Szukaj

Lista ocen Peugeot 308 I Hatchback 5d (105) - Silnik

Na liście zabraknie 67 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Siemak
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 112KM 82kW
Nie polecam. Wersja Premium: - zle wyprofilowane i pochylone oraz za krotkie siedzisko fotela bez mozliwosci regulacji - przy gwaltowniejszym hamowaniu wjezdza sie pod kierownice, - bardzo bezposredni uklad kierowniczy przy malych predkosciach - schowek na okulary nad drzwiami pasazera - za maly na okulary - ale szkla kontaktowe sie zmieszcza, - centralny podlokietnik blokuje dzwignie hamulca recznego - zbyt do tylu przesuniete...
3,0
~Patryk
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 THP 150KM 110kW
Silnik jest dynamiczny, ale nieoszczędny. W autach przed liftingiem, występują problemy z rozciąganiem łańcuszka rozrządu (przez słaby napinacz), a jego wymiany są niestety częste i kosztowne (mój egzemplarz miał już 3 razy zmieniany na gwarancji). Po 95tys. km u mnie zaczęła odzywać się też turbina, która także nie jest pozbawiona fabrycznych wad. Silnik z uwagi na obecność turbo, bierze średnio 0,5-0,7l oleju na 1000km i z tym trzeba się...
5,0
~lucjan
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
zaledwie 1.6l pojemności a ciągnie jak 2.2l benzyna w safrance. Przypominam że auto waży 1.5 tony (wersja SW). Silnik cichy po uruchomieniu i praktycznie nie słychać go po rozgrzaniu, daje znać że istnieje przy wyprzedzaniu. Jest możliwość podniesienia mocy do 110 KM, ale jak na razie mi wystarczy. Jednak nie ma zbyt dużego zapasu mocy. Silnik jest tak akurat i jak załadujemy samochód na maxa to już nie poszalejemy na pewno.
1,0
~Krzychu
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
1.6 VTi benzyna 120 koni - nie polecam tego silnika. Mechanicy nie chcą tego remontować. Jeśli chodzi o remont generalny to cena przekracza wartość auta. U mnie to 15 tys zł. Odkąd go mam to zawsze palił olej, ale teraz już pije jak smok. Generalnie do czasu usterki brak poważnych problemów. Jedynie ciągła kontrolka silnika i rozciągajacy się łańuch rozrządu.
5,0
~hellraider
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Ostatni rok jezdziłem autem z silnikiem benzynowym a jeszcze wczesniej dieslem 1.9 DCi . Tęskniłem już za elastycznością diesla , no i oczywiście za jego ekonomiką . Silnik Peugeota oceniam wiecej niz pozytywnie . Jest bardzo żwawy , cichutki i naprawdę ekonomiczny . Po przejechaniu 1000 km po małym miescie ( wokół komina) komputer pokazuje 5,2/100 .
3,0
~keTrab
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Silnik bez rewelacji, no może spalanie jest OK, ale zauważalny brak mocy. Do jazdy na autostradzie starczy chociaż wtedy już spalanie to inna bajka przy prędkościach 140-160/170 spala około 8,5l/100km sporo. Na normalnej trasie przy spokojnej jeździe można spalić 5,5l. Nie wiem jak trzeba jeździć żeby osiągnąć 4,7l chyba jak zawalidroga.
4,0
~Entuzjasta
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
Bardzo dobra kultura pracy silnika. Istotna, korzystna różnica w stosunku do pegeot 307 we wszystkich możliwych aspektach. Jedyny problem, który się czasem pojawia, to dziwne wrażenia akustyczne, przypominające "prychanie" tuż po uruchomieniu zimnego silnika. Serwis podczas prób usunięcia tego problemu ujawnia dużą bezradność i nie kryje zaskoczenia...
5,0
~wafel66@interia.pl
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
Jezdziłem dieslem 110KM oraz nowa benzyna 120KM. Absolutnie swietne silniki, zwawe, dynamiczne, ciche i ekonomiczne (przy bardzo dużych predkosciach oraz troche miasta) srednie spalanie dla diesla to 6.1 a dla benzyny 8.3l na 100KM gdzie srednia predkosc to ok.86-91km/h. Czyli chwilowo 180km/h a zaraz potem wyprzedzanie i tułaczka za Tirami.
4,0
~Piciniak
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
Może być. Po uruchomieniu na zimno stukają elementy zmiennych faz rozrządu. tak około 10 sekund... Po dotarciu wszędzie oleju stukot znika. Na ciepło brzmi jak japoński. Elastyczność w normie ( ciekawostka że niekiedy lepiej ciągnie a niekiedy gorzej. Na tym samym baku paliwa. Coś ta elektronika dalej im szwankuje.
Dziennik kosztów dla Peugeot 308 I Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
6,0
l/100km
9,5
l/100km
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Qbha
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Bardzo dobry silnik ale przy większym obciążeniu brakuje jednak tych 20 KM. Kulturę pracy silnika oceniam bardzo wysoko, silnik nie klekocze jak inne konstrukcje. Dynamika na bardzo dobrym poziomie. Auto dobrze się sprawdza przy manewrach wyprzedzania. Kolejnym atutem jest znakomita ekonomiczność tego silnika ale o tym później.
Peugeot 308 I Hatchback 5d