Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Mokka I SUV

w.mysza, 8 lat temu
Silnik 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 40 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Opel Mokka I SUV 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW 2012-2017 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Ładne, wygodne, funkcjonalne (wersja cosmo) zakupione na wyprzedaży rocznika dzięki czemu zdecydowałem się na wybór "rocznego auta" ale za to w bogatszej opcji.
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik bardzo elastyczny dzięki turbinie a przy tym ekonomiczny, osiągi przy tej masie pojazdu na przyzwoitym poziomie, poza tym jednostki opla warte są polecenia, potrafią dużo wytrzymać o czym przekonałem się jeżdżąc służbowymi astrami.
5,0
Skrzynia biegów
sześciostopniowa przekładnia bardzo dobrze sprawdza się zarówno w trasie jak i w ruchu miejskim, zmiana biegów odbywa się precyzyjnie.
4,0
Układ jezdny
układ kierowniczy bardzo wrażliwy na każdy ruch kierownicą, prowadzenie jest bardzo pewne, ładnie wchodzi w zakręty.
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność z przodu bardzo dobra, gabaryty lusterek w sam raz, jeśli chodzi o tył wysoko umieszczona i mała tylna szyba powodują, że uzasadniony był zakup auta z pakietem "parkuj i jedź" zawierającym kamerę cofania.
5,0
Ergonomia
na pierwszy rzut oka kokpit wydaje się być przeładowany przyciskami, ale to tylko złudzenie, wszystko obsługuje się intuicyjnie i ma swój porządek. przesiadłem się do Mokki ze skody octavii I i nie potwierdzam, że ta ilość przycisków może przytłaczać jak twierdzą niektórzy dziennikarze motoryzacyjni.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie sprawdza się w naszych warunkach, co do klimatyzacji automatycznej nie można mieć żadnych zastrzeżeń oprócz tego że przy maksymalnej sile nadmuchu podczas schładzania nagrzanego auta jest trochę głośno ale tego żaden producent nie przeskoczył.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tę klasę auta szacun, zarówno z przodu jak i z tyłu miejsca w sam raz, oczywiście szerokość auta pozwala na komfort podróży dla czwórki pasażerów.
4,0
Wyciszenie
wysokość pojazdu i jego gabaryty powodują, że przy większych prędkościach słyszalne są szumy opływu powietrza, hałas pracy silnika (wersja benzynowa) nie jest uciążliwy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na zadowalającym poziomie, ceny serwisu współmierne do budżetu "przeciętnego Kowalskiego" np. wymiana oleju i filtra 199zł , dezynfekcja klimatyzacji 79zł a wszystko to w ASO
4,0
Stosunek jakość/cena
przed zakupem obejrzałem całą masę innych aut w tym przedziale cenowym i uważam, że w drodze selekcji, analizie wszystkich za i przeciw kasa została wydana dobrze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na dzień dzisiejszy, żadnych usterek:-). takie były moje oczekiwania od tego samochodu i mam nadzieję, że ten stan utrzyma się tak samo długo jak we wszystkich służbowych oplach które moi współpracownicy przez lata katowali wyznając zasadę "państwowe znaczy niczyje"
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Mokka I SUV 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Mokka I SUV