Szukaj

Lista ocen Opel Calibra (175) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 431 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Marcin Karpinski
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 16V 150KM 110kW
wiekszosc awarii spowodowana byla dzialalnoscia serwisow samochodowych, cos naprawiali, a inne psuli... na szczescie nie bylo tego duzo; serwis raz na rok to ok 500-700 zl (na oleje, klocki swiece itp i to co nawala) przez 6 lat awarii ulegly: - sprzeglo (wsadzilem uzywane) - pompa oleju (zatkala sie- czyszczenie) - pompa wspomagania (czyszczenie) - weze paliwowe - ciekly - tlumiki (3 szt) - termostat 2 razy
3,0
~Dawid
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 16V 150KM 110kW
Silnik 2.0 16V, 2.0 16V turbo, 2.0 16V Eco Tec, 2,5 V6 to jest nieporozumienie. Jakie są częste usterki?? Już piszę: W 2.0 16V jak i turbo bardzo często pękaja głowice co za tym idzie olej dostaje sie do wody lub a odwrót. Wydmuchuje uszczelę spod głowicy. W 2,5 V6 parę razy zdarzyło się, że korbowody wyszły bokiem. Jak już kupić Calibre to tylko ze zwykłym silnikiem 2.0 115KM, do tego silnika nie mam żadnych zastrzeżeń.
4,0
~Michał
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 16V 150KM 110kW
Części są tanie jak barszcz. Wszelkie naprawy również. Auta te nie stanowią tajemnicy dla większości mechaników. A jeśli się ich nie żyłuje, to nie psują się częściej niż inne auta. Zaryzykowałbym stwierdzenie, że są całkiem niezawodne - moja nie rozkraczyła się nigdy w trasie. Jedyne co mnie trzepnęło po kieszeni to wymiana kompletnego sprzęgła (młodość musiała się wyszaleć) - ok. 900zł z robocizną.
5,0
~Gonzo
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
miałem dwie awarie ale po kolei 1 to alternator przestał ładować śpieszyło mi się zamiast zregenerować kupiłem drugi używany radość trwała miesiąc 2 awaria to znowu alternator tym razem zaczoł ładować za mocno aż padł akumulator a szkoda był bardzo dobry i wtedy dałem stary zregenerować i ten działa do dziś więc nie radze kupować alternatora ze szrotu bo nie wiadomo ile będzie działać
5,0
~Maryś
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
mam auto dopiero 5 miesięcy i nigdy nie staneła mi w drodze ,kupiłem ją za dwa tysiące blacha idealna pewnie niedawno robiona jak kupiłem to musiałem wymienić sprzęgło było na wykończeniu kupiłem urzywane ze szrotu za 100 zł śmiechu warte i termostat i klocki hamulcowe z przodu do tego zmiana oleju ipasek rorządu i nic więcej nie dotykam niema potrzeby wszystko ok
4,0
~redbull69
Opel Calibra
Coupe 2.5 i V6 170KM 125kW
Jak kazde auto majace kilka lat wymaga czasem wymiany "kilku" czesci. Nic powazniejszego. Jezeli auto jest serwisowane i regularnie wymieniane sa czesci eksploatacyjne brak wiekszych usterek. Uwage nalezy zwrocic na autoamtyczna skrzynie biegow ktora w swojej istocie jest bardzo delikatna jednakze jak juz napisalem wymaga troski i dziala dzieki temu praktycznie bezawaryjnie.
3,0
~Marcin B......
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
tu akurat przeciętnie.przez 2 lata miałem takie awarie jak .2razy alternator,wyrwany czujnik od abs,łożysko koła przód,termostat,klocki hamulcowe tarcze przód,obrucona panewka ale to kwestia jazdy pużniej wywaliło blokiem tłok z korbowodem i wymiana silnika chwila spokoju i znowu to samo panewka,poprostu ten sprzet zej mocno zmeczony zyciem
4,0
~Butcher
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Oprócz fatalnej wpadki z odpadnięciem koła (poleciała piasta przód) nic poważnego się nie zdarzyło. Wystarczy dbać tylko o regularną wymianę płynów eksploatacyjnych. Samochód odwdzięczy się bezawaryjnością. Drobiazgiem nie jest jednak rdza. Pojawia się wszędzie. Maska, progi, błotniki, podłoga. Warto zadbać o pozbycie się jej zanim narobi większych szkód.
4,0
~Calibra the best-(glupolek)
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 16V 150KM 110kW
Brak powaznych usterek.Uszczelka pod misa sie poci chociaz juz 2 razy byla zmieniana.Albo wina mechanikow albo kierowcy albo samochodziku( 3 kolegow tez sie na to skarzy)No i oczywiscie soczewki nic nie widac.Ale polecam zmiane lamp z punto II peugota 406 lub hondy accord 99-02 napewno bedzie lepiej a jak ktos ma kaske to xenony(okolo 1500zl).
Dziennik kosztów dla Opel Calibra
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Karol_Volvo
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Auto u nas w rodzinie od 2008 roku. Przyjechało na kołach z Berlina, kupiłem w 2011 roku je od brata i do tej pory zero problemów. Ewentualnie sonda lambda- wiadomo jak to na gazie, jak i kopółka, palec zapłonowy oraz świece i kable zapłonowe. Tak to standardowe wymiany. Jedno co wymieniłem to łożysko lewego koła oraz gumę półosi.
Opel Calibra