Szukaj

Lista ocen Peugeot 308 I SW (27) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 32 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Lion King
Peugeot 308 I
SW 1.6 VTi 120KM 88kW
Wymiana 50 tys. km całości rozrządu(podobno bezobsługowy na łańcuchu) z winy wadliwego napinacza oraz elektrozawór podający olej na wałek rozrządu.Starta okładzina z koła napędzającego pompę wody która w nietypowy sposób jest napędzana przez pasek(bezsensowne, awaryjne rozwiązanie)- skutek koło napędzające do wymiany. Poza tym już od 2 lat spokój.
4,0
~kowrob@gazeta.pl
Peugeot 308 I
SW 1.6 VTi 120KM 88kW
Przy zakupie wiedziałem, że muszę wymienić chłodnicę klimy ( w serwisie powiedzieli mi, że gdyby wentylator był zamontowany z drugiej strony to chłodnica wytrzymałaby z dwa lata dłużej- sól swoje robi) i nagrzewnicę, a poza tym normalna eksploatacja klocki, oleje itd.
2,0
~grzeniu
Peugeot 308 I
SW 1.6 VTi 120KM 88kW
auto 3 miesiące w serwisie przez rok użytkowania . problem ze sterownikiem silnika którym trudno dobrac właściwy sonda lambda 3 raz wymianiana gdyż była spalona {każda z innej firmy} raz w miesiącu błędy sie pojawiały
4,0
~Miras
Peugeot 308 I
SW 1.6 VTi 120KM 88kW
Byłoby bardzo dobrze, gdyby nie ścierające się tarcze hamulcowe. Ja swoje wymieniłem po 45000 km, ale inni nie mają tyle "szczęścia". Założyłem dobre zamienniki i myślę, że to dobry wybór. Innych usterek nie miałem.
5,0
~Jacek
Peugeot 308 I
SW 1.6 THP 150KM 110kW
Ciągły problem z wyciekiem oleju, którego kilku różnych mechaników nie mogło zlokalizować i skutecznie usunąć. Przy okazji wycieku, zawsze pojawiał się jakiś problem z silnikiem.
3,0
~PIRO1
Peugeot 308 I
SW 1.6 HDi FAP 112KM 82kW
Poważanych usterek brak ale jak dla mnie układ hamulcowy do którego należą tarcze to sprawa poważana. Wybieram się do serwisu bo coś mi brzęczy chyba w prawym przednim zawieszeniu.
5,0
~doprze
Peugeot 308 I
SW 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
w czasie 4 lat wymieniałem olej i filtry. Wymieniłem amortyzatory i sprężyny tył i hamulce tył. Reszta bez ingerencji. Ale to nie są poważne usterki.
5,0
~Tom
Peugeot 308 I
SW 1.6 VTi 120KM 88kW
Wysoka awaryjnosć tego silnika benzynowego - zresztą dużo informacji na ten temat można znaleźć na różnych forach internetowych.
4,0
~Fyrkes
Peugeot 308 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Przy przebiegu 1000 km padł czujnik ciśnienia. Obecnie jest na liczniku 10 000 km i nic poza tym.
Dziennik kosztów dla Peugeot 308 I SW
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
6,0
l/100km
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~elnaczos
Peugeot 308 I
SW 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
Jeździłem tylko rok, przez 20.000 km nie wystąpiła żadna usterka
Peugeot 308 I SW