Szukaj

Lista ocen Opel Calibra (207) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 399 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Aarrtur
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Mam sportowe obniżone zawiesienie i jest dużo twardsze w związku z tym udało mi sie uszkodzić wew. przegób - ale to zrozumiałe w takim przypadku (bynajmniej dla mnie). Teraz mam przegób SPIDERA i niech sie teraz cwanik uszkodzi :-) koszt 300zł +50zł montaż.Poza tym bez najmniejszych zarzótów. Układ kierowniczy (wspomaganie) bez zarzutów nie słyszałem aby sie komuś coś psuło u mnie także OK. Jeśli chodzi o hamulce, tarcze orginalne wolno sie...
5,0
~Gonzo
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
to jest cały urok calibry jak jest seria i sprawne wszystko na 100% to jest bardzo przyjemnie komfortowo i pewnie sztywno abs słabo działa jak zwalnia się z 20km/h do 0 ale jadąc szybciej świetna sprawa,nie radze jeździć bez absu jak to nie którzy często robią w tym modelu to jest igranie z życiem tył blokuje na równi z przodem łatwo zażucić tyłem hamując i mimo lekkiego nacisku hamulca bardzo łatwo blokuje koła takie czułe hamulce z abs jest...
3,0
~Butcher
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Zawieszenie standardowe dawało pewien komfort jazdy. Dla tego silnika jest w sam raz. Niestety jedyny element tego samochodu, przez który auto (ten jeden raz) wracało z podróży na lawecie. Piasta wypluła szpilki i skończyło się odpadnięciem koła. Teraz nerwowo reaguję na każdy stuknięcie w zawieszeniu. Polecam regularne kontrole zawieszenia i używanie TYLKO części GM. Sworzeń nieoryginalny wymieniłem po 1 miesiącu eksploatacji a oryginalny...
5,0
~Konatowyć
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
zawieszenie w którym zmienia się tuleje a nie wahacze a do tego potrafi bardzo dużo wytrzymać. Prowadzi się pewnie i jest bardzo komfortowo jak na Coupe nawet zbyt miękkie ale jak zamontowałem sportowe zawieszenie to po dwóch tygodniach wymiękłem i zamontowałem serie było zbyt twardo auto zamiast się pewnie trzymać zaczęło podskakiwać według mnie prowadziło się gorzej u mnie asfalty są słabej jakości .
3,0
~Konrado125
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Calibra prowadzi się dość pewnie chodź szczerze mogło by być lepiej... chodź to nie jest problem można kupić dobre sportowe zawieszenie na Allegro jest pełno różnych polecam \"gwinty\" oryginalne zawieszenie jest średnie, ale w sumie jak na nasze drogi jest super:D nie kupujcie 4x4!!! części drogie a sypie się to niesamowicie osobiście odradzam!!
2,0
~Boris_Dime
Opel Calibra
Coupe 2.0 i Turbo 4x4 204KM 150kW
Zawieszenie jest OK, auto dobrze trzyma się drogi, aczkolwiek konstrukcja tylnego zawieszenia pozostawia wiele do życzenia. Przeniesienie napędu, jakby to napisać żeby nie używać wulgaryzmów :) Tragedia, nie wiem jak trzeba to użytkować żeby szlag nie trafiał skrzynki rozdzielającej napęd 4x4, której na dodatek nikt nie potrafi naprawić.
5,0
~flyman
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Nawet przy seryjnym zawieszeniu autko prowadzi się jakby było przyklejone. Na zakrętach można poszaleć lecz trzeba uważać na nasze drogi bo można sobie coś urwać. Zawieszenie jak na sportowe auto jest twarde i mało komfortowe zwłaszcze jak masz duże fele i niski profil opon. Tak samo jak ma się szerokie kapcie to jazda w koleinach też daje sie we znaki.
4,0
~spark
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Układ jezdny uważam za dobry. Auto prowadzi się dosyć pewnie oraz zapewnia dobrą przyczepność na zakrętach, chociaż czasami tył potrafi być nieprzewidywalny... Zawieszenie, jeżeli chodzi o twardość jest bardzo dobre (nie za miękkie nie za twarde), dzięki czemu można tym autem wygodnie podróżować w dalekie trasy.
4,0
~rtrafal@o2.pl
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 16V 136KM 100kW
No i tutaj juz nie tak wesoło jak zaczniecie kopac przy zawieszeniu to naprawde lepiej jechac na serwis i zaplacic 2xtyle co u normalnego mechanika a i tak wyjdziecie na tym na swoje Pozatym jest przyklejone do drogi zakrety polyka jak rekin sledzia wspomaganie troche słabe no a, ale tak musi byc Zawsze mozecie kupic punto;)
Dziennik kosztów dla Opel Calibra
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Włodek
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Myslę że seryjny układ jezdny jest świetnym kompromisem pomiędzy komfortem i przyczepnością. Auto się przechyla dopiero przy BARDZO szybko pokonywanych zakrętach a przy tym myslę że ma lepszy komfort resorowania niż np. bmw 3, opel astra2 czy vectra b. no chyba że jest to zasługa bardzo dobrych foteli, które pochłaniaja wstrząsy.
Opel Calibra