AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Opel
Insignia
I
Opinie
Opinie
Lista ocen
Opel Insignia I
(301) - Skrzynia biegów
Na liście zabraknie
175
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~Misza z Kalisza
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 Turbo ECOTEC 250KM 184kW
Trochę leniwa, raczej komfortowo zestrojona, ale po wejściu w tryb sport i wciśnięciu pedału gazu, nabiera głęboko powietrza i ... wyciska z silnika to, co ten samochód lubi - dynamiczna jazdę i gdyby nie groźba mandatu za przekroczenie prędkości ... to hulaj dusza.
Dodane
10 lat temu
1,0
~Adrian
Opel Insignia I
Sedan 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
skrzynie M32 6 biegów padają po 120tyś 130tyś koszt regeneracji skrzyni jeśli to tylko łożyska to 1500zł jeśli jest cała w rozsypce nawet do 3200zł na temat skrzyni opszerny materiał jest na you tub a no i do tego demontaż i montaż 350 do 400zł
Dodane
8 lat temu
4,0
~Sandomingo
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Bez zarzutu ogólnie. Pierwszy bieg krótki, służy tylko do ruszanaia, od 2 biegu do 4 duża elastyczność i przy większych prędkościach elastyczne biegi 5 i 6. Ogólnie samochód skonfigurowany do szybkiej jazdy. Przy ruszaniu trochę ociężały.
Dodane
8 lat temu
5,0
~Tomek
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop 160KM 118kW
Nie mam uwag, 1i 2-gi bieg mają krótkie przełożenie, ale tak też było w innych skrzyniach 6 biegowych. Natomiast 6 bieg ma dobre przełożenie do jazdy w trasie przy prędkości ok. 140 km/h jest ok. 2000 tys. obrotów inne auta kręciły większe obroty.
Dodane
8 lat temu
5,0
~barwas1573
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Automat świetnie sobie radzi w trasie jak i mieście, delikatnie czuć zmianę biegów, dodatkowo na plus wychodzi praca w trybie sportowym, ciągnie do wyższych obrotów i to co lubię z manualów to zrzucanie biegów w tym trybie. Generalnie jestem miło zaskoczony.
Dodane
10 lat temu
3,0
~Stachu
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
Skrzynia teoretycznie nie była zła. Biegi wchodziły, choć kilka razy zdarzały się pomyłki. Dodatkowo przy sportowej (szybkiej) zmianie biegów skrzynia potrafiła się zahaczyć, i całą operację zmiany biegów trzeba było powtarzać od nowa.
Dodane
12 lat temu
4,0
~Comarch
Opel Insignia I
Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
automat - sprawny i bezszelestny. Bardzo dobry przy spokojnej jezdzie, troche slabszy w trybie sport, ale nadal nic do zarzucenia. w kazdym razie jazda z automatem jest przyjemnoscia sama w sobie, pozwalajac na pelna koncentracje na drodze
Dodane
16 lat temu
5,0
~Dariusz
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
I co z tego że dłuższy skok niż w innych autach. Jak na limuzynę na trasę to wogole nie wpływa na komfort. Nie jest to sportowe auto. I również nie zauważyłem żeby było gorzej niż w Fordzie. Jak dla mnie to jest w sam raz.
Dodane
3 lata temu
5,0
~Adam
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Rewelacja. Uwielbiam te krótkie dźwignie zmiany biegów niemieckich samochodów. Skrzynia dobrze zestrojona a na 5 i 6 biegu są stosunkowo niskie obroty zapewniające niższe spalanie i więcej ciszy niż w niejednej benzynie przy 160km/h
Dodane
5 lat temu
3,0
~Wachowsky
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Tutaj jeśli chodzi o wygodę to wygodą jest to, że jest automatyczna, ale do DSG jej niestety daleko, szarpie przy redukcjach, najbardziej z 4 na 3. Podobno wgranie nowego softu niweluje to, także będę próbował.
Dodane
5 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
31
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Opel Insignia
Zobacz 12 aut
od ręki
Opel Insignia I
4,1 (476 ocen)
Sprawdź oferty Opel Insignia
Wybierz nadwozie
Country Tourer
Hatchback
Hatchback Facelifting
Hatchback OPC
Hatchback OPC Facelifting
Sedan
Sedan Facelifting
Sedan OPC
Sedan OPC Facelifting
Sports Tourer
Sports Tourer Facelifting
Sports Tourer OPC
Sports Tourer OPC Facelifting
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Opel Insignia w pigułce
Opel Insignia
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Opel Insignia
Dane techniczne
Opel Insignia I
Raporty zużycia paliwa
Opel Insignia I
Opinie
Opel Insignia I
Usterki
Opel Insignia I
Publikacje
Opel Insignia
Newsy
Opel Insignia
Galerie
Opel Insignia
Nasze pomiary
Opel Insignia
Filmy
Opel Insignia
Ogłoszenia
Opel Insignia
Ceny aut używanych
Opel Insignia
Dziennik kosztów
Opel Insignia I
Opinie o instalacjach LPG
Opel Insignia I
Testy zderzeniowe
Opel
Aktualnie przeglądasz
Opel Insignia I
Dane techniczne
770 raportów
zużycia paliwa
542 ogłoszenia
używanych
28 zgłoszonych
usterek
18 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Opel Insignia
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy