Szukaj

Lista ocen Peugeot 307 II Kombi (46) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 53 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~ttomi1981
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
Dwukrotnie wymieniana szyba przednia- pękła (stwierdzono brak sztywnosci karoserii)- w serwisie - 2500zł, poza serisem 700zł. Przy przebiegu 175tys.km- wymiana turbiny ponownie rorząd (łańcuszek rozrządu poluzował się), spawany element głowicy, liczne wycieki oleju notorycznie. Przy 198tys.km padła ponownie regenerowana turbina z serwisu (gwarancja nieuznana ponieważ olej był wymieniany poza serwisem) Zawieszenie ledwo dyszy a sprzęgło...
2,0
~jakub_chudziński
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Parę rzeczy by się znalazło, nie jestem mechanikiem, więc nie przypomnę sobie konkretów, ale z tego co pamiętam, to problem z DPF (nie podawał płynu, zapchany itd.), coś z przednim zawieszeniem, przedziurawienie jakiegoś zbiorniczka z układu chłodzącego osłoną innej części, wymiana kolumny kierownicy (?) i parę innych rzeczy. Od kupującego mam informację, że po kolejnych 3 tys. km. DPF padł całkowicie i poszła turbina, więc niewesoło.
2,0
~Zbylo
Peugeot 307 II
Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
Tu się zaczynają problemy. Przez pół roku użytkowania przejechałem 20tys. km. Na naprawy wydałem 3-4 tys. Padło sprzęgło dwumasowe, problemy są ze spadkiem mocy. Wymieniłem termostat, który kosztuje "tylko" 280zł. O innych rzeczach już nawet nie chce mi się pisać, ale wszystko związane jest z elektryką silnika. Najgorsze jest to, że nikt nie potrafi tego naprawić.
4,0
~brudi@o2.pl
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
rozszczelniona pompa wody (szumy na rolkach), głupiejący przełącznik zespolony (nieraz mrugające podświetlenie wnętrza) wymiana na używany ok 300zł, nowy to koło 800zł, przy 100tys km pojawiło się pocenie turbiny (inne też tak mają, choćby focusy, c5 itp), wszystkie te usterki nie zatrzymały samochodu, więc nie ma się czym martwić, niemieckie też miewają usterki.
1,0
~kuki
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Najpierw padł silnik-Poszedł jakiś czujnik przepływu ciśnienia paliwa.Teraz nie chce chodzić-komp pokazuje awarie egr-u mimo że ustawiono fabrycznie nowy.Po zresetowaniu kompa auto chodzi pięknie do czasu wyłączenia a po ponownym odpaleniu wchodzi od razu w tryb serwisowy.Serwis nie potrafi znależć przyczyny.
3,0
~Rychu
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Moje autko nie jest tak niezawodne jak bym sobie tego życzył. Padły dwie końcówki wtrysków. Nie są to tanie rzeczy no i nie ma zbyt dużej gwarancji, że po wymianie, po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów znów im się coś złego nie stanie. Duże znaczenia ma tutaj jakość paliwa, a na tą wpływ mam dość niewielki.
4,0
~codenamepawel
Peugeot 307 II
Kombi 2.0 16V 140KM 103kW
Z poważniejszych usterek to: - przycinający się silniczek krokowy (falujące obroty, czasem gasnący silnik), wystarczy wyczyścić. - gnijąca chłodnica klimatyzacji, z tego co rozmawiałem z serwisem w peugeotach lubi gnić za wentylatorem, koszty wymiany w moim przypadku 480zł+150zł robocizna+nabicie
4,0
~Robustboy
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
W ciągu przeszło 5 lat od zakupu w salonie auto nigdy nie zawiodło, zawsze odpalało, nie było żadnych większych napraw z wyjątkiem: Tarcze hamulcowe (zbyt często są do wymiany, pierwszy raz po 30tys). Chłodnica klimatyzacji - po 5 latach przerdzewiała i rozszczelniła się.
4,0
~ypoziebl@cyfronet.pl
Peugeot 307 II
Kombi 2.0 16V 140KM 103kW
Wysiadło lozysko oporowe w sprzegle, zaczelo piszczec. Troche wczesnie jak na przebieg 72000 km. Samochod uzywany glownie przez kobiety lubiace jezdzic na polsprzegle. Byc moze to jest powodem. Przeciekajaca chłodnica klimy po 7 latach. Wymiana + nabicie 800 zl.
5,0
~chab7
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Mam nadzieję, że nic się nie będzie działo. Po prawie 150000km filtr FAP jest ok. Napełniony był tyko płyn Eloys. Dwumasa jeszcze się trzyma. Zobaczymy jak będzie dalej, mam nadzieję że nic nie dopiszę.
Peugeot 307 II Kombi