak więcej przestrzeni w środku, mniej zabudowany środek auta przez co było jakby więcej widać na zewnątrz. Jednak czujniki przód tył plus kamera plus automatycznie parkowanie załatwiają większość problemów. Do tego blis asystent pasa i radar.
3,0
~Arkos
Opel Astra K
Sports Tourer 1.4 Turbo 125KM 92kW
Przednia szyba duża, widoczność dobra. Fotochromatyczne lusterko wsteczne w standardzie robi robotę. Boczne lusterka duże, jednak strasznie przybliżają. Moja żona to uwielbia ja nie cierpię. Słupki C olbrzymie, mocno ograniczają widoczność, dobrze, że są czujniki parkowania bo byłoby trudno.
5,0
~Marcin Polska
Opel Astra K
Hatchback Facelifting 1.2 Turbo 130KM 96kW
Ok we wszystkich kierunkach. Jak ktoś nie miał wcześniej do czynienia z lusterkami bocznymi zamontowanymi na drzwiach a nie słupkach A to wymaga chwili przyzwyczajenia. Lusterka boczne duże i łatwo ustawić optymalne ich ustawienie. Lusterko wewnętrzne idealnie wpasowanie w tylną szybę.
3,0
~Kamil
Opel Astra K
Hatchback 5d 1.4 Turbo 150KM 110kW
Mając 175 cm wzrostu i ustawiając fotel i kierownicę pod siebie, bardzo mało widzę przez przednią szybę. Słupek "C" i mała tylna szyba zasponsorowały mi nie raz niespodziankę w postaci samochodu ukrytego w martwym polu (dobrze, że jest wskaźnik martwego pola w lusterkach).

Usterki Opel Astra K

Liczba wpisów: 35

Opel Astra K – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~Kamil
Opel Astra K
Hatchback 5d 1.4 Turbo 150KM 110kW
Mając 175 cm wzrostu i ustawiając fotel i kierownicę pod siebie, bardzo mało widzę przez przednią szybę. Słupek "C" i mała tylna szyba zasponsorowały mi nie raz niespodziankę w postaci samochodu ukrytego w martwym polu (dobrze, że jest wskaźnik martwego pola w lusterkach).
Opel Astra K