Szukaj

Lista ocen Peugeot 208 I (47) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 33 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~KAROL
Peugeot 208 I
Hatchback 5d 1.4 VTI 95KM 70kW
Zawieszenie twarde. Czuć i słychać każdą dziurę. Za to rewelacyjnie trzyma się drogi. Swietny układ kierowniczy, świetne wyczucie drogi, świetnie zakręca. Bardzo wygodna malutka kierownica. Leżących policjantów i wewnętrzne brukowane kólka na rondach łyka bez zwalniania i nie grozi ani urwaniem zawieszenia ani wyfrunieciem z drogi. Mam zimowe 15\"Pirrelki. Huczą na czarnym i żałowałem że te właśnie zaakceptowałem u dilera. Na śliskim...
3,0
~roman zabawa
Peugeot 208 I
Hatchback 5d 1.6 e-HDI 92KM 68kW
Niska trwałość (opis w sekcji usterki). Belka skrętna z tyłu czyli tył może uciec w zakręcie, przeciętny komfort, samochód jest krótki i skacze jak żaba. Zawieszenie z przodu jest bardzo głośne na dziurach i wydaje się mało solidne. Prowadzenie ratuje tylko układ kierowniczy, zaskakująco precyzyjny jak na francuza. Do tego mała kierownica (super) i progresywne wspomaganie. Daję w sumie 3, ale było 2 gdyby nie duże koła (195 na 16 cali) -...
4,0
~Maciek
Peugeot 208 I
Hatchback 5d 1.2 VTI 82KM 60kW
Zawieszenie komfortowo zestrojone, optymalnie na nasze drogi. Jazda po kostce czy przejazdach tramwajowych żaden problem. Wszystkie plomby w zębach pozostają na swoich miejscach :-) Precyzja prowadzenia przy wyższych prędkościach pozostawia nieco życzenia, ale cały czas jest pewnie i bezpiecznie. W mieście samochód bardzo zwrotny i zwinny, wspomaganie działa progresywnie. Brak czujników ciśnienia w kołach to kolejny atut.
4,0
~Alexander
Peugeot 208 I
Hatchback 3d 1.6 e-HDI 115KM 85kW
Do jazdy tym modelem wystarczający. Nie będę grymasił, że słabo wchodzi w zakręty bo się na tym nie znam. Lubię szybką jazdę ale staram się również kontrolować i nie przesadzać. Jechałem już nim prawie na max i jedno spostrzeżenie za lekki oraz środek ciężkości bardziej do tyłu. Na nierównej drodze (chodzi o autostrady) za często stara się zachowywać jak samolot i ponawiać moment startu ( wzlotu).
5,0
~Archie Flow
Peugeot 208 I
GTi 1.6 THP 200KM 147kW
Nie byłem nim ani razu na torze, więc o jeździe typowo sportowej wypowiadać się nie będę, za to na co dzień, zwłaszcza w trasie, sprawdza się doskonale. Kręte drogi to jego żywioł, to oczywiste, ale nawet w mieście da się z nim żyć - nie jest to typowa decha, choć w takich warunkach, na bardzo złej nawierzchni, auto się zwyczajnie męczy.
5,0
~sebo
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Auto płynie po drodze, oprócz fajnego zawieszenia ma jeszcze bardzo komfortowe fotele które dodatkowo wspieraja wyłapywanie nierówności, auto oddziaływuje na kazdy ruch kierownicy ma dobry promień skrętu, zaskakujące jest to, że mimo małego gabarytu na szybkich łukach zachowuje się wzorowo - nie wychyla i w pełni można zapanować nad samochodem
4,0
~Mateusz
Peugeot 208 I
Hatchback 3d 1.6 THP 155KM 114kW
Ciężko mi coś napisać. Generalnie jest sztywny co powoduje, że na progach zwalniających czujesz się jakbyś siedział na piłce - naprawdę jest to mocno denerwujące. Ale z drugiej strony ciężko oczekiwać, że w najmniejszym z modeli oferowanych w Polsce będzie jakieś rewelacyjne zawieszenie. Przód daje radę, gorzej z tylnym.
1,0
~Boom
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.6 BlueHDi 100KM 74kW
To co pisałem wcześniej ten samochód przy tej mocy może odlecieć, nie trzyma w zakrętach. Porównania z Nissanem nie ma chodź tamten ma wyżej punkt ciężkości więc powinien być mniej stabilny a jest na odwrót i to bez porównania. Do Hondy nie porównuje bo to profanacja.
5,0
~Sławek
Peugeot 208 I
Hatchback 5d 1.2 VTI 82KM 60kW
Ciężko się tutaj do czegość przyczepić. Jedyną wadą jest troszkę głośna praca zawieszenia z tyłu. Na pewno na ogromny plus jest wspomaganie kierownicy. Jego siła jest bardzo dobrze dobrana, równiez wyraźnie się zmienia wraz ze wzrostem prędkości.
5,0
~Wojciech
Peugeot 208 I
GTi 1.6 THP 200KM 147kW
Doskonały kompromis między twardym sportowym autkiem a wygodnym małym miejskim To na 100% się francuzom udało Dla porównania w Corsie OPC i Fieście ST można pogubić plomby z zębów Mała kierowniczka wymagała przyzwyczajenia zaledwie 50 km po mieście
Peugeot 208 I