Szukaj

Lista ocen Opel Calibra 2.0 i 8V 115KM 85kW 1990-1997 (116) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 254 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Gonzo
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
miałem dwie awarie ale po kolei 1 to alternator przestał ładować śpieszyło mi się zamiast zregenerować kupiłem drugi używany radość trwała miesiąc 2 awaria to znowu alternator tym razem zaczoł ładować za mocno aż padł akumulator a szkoda był bardzo dobry i wtedy dałem stary zregenerować i ten działa do dziś więc nie radze kupować alternatora ze szrotu bo nie wiadomo ile będzie działać
5,0
~Maryś
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
mam auto dopiero 5 miesięcy i nigdy nie staneła mi w drodze ,kupiłem ją za dwa tysiące blacha idealna pewnie niedawno robiona jak kupiłem to musiałem wymienić sprzęgło było na wykończeniu kupiłem urzywane ze szrotu za 100 zł śmiechu warte i termostat i klocki hamulcowe z przodu do tego zmiana oleju ipasek rorządu i nic więcej nie dotykam niema potrzeby wszystko ok
3,0
~Marcin B......
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
tu akurat przeciętnie.przez 2 lata miałem takie awarie jak .2razy alternator,wyrwany czujnik od abs,łożysko koła przód,termostat,klocki hamulcowe tarcze przód,obrucona panewka ale to kwestia jazdy pużniej wywaliło blokiem tłok z korbowodem i wymiana silnika chwila spokoju i znowu to samo panewka,poprostu ten sprzet zej mocno zmeczony zyciem
4,0
~Butcher
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Oprócz fatalnej wpadki z odpadnięciem koła (poleciała piasta przód) nic poważnego się nie zdarzyło. Wystarczy dbać tylko o regularną wymianę płynów eksploatacyjnych. Samochód odwdzięczy się bezawaryjnością. Drobiazgiem nie jest jednak rdza. Pojawia się wszędzie. Maska, progi, błotniki, podłoga. Warto zadbać o pozbycie się jej zanim narobi większych szkód.
5,0
~Karol_Volvo
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Auto u nas w rodzinie od 2008 roku. Przyjechało na kołach z Berlina, kupiłem w 2011 roku je od brata i do tej pory zero problemów. Ewentualnie sonda lambda- wiadomo jak to na gazie, jak i kopółka, palec zapłonowy oraz świece i kable zapłonowe. Tak to standardowe wymiany. Jedno co wymieniłem to łożysko lewego koła oraz gumę półosi.
5,0
~barneybara
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
żadnych poważnych usterek oprucz wydechu .Jeśli wymienia się oleje w porę i zainwestuje się okolo 350zł w remont silnika (pierścienie panewki i uszczelniacze zaworów)bo niema się co oszukiwać auto ma 18 lat i nic nie jest wieczne to nie może się nic wydarzyć,a cali odwdzięczy ci się niezawodnością
3,0
~franc 26
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
ma ten samochud rok wymienilem 4 razy alternator.pzegłub zewnetrzny,pierscienie komplet 174zł gdyz pobieral olej 0,5l na 320km.panewki gdyz jedna sie obrucla komplet 50zł ale to raczej z mojej winybardzo ciezka noga.zwazywszy na wiek auta 18lat to wynik nie jest zly
4,0
~Calibra_Maniak_XXL
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Mechanik zalecil wymiane uszczelki, to glowica, zawory itd. okazalo sie do wymiany. Ogolnie OK. Czasami cos w zawieszeniu sie zepsulo albo w elektryce. Generalnie malo bylo razy zebym nie dojechal do domu. To nie jest nowe auto w koncu i kazde sporotwe sie psuje.
3,0
~WOLFIK-Z>G>
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
7-lat użytkowania!!!, jestem drugim właścicielem,kupując autko miało niecałe 100.000 tyś.km,w service książce brak adnotacji o poważnych awariach,podczas mojej eksploatacji niemiałem przykrych przygód.raz wymieniłem uszczelkę pod głowicą(wywaliło ją z mojej winy)
5,0
~Aarrtur
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Tak jak już na samym początku wspomniałem przez rok jazdy nie miałem, żadnej poważnej usterki. Niedawno robiłem przegląd taki generalny, no kosztował 200zł ale chciałm wiedzieć czy wszystko jest ok. Powiedzieli, że jakby chcieli to nie ma sie do czego przyczepić.
Opel Calibra