Szukaj

Lista ocen Opel Signum (150) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 116 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~elektro464
Opel Signum
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Kiedyś zszedłem do 4,7l w trasie samochodem z silnikiem 2,2 i wagi prawie 1700 kg razem z pasażerami. Co do napraw to jest dość drogo, mnie póki co naprawy kosztowały jakieś 5500 zł To co w nim zrobiłem: -filtry, oleje, płyny -przepustnica 1650 zł -czyszczenie EGR 80 zł -wymiana silnika 2200 zł +koszty montażu (w starym pękł wał korbowy) -wymiana simeringów wału, uszczelek pod kolektorem ssącym, klawiaturą -wymiana paska alternatora -wymiana...
4,0
~elektro464
Opel Signum
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Kiedyś zszedłem do 4,7l w trasie samochodem z silnikiem 2,2 i wagi prawie 1700 kg razem z pasażerami. Co do napraw to jest dość drogo, mnie póki co naprawy kosztowały jakieś 5500 zł To co w nim zrobiłem: -filtry, oleje, płyny -przepustnica 1650 zł -czyszczenie EGR 80 zł -wymiana silnika 2200 zł +koszty montażu (w starym pękł wał korbowy) -wymiana simeringów wału, uszczelek pod kolektorem ssącym, klawiaturą -wymiana paska...
4,0
~yesok@tlen.pl
Opel Signum
Hatchback 3.2 V6 ECOTEC 211KM 155kW
Z uwagi na pojemnosc, mase, itp. wydaje sie byc dobrze. Sekwencyny wtrysk LPG pomaga nie zemdlec na stacji benzynowej, wymaga jednak starannej kalibracji, zadnych gotowcow ! System OBD bardzo wymagajacy pod tym wzgledem. 4 sondy po 2 na kazdym kolektorze lubia zapraszac do serwisu na regulacje skladu mieszanki.Nawet jesli, to nie wystepuje mozliwe sa klopoty z tzw. porannym rozruchem. Zle ustawiony LPG rozsypuje nastawy ECU i rano system...
3,0
~vonski aka borubar
Opel Signum
Hatchback 2.0 turbo ECOTEC 175KM 129kW
2.0T nie jest ekonomicznym silnikiem i chyba każdy kupujący zdaje sobie z tego sprawę. Miasto to standardowo 11,5-12L, w trasie bez boxa na dachu i z lekka nogą można zejść w okolice 9-9,5L. Mniej niż 9,3 nigdy mi się nie udało. Ze względu na bardzo mały bagażnik (plus zapas dojazdówka) moim zdaniem nie nadaje się do gazowania. Poza kosztami paliwa auto niedrogie w utrzymaniu (jak każdy Opel), drogi podwójny tłumik w wersji Sport (brak...
5,0
~kierowiec
Opel Signum
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Jak na tak ciężkie auto - ciężko się przyczepić. Wersje z automatem i tym samym silnikiem już nie są tak ekonomiczne. Oczywiście - nie chodzi o jazdę w kapeluszu, ale też żaden "tryb sportowy". To 125 konne, ważące 1,6 tony auto dla "taty z brzuszkiem". Jeżeli oczekujesz, że na światłach wyprzedzisz każdego małolata w tuningowanej furze, to chyba nie tego auta szukasz :). Jeżeli oczekujesz taniego pokonywania kilometrów w wygodzie wyższej niż...
4,0
~Ryszard
Opel Signum
Hatchback 2.0 turbo ECOTEC 175KM 129kW
Niby to opel ale... Silnikowo to saab. Opel np rozrządu juz nie produkuje. Więc cena wymiany łańcucha i osprzętu sporo wzrosła do 1400. Cewki komplet 1000zł. Amortyzatory 1000, sworzeń niewymienny więc wahacz 500, Sprzęgło z dwumasą trzeba szykować jakies 2500zł. Więc niby opel ale tak tanio nie jest. Na szczęście jeździ tysiące Vectr C i większość części pasuje w kwestii np blacharki itp. Spalanie przy podniesionej mocy zakres 10-14...
4,0
~v6clio
Opel Signum
Hatchback 3.0 V6 CDTI ECOTEC 184KM 135kW
przytocze slowa kolegi wypowiadajacego sie wczesniej tu \"nie oszukujmy sie 3.0 V6 musi troche wypic ale nie jest zle jak na taki silnik i mase auta( ok 1650kg) miasto ok 10.5l trasa nawet 6-7 L przy normalniej jezdzie podpinam sie do tego.. jesli chcemy by auto jechalo dynamicznie szybko np. na wl SPORT pali wiecej jesli jednak zalezy nam na ekonomicznosci i nie deptamy mocno ,biegi zmieniamy wczesniej spalanie spada i to znacznie wszystko...
3,0
~UissisKrakow
Opel Signum
Hatchback 2.2 DIRECT ECOTEC 155KM 114kW
Ja robię w mieście 10 L/100 Km, moja żona 11,5 L/Km, co pokazuje że śilnik jest bardzo czuły na styl jazdy! Autobahn przy 180 km/H to na jednym baku robię, 450 KM, a bak ma 55 litrów!! Kurcze, taki dobry samochód Opel powstawył na nogi, a taki mały bak paliwa... Wydech to jeden wielki scheis!! Choroba Oplów że są jedna wielka rdza. Najlepjej zmienić na stalowy! Hamulce szybko lecą! Ale takie usterki miślę że da się zamknąć oko na to!
4,0
~Grzegorz
Opel Signum
Hatchback 3.0 V6 CDTI ECOTEC 184KM 135kW
Uważam że jeżeli dbasz to masz, zdecydowałem się na zakup tylko i wyłącznie dlatego że mam pełną książkę do ostatniego kilometra. Jest drożej...ale bez przesady ( więcej oleju wchodzi, torchę oprzyrządowanie droższe ) serwis dwa razy do roku olejowy + filtry . Ten diesel to pod względem zużycia paliwa chyba jeden z lepszych silników na rynku wtórnym średnio przy raczej dynamicznej jeździe 9l/100 w cyklu mieszanym
5,0
~Tomasz ze Śląska
Opel Signum
Hatchback 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
cóż masa samochodu ponad 1.5 tony, silnik jedynie 1.9, dynamika absolutnie do przyjecia no i spalanie średnie na codzień pomiędzy 6-7 litrów (na trasie nieco ponad 5 litrów, choć jadąc na 6 biegu z prędkością 100 km/h można zejść do 4.5 litra). Spalanie zatem doskonałe, koszty serwisowania relatywnie niewielkie, niestety często spotykanie usterki w egzemplarzach o przebiegu ok. 200 tyś km kosztowne!!!!!!!!!!
Opel Signum