Szukaj

Lista ocen Opel Signum (138) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 128 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~lukas_auto
Opel Signum
Hatchback 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
W moim aucie mam 17 cali alu felgę i opony 225/45 r17. Czuć nawet kiedy najeżdżam na kamyk a nawet na pasy naniesione na jezdnię. Przy przejeżdżaniu przez poprzeczną nierówność z tylnego zawieszenia wydostaje się nieprzyjemny stukot mimo, że nie ma luzów. Dojeżdżanie do świateł jest porównywalny do jazdy na rowerze. Trzeba się trzymać mocno żeby z fotela nie wypaść. A przejechanie Tarnowskiej od Bohaterów Warszawy w kierunku Seminaryjskiej w...
4,0
~mako
Opel Signum
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Typowy dla niemieckich aut tzn. twardo-sprężysty. Idealny na gładkie, równe autostrady. Prowadzenie w zakrętach neutralne z tendencją do lekkiej podsterowności. Ogólnie bardzo pewne. Moje zastrzeżenia budzi jedynie praca układu wspomagania. Jego działanie jest progresywne, tzn. dostosowane do prędkości. Dopóki jedziemy prosto wszystko jest w porządku. W miarę wzrostu prędkości wspomaganie słabnie i kierownica "sztywnieje". Auto nie reaguje...
3,0
~zajc
Opel Signum
Hatchback 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
To najgorsza strona samochodu. Z jednej strony bardzo trwałe( na razie nic niewymieniałem) ale drogi trzeba starannie wybierać planując trasę...Ja wiem, że Opel nie potrafi robić zawieszeń, ale żeby połączyć tyle negatywnych cech naraz? Ja rozumiem, że auto ma problem z dziurami, jest twarde ale za to powinno się prowadzić jak po sznurku. Ale nie Opel :) Dziury to najwieksza katorga, a zakręty pokonuje z przymusu. Poprzednio miałem Civica z...
4,0
~Świccerator
Opel Signum
Hatchback 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
I tu trochę gorzej. Opel poszedł w komfort, ale zapomniał, iż w Europie są też Polskie drogi. Jeżdżąc po Austrii, Włoszech czy Niemczech auto po prostu sunie jak po szynach. Niestety u Nas jest trochę gorzej. Dziurska i nierówności dają w d*pę Signumowi. Twarde zawieszenie niby odporne, ale kto o zdrowych zmysłach np. montuje PLASTIKOWE kołnierze łożysk amortyzatorów w Polce?! To najsłabszy punkt Signuma, zbyt komfortowe zawieszenie vs polskie...
3,0
~vonski aka borubar
Opel Signum
Hatchback 2.0 turbo ECOTEC 175KM 129kW
Największa wada tego auta. Mam wersję Sport z utwardzonym zawieszeniem, które nie nadaje się na polskie drogi. Twardo, mało wygodnie, lecą wahacze z tyłu (banany), łożyska kolumn z przodu itd. Na oponach 225/45 nie dało się jeździć, na 215/50 jest ciut lepiej. Do tego zawieszenie sportowe wcale nie jest sportowe w dobrym tego słowa znaczeniu. Auto przez dużą moc i lekki tył bardzo łatwo traci przyczepność, ogromna nadsterowność.
5,0
~Śląsk
Opel Signum
Hatchback 3.0 V6 CDTI ECOTEC 177KM 130kW
Jak dbasz o silnik (wymiany oleju, płynów eksploatacyjnych) to samochód odwdzięcza Ci się niesamowitą kulturą pracy oraz bezawaryjnością. Opinie, że z silnikiem dzieją się same problemy są bezpodstawne :) Samochód oferujący dużo przestrzeni, dobre spalanie oraz niezłe przyśpieszenie i elastyczność :) Mój Signum ostatnio był na dużym przeglądzie w ASO serwisanci sprawdzili go pod każdym względem i byli w szoku bo nie mogli się do niczego...
4,0
~kierowiec
Opel Signum
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Nisko posadzony, przy szerokich oponach (standartowo 215/50/17) idzie jak po szynach. Gdyby nie fakt, że zawieszenie trzeba regularnie (~35-40 kkm w polskich warunkach) serwisować, to było by super. Jedyny raz kiedy auto jechało na lawecie spowodowany był zeskokiem sprężyny z kielicha z powodu zatarcia górnego łożyska mcpersona - której jest najsłabszym oplowskim pomysłem w tym samochodzie.
2,0
~Tomas
Opel Signum
Hatchback 3.2 V6 ECOTEC 211KM 155kW
komfort przyzwoity...w koncu 2,83 rozstaw osi ....ale ...... Jak mozna sprzedawac auto z 213 KM(czy ile to tam ma) i napedem na przod....dla mnie to najwieksza porazka w tym samochodzie...... ok zakrety pokonuje dobrze ..ale przejedzcie sie po koleinach i dodajcie gazu ...nie mozna takiego momentu przekazywac na kola ktorymi sie skreca ...samochod po prostu ucieka z drogi ...
3,0
~Ryszard
Opel Signum
Hatchback 2.0 turbo ECOTEC 175KM 129kW
To auto sie nie prowadzi. Nazywam go klusek z racji wielkosci (napuchnieta astra w 4d, małe kombi), ale zawieszenie jest dość nieprzewidywalne. Przy deptaniu (auto wystrojone na 240KM) przód szarpie, szuka miejsca ucieczki, wyjeżdża przodem w zakretach. Skręt też nie bardzo ale to swoją drogą urok podłogi z kombi wiekszej ilosci miejsca z tyłu.
Dziennik kosztów dla Opel Signum
Średni koszt przejechania 100 km
38,33 zł
8,1
l/100km
8,5
l/100km
11,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~v6clio
Opel Signum
Hatchback 3.0 V6 CDTI ECOTEC 184KM 135kW
jest stabilnie i bezpiecznie tlumienie na poziomie 5 przy atywacji IDS plus;) charakterystyka zmienia sie conajmniej na 5+ oceniajac trakcje i wyczuwanie pojazdu poczuc sie mozna spokojnie sportowo z lekka zylka rywalizacji heh,prowadzenie signum czysta przyjemnosc a u mnie jeszcze 20mm zawieszenie nizej fabrycznie sportowo od normalnych
Opel Signum