Szukaj

Lista ocen Opel Signum (158) - Silnik

Na liście zabraknie 108 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
0,0
~zajc
Opel Signum
Hatchback 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
Ja swój egzemplarz kupiłem o północy, z zajechanym silnikiem. Okazało się że pana Niemca wykończyły usterki w jego Oplu. Gdy już wymienił chyba wszystko( faktury na dwumas, turbo, hamulce, egr) to padł mu silnik i sprzedał go handlarzom. Ja wymieniłem silnik z Angola , wyrzuciłem klapki w kolektorze i od 40 tys km jeżdżę kompletnie bezawaryjnym autem! Silnik zabił prawdopodobnie sposób eksploatacji. Jeżdził na krótkich trasach i DPF nie miaĺ...
5,0
~Świccerator
Opel Signum
Hatchback 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
Ha. Moja przygoda z tym autem to jeden wielki przypadek. Wcześniej pomykałem Astrą II 1,7 DTI. Autko fajne,wiecznie na diecie ,spalanie średnie 4,0l/100km i po tym oplu powiedziałem dość, zmiana marki. Ku mojemu zaskoczeniu trafił mi się Signum. Nigdy nie brałem go pod uwagę, ale dzisiaj, po 2 latach intensywnego użytkowania mogę powiedzieć, że to auto to najbardziej zajebisty niewypał koncernu Opla! Signum niestety nie zrobił kariery,a moim...
5,0
~piortek
Opel Signum
Hatchback 2.0 turbo ECOTEC 175KM 129kW
Z20NET prawie nie ma wad, a jak są, to nie są kosztowne. W ciągu 3 lat użytkowania wymieniłem 2 razy termostat. Jest problem z prawidłowym odpowietrzeniem układu, szczególnie jak ma się LPG. Termostat trzeba kupić od Saaba, z odpowietrznikiem - wtedy problemu nie ma. Rozrzad - trzeba słuchać czy na zimno nie rzęzi - trzeba wymienić przynajmniej napinacze. Przebieg mojego samochodu 225 tys, sprzęgło oryginał działa bez zarzutu, dwumasa...
1,0
~krzysztof 00447985649458
Opel Signum
Hatchback 2.2 DIRECT ECOTEC 155KM 114kW
silnik ladnie chodzil kilka dni tylko po wymianie lancuchow koszt okolo 1000 funtow ale to bylo tylko kilka dni potem znowu jak diesel mam teraz diesla honde civic z 2007 r silnik pracuje o niebo ciszej, ale co do silnika to tylko klopoty z lancuchami rozrzadu i balansu przez 45tys mil uzywanioa tylko naprawy serwisowe lecz sprawa z lancuchem przesadzila o sprzedazy uwazam ze to zart ze taki element trzeba wymieniac w taki typie auta, a co do...
5,0
~Grzegorz
Opel Signum
Hatchback 3.0 V6 CDTI ECOTEC 184KM 135kW
Silnik nie do zdarcia. Gorzej z oprzyrządowanie . Kupiłem auto mając niby na liczniku 136tys, po sprawdzeniu było za dobrze, po wizycie w aso okazało się ze przebieg to on ma ale 284tys. Z racji pełnego serwisu i dobrej ceny kupiłem zaryzykowałem. Historie wersji przed lift znam doskonale dlatego jestem zdowolony z decyzji do dzisiaj co robiłem do tej pory ? Czyściłem klapy wirowe kolektora dolotowego ..do tej pory nic choć powoli różne checki...
5,0
~Śląsk
Opel Signum
Hatchback 3.0 V6 CDTI ECOTEC 177KM 130kW
Jak dbasz o silnik (wymiany oleju, płynów eksploatacyjnych) to samochód odwdzięcza Ci się niesamowitą kulturą pracy oraz bezawaryjnością. Opinie, że z silnikiem dzieją się same problemy są bezpodstawne :) Samochód oferujący dużo przestrzeni, dobre spalanie oraz niezłe przyśpieszenie i elastyczność :) Mój Signum ostatnio był na dużym przeglądzie w ASO serwisanci sprawdzili go pod każdym względem i byli w szoku bo nie mogli się do niczego...
5,0
~gruźlewski
Opel Signum
Hatchback 3.0 V6 CDTI ECOTEC 184KM 135kW
3.0 V6 24v...kultura pracy idealna. Silnik chodzi równo, dynamicznie i w dodatku ten wspaniały dźwięk układu V:) Pomimo tak małej mocy 184km radzi sobie z masą auta bardzo dobrze. Często zaskakuje wszystkich amatorów próbujących swoje siły zwłaszcza bemki ruszające spod świateł...! opinia opadającej tulei to według mnie bajka. Model z mocą 184 km prawdopodobnie miał jakąś kurację bo moje auto miało grubo ponad 200tys km i chodziło jak nowe.
1,0
~rosol
Opel Signum
Hatchback 3.0 V6 CDTI ECOTEC 177KM 130kW
Ten własnie silnik jest silnikiem ISUZU , posiada wadę fabryczną i po wyzej 100000km zaciera się . Dali zbyt małą miskę olejową jest słabe smarowanie , po pewnym czasie nastepuje zatarcie silnika . Silnik jest nie naprawialny gdyż nie ma innych nominałów tłoków pierscieni itd . Naprawa polega na kupieniu nowego silnika który kosztuje w GM 80000zł .Nigdy więcej opla !!! Po 2005 r zrobili inny silnik 3.0 DTI
3,0
~mako
Opel Signum
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Po uruchomieniu silnika słychać i czuć bardzo wyraźnie, że pod maską jest silnik wysokoprężny. Hm... pierwsze zaskoczenie i zdziwienie. Niby ma to być auto "biznes class". Jeżeli chodzi o elestyczność to trudno coś powiedzieć, gdyż auto posiadało automatyczną skrzynię biegów. Dynamika napędu przeciętna. Silnik o mocy ok. 150KM byłby, moim zdaniem bardziej odpowiedni. Ale do spokojnej jazdy 2,2 DTI w zupełności wystaczy.
3,0
~StrazaKK122
Opel Signum
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Fajnie by było mieć oryginalny przebieg :P U mnie na blacie 290 tys a raport z pompy 700 tys, chyba ktoś kręcił :P Niemniej jednak, najbardziej lubią padać pompy, ale są ludzie, którzy je dobrze regenerują, lecz swoje trzeba dać. Do tego u mnie padał czujnik położenia przepustnicy elobau, cieniutkie druciki pękają i czujnik świruje - regeneracja i rok dwa z głowy.
Opel Signum