Szukaj

Lista ocen Peugeot 107 (62) - Silnik

Na liście zabraknie 31 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~antek
Peugeot 107
Hatchback 5d 1.0 12V 68KM 50kW
Silnik to najwieksza zaleta tego auta. Wzięty od Toyoty yaris II generacji. Ma aż 68 koni a spalanie jest bardzo małe...tj około 5.5 w miescie ok 4-4.5 w trasie. Na minus tylko to że jest dość głośny. Auto ma tylko jeden tłumik, tzn końcowy. Nie ma złacza elastycznego, nie ma tłumika środkowego...czyli koszty ekspolatacji wyraznie maleją......ale to auto ma być własnie tanim autkiej miejskim. Pierwsze rocznik do 2008 miały wadę pompy wodnej. W...
3,0
~A.B
Peugeot 107
Hatchback 5d 1.0 12V 68KM 50kW
jesli chodzi o silnik to nie jest zle...ale tez rewelacji zadnych nie ma. Przy uruchamianiu silnika pojawia sie dzwiek podobny do silnika diesla...ale zaraz normalnieje ;) Przyspieszenie? jak na ta pojemnosc, moc i samo auto - powiedzmy ze ok...ale przyznam ze dawno nie jezdzilem autem, ktore wymaga przy nawet nie najwiekszej gorce redukcji biegu. 4 i 5 bieg nadaje sie tylko i wylacznie do spokojnej jazdy autostradowej...o...
5,0
~Lukasz
Peugeot 107
Hatchback 5d 1.0 12V 68KM 50kW
Jeżeli chodzi o paramerty - są doskonałe. Autko naprawdę przyspiesza bardzo sprawnie, można zostawić z tyłu większość aut jeżeli kogoś bawią takie wyścigi. Do tego dochodzi bardzo rozsądne spalanie oraz fakt iż jest to konstrukcja Toyoty, więc do awaryjnych raczej nie należy. Poza tym mamy tam łańcuch rozrządu co sprawia że silnik jest praktycznie bezobsługowy, oraz zmienne fazy rozrządu 2 generacji. Minusem, który nie spowoduje jednak...
4,0
~Damiano
Peugeot 107
Hatchback 5d Facelifting 1.0 12V 68KM 50kW
Bardzo żwawy i ochoczy. Wkręca się na obroty i brzmi całkiem przyjemnie jak na trzycylindrówkę. Czuć tutaj rękę Japończyków (silnik jest z Toyoty Yaris/Aygo). Dałem jedną gwiazdkę niżej ze względu na stukanie na zimnym silniku - więcej osób tak ma wiec chyba tak ma być. Silnika ma mechaniczną regulację zaworów wiec może trochę hałasować na zimnym aczkolwiek na moje ucho stuki dochodzą z rozrządu. Na razie jeżdżę i nic się nie dzieje.
4,0
~Radek
Peugeot 107
Hatchback 5d 1.0 12V 68KM 50kW
Silnik jak na 3 cylindy pracuje równo, zmienne fazy rozrządu właczaja sie od ok 3500 obr/min i wtedy dopiero auto staje sie dynamiczne. Posiadam wersje Cool Sport , która ma sportowy wkład filtra powietrza i układ wydechowy (fabryczny) co daje przyjemny basowy gang silnika. Silnik Toyoty daje rade , w miescie wystarcza, zeby jezdzic dynamicznie trzeba utrzmywac silnik powyzej 4tys obr/min i czesto na trasie trzeba redukowac nawet z 5 na 3!
5,0
~Damiano
Peugeot 107
Hatchback 5d 1.0 12V 68KM 50kW
Silnik Daihatsu/Toyota świetnie wchodzi na obroty. Bardzo żwawy i nawet ładnie brzmi jak na trzy-cylindrówkę. Jedyny minus to stuki z okolic rozrządu ale to moja wina, bo podobno jeździłem na źle dobranym oleju i uszkodzeniu uległo koło zmiennych faz rozrządu lub napinacz (trzeba rozebrać żeby stwierdzić). Znany problem z Yarisów ważny jest olej o lepkości co najmniej 5w30 a najlepiej 0w30 i problem podobno nie występuje.
5,0
~niklucas
Peugeot 107
Hatchback 5d 1.0 12V 68KM 50kW
Silnik niewątpliwie należy do wielkich plusów tego auta - w tak niewielkim i lekkim nadwoziu silniczek Toyoty sprawdza się wyśmienicie i sprawia że Peugocik należy do bardziej dynamicznych pchełek w ruchu miejskim i nie zginie na trasie. Jednocześnie charakteryzuje się bardzo niskim spalaniem. Nie do przecenienia też jest fakt iż jest w nim łańcuch rozrządu co sprawia że koszty serwisowe również są niewielkie
5,0
~Domi
Peugeot 107
Hatchback 5d 1.0 12V 68KM 50kW
Silnik naprawde zasługuje na duże uznanie. Zresztą 68 KM z 1 litra pojemności mówi samo za siebie. Mimo że jest trzy cylindrowy pracuje cicho i przyjemnie. Na wysokich obrotach robi się głośny ale jest to raczej przyjemny odgłos - no i na światłach nie ma problemu żeby zostawić konkurencje za plecami :) Naprawde jeździ się super. No i spalanie - przy codziennej jeździe do pracy w trybie mieszanym wychodzi ok. 5,2 l/100km.
4,0
~Kierowca_107fl
Peugeot 107
Hatchback 5d Facelifting 2012 1.0 VTI 68KM 50kW
Silnik pancerny i niebywale oszczędny. Przy jeździe w pojedynkę bardzo dynamiczny, zwłaszcza przy prędkościach miejskich. Przy 3 lub 4 pasażerów i dodatkowym bagażu dynamika jest bardzo słaba - należy silnik kręcić bardzo wysoko, aby w miarę płynnie się poruszać - trzeba się do tego przyzwyczaić.
1,0
~wojtek
Peugeot 107
Hatchback 5d 1.0 12V 68KM 50kW
Czytam te wypowiedzi i naprawdę zal mi jest niektórych z oceniających. Kto przy wzroście 180 cm kupuje takie auto, przecież tak naprawdę to typowy samochodzik dla kobiet i to tych drobnych. Zanim napiszecie coś złego o samochodzie zastanówcie się czy nadaje się on dla was. Pozdrowienia!!!!!!
Peugeot 107