Szukaj

Lista ocen Peugeot 208 I (33) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 47 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Archie Flow
Peugeot 208 I
GTi 1.6 THP 200KM 147kW
Nawaliła pompa HP, tuż po gwarancji - na szczęście serwis zaoferował partycypację w kosztach (całość części, czyli ok. 2500 zł pokrył Peugeot, mnie została jedynie robocizna, ok. 300 zł). Miałem jakieś 2 wycieki oleju. Niezależny serwis zaczął czarować coś o konieczności wyjęcia rozrządu, na wiadomość o czym ASO niemal zbladło, kazało natychmiast przyjechać, i usunęło usterkę za całe 200 zł. Z kolei raz niestety było naprawdę grubo. W...
1,0
~Rafal
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.6 BlueHDi 100KM 74kW
Stuki ze skrzyni biegów przy 90 tys. km - remont, napinacz rozrządu przy 116 tys. km (przy przeglądzie serwis stwierdził, że rozrządu nie trzeba jeszcze wymieniać mimo mojej sugestii, samochód zrobił 1 tys. km i wrócił na lawecie - remont silnika), pompa adblue - 2 awarie przy 110 i 120 tys., wysprzęglik przy 135 - powrót na lawecie, problem z chrobotem po odpuszczeniu sprzęgła, niezdiagnozowany. Zawieszenie stuka mimo że wg serwisów i...
1,0
~Marcin
Peugeot 208 I
Hatchback 5d 1.6 e-HDI 92KM 68kW
Przy przebiegu ok 10 tysięcy kilometrów pojawiła się kontrolka błędu silnika. Po wizycie w serwisie okazało się, że uszkodzony jest sterownik świec żarowych, które ciągle się "grzały", doszło do ich przepalenia. Przy przebiegu 15 tys km i roku eksploatacji podczas jazdy wyskoczył błąd silnika. Wizyta w serwisie ujawniła błąd zaworu EGR. Mam auto od roku i już kilkanaście razy odwiedziłem serwis w celu napraw, gdyby auto nie było na...
3,0
~Mateusz
Peugeot 208 I
Hatchback 3d 1.6 THP 155KM 114kW
Zaskoczyły mnie dwie rzeczy: pompa paliwa po około 1-1,5 roku (jakieś 40 tys km) - w ASO wymienili bez gadania, ale oczywiście stało się to rano jadąc do pracy, więc auto na lawetę. Sprowadzenie części z naprawą trwało 4 dni (pech chciał, że było to akurat przed gwiazdką, więc kurierzy się nie wyrabiali). Druga rzecz: napinacz łańcucha rozrządu. Ale też w ASO wymienili bez gadania. Tutaj było łatwiej, bo nie unieruchomiło mi to samochodu.
1,0
~roman zabawa
Peugeot 208 I
Hatchback 5d 1.6 e-HDI 92KM 68kW
Usterka przekładni kierowniczej przy 5 tys km dyskwalifikuje ten samochód. Stuki, skrzypienie, luzy w kierownicy. Przekładnia została wymieniona na gwarancji - inaczej kosztowałoby mnie to jakieś 7 tysięcy. Nieporadność serwisu, który próbował to diagnozować ze 3 razy i się nie udawało. Niepotrzebnie wymieniono jakieś końcówki drążki. Strach co będzie dalej.
3,0
~wlascicielka
Peugeot 208 I
Hatchback 5d 1.6 VTI 120KM 88kW
Mogę do nich zaliczyć awarie głośników z przednich drzwi od pasażera i tylnych od kierowcy. Aby to naprawić auto będzie zatrzymane na 2 dni bo muszą wszystko zdemontować w drzwiach. Jak dla mnie to niedopuszczalne ze na auto kupione w salonie po nie całym roku poszły oba głośniki w drzwiach!
4,0
~Tomasz
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Jak narazie poza wizyta w servisie zwiazana z akcja serwisowa nie było potrzeby by tam jechać.
5,0
~Bruno
Peugeot 208 I
GTi 1.6 THP 200KM 147kW
Brak pod warunkiem poprawnej eksploatacji i czasowych serwisów.
1,0
~Lew
Peugeot 208 I
Hatchback 5d 1.2 VTI 82KM 60kW
Silnik na 100 tys km - to chyba taka nowa inżynieria jakości.
5,0
~pawel182
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 110KM 81kW
Nie odnotowałem ale jak wspominałem już wcześniej użytkowałem je tylko ok miesiąca.
Peugeot 208 I