Szukaj

Lista ocen Opel Insignia II (63) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 29 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~foreks
Opel Insignia II
Sports Tourer 1.6 CDTI 136KM 100kW
To najprzyjemniej prowadzący się segment D na dziś. Superb III prowadzi się jak cysterna przy tym - a przez lata to był mój ulubiony model do pracy. Auto lekkie, kiedy trzeba sztywne, po jakims czasie b. mocne wspomaganie elektryczne staje sie zaletą, zawieszenie zaś wzorem. Sprężyste, ale bardzo komfortowe. Dla mnie ideał. Dziś prowadziłem 3 podobne auta - Insignię B do serwisu na przegląd, Superba III zastępczy z powrotem do domu i żony...
4,0
~Janusz
Opel Insignia II
Sports Tourer 1.5 Turbo 165KM 121kW
Auto jest stabilne, ale nie rozpieszcza komfortem. Na zakrętach czuć wpływ niskiej masy i dopracowanego układu kieroniczego oraz zawieszenia. Da sie naprawdę szybko pojechac zarówno po ostrych jak i długich łukach. To jednak z największych zalet samochodu tyle że nie kazdem na codizeń jest to do szczęścia potrzebne. Ja chętnie zrezygnowałbym z owej lekkości na rzecz kilkudziesięciu kilogramów mat wytłumiających podwozie. Flexdrive w...
5,0
~River
Opel Insignia II
Sports Tourer 2.0 CDTI 170KM 125kW
Tego bałem się najbardziej po przesiadce z Passata B7 ( w pamięci miałem jak prowadziła się Vectra) i to było największe zaskoczenie jak duży postęp Opel wykonał w tej kwestii, auto prowadzi się jak po sznurku i daje dużo pewności ( rozstaw osi, niska karoseria , zestrojenie zawieszenia ) nawet przy silnych podmuchach wiatru auto stabilnie się zachowuje, prowadzenie w zakrętach bez przechyłów i poczucia podsterowności fotele tez dają poczucie...
5,0
~Agassi
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW
Zawieszenie komfortowe. Można by powiedzieć że to taki ponton autostradowy :) w mieście również daje radę. Na początku użytkowania, po przesiadce z grupy VW chwilę musiałem przyzwyczaić do pracy zawieszenia podczas szybkiej jazdy w zakrętach. Dużym plusem jest asystent utrzymania pasa ruchu oraz system ostrzeżenia przed zbliżaniem się do poprzedzającego pojazdu.
5,0
~Janusz
Opel Insignia II
Sports Tourer 1.5 Turbo 165KM 121kW
Na śliskiej nawierzchni (np posolony mokry asfalt zimą) wydaje się, że koła przednie są zbyt słabo dociskane i trakcja jest słaba. W gorach na śniegu okazuje się że wcale tak nie jest. Na suchym asfalcie auto potrafi bardzo dużo jak je poprosić. Komfort może mógłby być ciut lepszy ale całościowo zawieszenie jest sporym plusem tego auta.
5,0
~marcjan
Opel Insignia II
Grand Sport 1.5 Turbo 165KM 121kW
Zawieszenie pracuje komfortowo i jest idealne na podróżowanie w trasie. Mam obawy jedynie przy dynamicznym pokonywaniu zakrętów. Poprzednio jeździłem Hondą Accord i zawieszenie było bardziej sztywne. Dzięki temu świetnie trzymało się drogi. Pokonując dybamicznie te same zakręty Insignią mam wrażenie, że auto wyskoczy do góry.
5,0
~UTK2011
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 Turbo 260KM 191kW
Tutaj jest wręcz idealnie. Samochód jakby przyklejony do asfaltu żeby to poczuć trzeba się przejechać . Zawieszenie pracuje cicho mamy 3 tryby pracy zawieszenia Normal, Tour i Sport w dwóch pierwszych jest bardzo komfortowo. Natomiast sport jest twardszy idealnie gładka droga + zakręty w tym trybie i uśmiech z jazdy gwarantowany
5,0
~Cochise
Opel Insignia II
Country Tourer 2.0 CDTI 210KM 154kW
GENIALNY!!! adaptacyjne zawieszenie wyczywalna natychmiast zmiana ustawień. Nawet w trybie standardowym trzyma się drogi jak tramwaj szyn, dynamiczne zakręty stabilne - o bujaniu w stylu Mondeo w zakręcie można zapomnieć.. Ogólnie prowadzenie bardzo podobne do starszej Insigni w dieslu 2.0.
5,0
~41hz
Opel Insignia II
Sports Tourer 2.0 CDTI 170KM 125kW
Aktywne zawieszenie sprawdza się rewelacyjnie - tryb sport na wirażach i krętych drogach przykleja auto do asfaltu, tryb tour do komfortowego przemieszczania się. Nie jest to taki komfort jak w Citroenie C5, ale i tak jest bardzo dobrze.

Usterki Opel Insignia II

Liczba wpisów: 7

Opel Insignia II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

1,0
~Przemysław
Opel Insignia II
Sports Tourer Facelifting 2.0 Diesel 174KM 128kW
Generalnie wygodny, dobrze leży na szosie, ale jak go mam pozytywnie ocenić, skoro przy zmianach nastawów aktywnego zawieszenia 2x podczas jazdy samochód mi odłączył wspomaganie układu kierowniczego? Ledwie się bezpiecznie zatrzymałem zatrzymałem.
Opel Insignia II