Szukaj

Lista ocen Opel Calibra 2.0 i 8V 115KM 85kW 1990-1997 (126) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 244 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~BEZKOLIZYJNY
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Naprawdę autko bliskie ideałowi.Moja z rocznika 1995 wcale nie koroduje,jest niezawodna i szybka:)Silniczek prosty,bezawaryjny a mocy mu nie brak.Padam ze śmiechu jak jakiś debil np w Carismie mnie wyprzedza,a ma silnik 1,6 heh.Te samochody się nie psują,a już napewno nie Cali 8V.4 miesiące temu zainstalowałam Eko-Gaz a silnik i tak nie pobiera oleju.Zawieszenie sportowe,dzięki temu Calibra bez najmniejszego oporu wchodzi w zakręty i to jej...
5,0
~Fajna furka
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Auto nie do zdarcia.Silnik bardzo ekonomiczny pod warunkiem,że jest w dobrym stanie.Ja za 13 letni egzemplarz dałem 4 tysiące.Szczerze to obawiałem się trochę,że coś padnie,ale minął rok i nic nie nawala.Co do mocy tego autka jest szybki nawet bardzo.Śmieszą mnie ludzi co piszą,że Calibra tak gnije nie prawda.Rok od zakupu i ani grama rdzy.Nie wiem jak inne silniki ale 8V jest naprawdę niezawdony.To auto ma prawie same zalety.Tym...
5,0
~OpelTeam
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Nie drogi a dobry samochód.8v prosta bezawaryjna jednostka niskie spalnie jak na piec 2 litry.Kupiłem rok temu od razu się zakochałem w tym autku auto ma piękną ponadczasową linię nadwozia,ale odradzam Tuning bo to autko samo w sobie jest czymś pięknym.Nie ma problemów z częściami dostęne od ręki.Blacharka jak na auto z 97 roku bardzo dobra mój egzemplarz jest ze Szwajcarii.No ogólnie warto kupić Calibrę 8v z tego rocznika.Mnie osobiście nie...
2,0
~Butcher
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Zdaję sobie sprawę, że moja calibra jest już prawie pełnoletnia więc nie jest to nowe auto ale awarie drobiazgów doprowadzają mnie czasem do białej gorączki. Wczoraj przycisk włączania świateł przeciwmgielnych, dziś silnik wycieraczki tylnej, jutro podnośnik szyby kierowcy.... Nie są to kosztowne naprawy. Cieszyć mogą zapalonych majsterkowiczow, którzy lubią pogrzebać przy swoim aucie.
5,0
~Aarrtur
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Powiem któdko, jak sie o to dba to sie nie narzeka. Ja pilnuje wszelkich szczegułów w swoim aucie i na niczym sie jeszcze nie zawiodłem, aha no może jest jeden mały szkopuł - sterownik automatycznego otwierania/zamykania szyb. Poprostu nie trzyma pamięci po odłączeniu go od zasilania trzeba na nowo programować, wiem jak to sie robi - nic trudnego.
5,0
~Karol_Volvo
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Auto u nas w rodzinie od 2008 roku. Przyjechało na kołach z Berlina, kupiłem w 2011 roku je od brata i do tej pory zero problemów. Ewentualnie sonda lambda- wiadomo jak to na gazie, jak i kopółka, palec zapłonowy oraz świece i kable zapłonowe. Tak to standardowe wymiany. Jedno co wymieniłem to łożysko lewego koła oraz gumę półosi.
4,0
~Shalashaska
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Jest to już niestety stare auto które ma prawo mieś bolączki.Drobiazgi jakie musiałem naprawić to: - wymiana przekaźnika - uszczelki: kolektora dolotowego,miski olejowej i pokrywy silnika - zacinający się otwierany dach - skorodowane nadkole,to w oplach chyba normalka (rak Opla ;)
3,0
~natureboy
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Tylko jakieś pierdoły typu przepalona żarówka podświetlenia zegarka. Odpadła mi korbka od szyby w drzwiach pasażera. Czasami świeci się kontrolka ABS - nie kontaktuje mi czujnik w przednim lewym kole. Reszta to typowe zużycie typu klocki hamulcowe czy przepalony tłumik.
4,0
~KAGO (www.calibra-team.pl)
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
To jest Opel Calibra, samochód dla pasjonatów. Nie jest ideałem i ciągle coś trzeba przy nim grzebać hehe, ale części nie są drogie i przyjemności w robocie też można zaznać wiele. Niemniej jednak są to już samochody wiekowe i nie można w ich przypadku mówić o niezawodności.

Usterki Opel Calibra

Liczba wpisów: 11

Opel Calibra – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Włodek
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Urwał się tylko łącznik stabilizatora z wachaczem ale to wina dróg i i dzieje sie to we wszystkich autach. Koszt 15zł + 20 zł robocizna. Włącznik śwaiteł awaryjnych nie zaskakiwał. Musiałem go rozebrac i podgiąć blaszkę i chodzi jak nowy (5-10min pracy)
Opel Calibra