Szukaj

Lista ocen Opel Insignia II Grand Sport (27) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 34 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Forek
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 CDTI 210KM 154kW
Poważnych usterek poza układem ADblue nie miałem, ale jego koszt wymiany jest chory dlatego wyprogramowałem, co oczywiście nadchodzących eko czasach może być mocno problematyczne jak ktoś to zacznie sprawdzać - na szczęście pozbyłem się tego samochodu
4,0
~MichuB
Opel Insignia II
Grand Sport 1.6 CDTI 136KM 100kW
samoczynnie awarii uległa wiązka silnika, dając błędy ESP, ABS i wszystkich innych systemów jazdy, łącznie z tempomatem - załączyła się choinka ikonek. A zaczęło się od sporadycznie wyskakujących błędów czujnika ciśnienia kół.
4,0
~Michał
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW
Przy 30 tys. km pękła rura od trubiny. Spadek mocy i laweta. Usunięto na gwarancji. Koszt rusy 140 zł. Przy 150 tys. km urwana śruba od turbiny, Serwis poradził sobie z wykręcenie urwanej części.
1,0
~Przemek
Opel Insignia II
Grand Sport 1.5 Ecotec Turbo 165KM 121kW
jak na razie mam 25 tys i nic się nie dzieje oprócz tego ze skrzynia automat się zacina podobno takie są skrzynie biegów opel i tak to się dzieje to normalne tzn serwis tak twierdzi
4,0
~Czacha
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW
- BARDZO SŁABE działanie radia w trasie... - radio ZET czy RMF - potrafi śnieżyć... - w serwisie stwierdzili, że niby wszystko ok. - nawigacja stara chyba z 2014 roku - BRAK aktualizacji...
3,0
~Chemik
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW
Moj egzemplarz super ale kolega z tym samym motorem 107 tys km strzelił rozrząd na autostradzie . Wymiana silnika niestety na nasz koszt bo 2 msc po gwarancji
3,0
~Darek
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW
po 35 tyś. km turbo zaczęło bryzgać, w drugim egzemplarzu padł DPF po ok 50tys, po ok 30 tyś. km w obu egzemplarzach szarpie automat na 4 biegu
5,0
~Maciej
Opel Insignia II
Grand Sport 1.5 Ecotec Turbo 165KM 121kW
Ciężko powiedzieć - użytkuję nówkę - nie zakładam napraw do 150-200tyś. Regularny serwis w ASO raz / dwa razy do roku.
4,0
~P.Kaniew
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW
Przy 120 tts wymieniłem sonde lambda, a przy 125 tys cały rozrzad ktory byl w rozsypce
1,0
~PiDżej
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 CDTI 210KM 154kW
Jak wyżej. Auto z silnikiem Diesla 210 kM jest bardzo awaryjne.
Opel Insignia II Grand Sport