Szukaj

Lista ocen Opel Mokka SUV (38) - Ergonomia

Pokaż filtry
2,0
~Adam Z
Opel Mokka II
SUV 1.2 Turbo 130KM 96kW
- wsiadanie i wysiadanie mierne - mały otwór drzwiowy w połączeniu z wysokim progiem ... słabo - przy dłuższej jeździe cierpnie prawa noga, ponieważ przy niskim ustawieniu fotela udo jest w powietrzu, jak ustawisz fotel wyżej, to podnosi się głównie w tylnej części a więc nierównomiernie co też jest słabe. W podniesionej pozycji wsiada się do auta jeszcze gorzej. - BRAK REGULACJI PIONOWEJ PASA BEZPIECZEŃSTWA jak odsunę fotel do tyłu tak by...
2,0
~Janek
Opel Mokka I
X 1.4 Turbo Ecotec LPGTEC 140KM 103kW
Słaba. Po pierwsze straszny bałagan. Po drugie totalny brak intuicyjności obsługi. Po trzecie, w aucie pełno jest zbędnych dodatkowych funkcji, dotyczących zarówno sterowania radiem jak i oświetleniem. Bez poczytania instrukcji nie wpadłbym na to o co w nich chodzi i jak je włączać. Tempomat włącza się i ustawia inaczej niż w normalnych samochodach. Opel ma swój świat.
4,0
~jan m
Opel Mokka SUV
X 1.4 Turbo Ecotec 140KM 103kW
Wiadomo w aucie trzeba myślec ale jest sporo dodatkowych rozwiązań, gdzie ułatwia nam to prowadzenie auta, multimedialna kierownica, gdzie nie musimy odrywac rąk, dodatykowy wswietlacz, czy standarowy zestaw glosno mowiacy, gdzie w tym aucie jest dosyc wydajny. Autem zrobilem juz troche km, i nigdy nie wychodziłem z niego zmęczony.
2,0
~Jakoob
Opel Mokka II
SUV 1.2 Turbo 130KM 96kW
Kiepsko umieszczone manetki, dziwny układ kierownicy w stosunku do fotela kierowcy, wsiadanie i wysiadanie z auta to porażka. Zamknięcie szeroko otwartych drzwi wymaga solidnego wychylenia się z auta. Bagażnik jest mały a sposób jego otwarcia to jakaś kpina - przycisk do otwarcia bagażnika jest w zderzaku.
5,0
~w.mysza
Opel Mokka I
SUV 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW
na pierwszy rzut oka kokpit wydaje się być przeładowany przyciskami, ale to tylko złudzenie, wszystko obsługuje się intuicyjnie i ma swój porządek. przesiadłem się do Mokki ze skody octavii I i nie potwierdzam, że ta ilość przycisków może przytłaczać jak twierdzą niektórzy dziennikarze motoryzacyjni.
4,0
~Mateuszek
Opel Mokka II
SUV 1.2 Turbo 130KM 96kW
Wszystko na swoim miejscu, dobrze że radio i ogrzewanie maja swoje przyciski fizyczne. Schowek moglby byc klimatyzowany ale nie ma takiej opcji.. Dość szerokie i wysokie progi dla mnie to nie problem ale dla 80 letniej Babci to przeszkoda nie do przejscia.
4,0
~peter_pan
Opel Mokka I
SUV 1.6 Ecotec 115KM 85kW
Byłoby doskonale, gdyby nieco mniej przycisków (w podstawowej wersji, dodam) na kokpicie. Niezrozumiały dla mnie system start&stop na pokładzie podstawowej wersji wyposażenia. Na szczęście daje się wyłączyć łatwo dostępnym klawiszem zieloną diodą.
1,0
~michał
Opel Mokka I
X 1.4 Turbo Ecotec 140KM 103kW
Auto na dłuższych trasach (200km+) jest ekstremalnie niewygodne, wysoki poziom hałasu przy wyższych prędkościach połączony z niewygodnymi fotelami sprawia, że po postoju nie mam ochoty w ogóle do niego wsiadać
4,0
~Zegarmistrz
Opel Mokka I
X 1.6 Ecotec 115KM 85kW
Gdyby nie to że miałem do czynienia z podstawową wersją byłoby bardzo dobrze. 4 gwiazdki i tak trochę na zachętę bo sprzedawanie takiego radia w jakimkolwiek aucie to robienie sobie jaj z własnej pracy.

Usterki Opel Mokka SUV

Liczba wpisów: 12

Opel Mokka SUV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Marlon Brando
Opel Mokka I
SUV 1.6 Ecotec 115KM 85kW
Mokka to dopracowany samochód. W wersji COSMO nie ma potrzeby dokupować kolejnych opcji, prócz tych co już są. Uwielbiam tą masę przełączników (które są tak krytykowane), czuję się jak w kokpicie samolotu...
Opel Mokka SUV