Szukaj

Lista ocen Peugeot 406 (451) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 502 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~GREGOR406
Peugeot 406
Kombi 1.8 16V 110KM 81kW
Skomplikowana budowa przód i tył- są na wielowachaczowym układzie (tak na pewno jest w moim kombi). To skomplikowanie odbija się na bardzo dobrych właściwościach resorujących i wygodzie co za tym idzie, natomiast podczas napraw będziemy mieli na co wydawać kasę. Często z tyłu lecą łączniki stabilizatora, czy zbieżnośći i tyleje wachaczy tłucze się wtedy niemiłosiernie na dziurach. Koszt takiej wymiany i częćsi 700zł. Przód tak samo-łączniki...
5,0
~Patryk
Peugeot 406
Coupe 2.0 16V 136KM 100kW
Jadąc po niego nastawiałem się, że to będzie samochód do spokojnego toczenia się. Ździwiłem się bardzo, układ kierowniczy chodzi delikatnie, ale wystarczy wykonać lekki ruch kierownicą, a pojazd od razu reaguje. Na zakrętach uśmiech z twarzy nie schodzi, nie wychyla się specjalnie i jedzie dokładnie tam gdzie poprosimy. Mimo przedniego napędu, przodem nie wypluwa, może to zaleta 4-cylindrowego silnika - lżejszy przód niż w wersji v6....
4,0
~xms
Peugeot 406
Kombi 3.0 V6 24V 190KM 140kW
obniżone zawieszenie i sportowe sprężyny sprawiają że w zimie służy mi za pług, miska olejowa była już spawana gdyż na progach zwalniających trze dość mocno a na przejazdach kolejowych strach przejeżdżać. Trzyma sie dobrze drogi pomimo wąskich opon 195/60/15. Wspomaganie świetne chociaż przy szybkim wytraceniu prędkości potrzebuje nieco czasu aby zwiększyć wspomaganie (działa dość ciężko przez chwilę, potem można skręcać paluszkiem) to może...
5,0
~Danielll
Peugeot 406
Sedan 1.9 TD 90KM 66kW
To najwiekszy plus tego auta. Swietny komfort i pewne prowaszenie. Ktos kiedys porownal zawieszenie 406 do lozka wodnego i cos w tym jest. Do tego jest ciche i bezawaryjne (wiadomo - polskie drogi wykoncza predzej czy pozniej nawet zawieszenie hummera;)). Co ciekawe bardzo dobrze reaguje na zmiane obciazenia - jego charakterystyka nie zmienia sie dyrastycznie po zaladowaniu. Uklad kierowniczy wystarczajaco precyzyjny choc przy wiekszych...
3,0
~Machina3012
Peugeot 406
Sedan 2.0 16V 132KM 97kW
Strasznie miękkie zawieszenie. Wygoda jest ważna ale według mnie kontrola nad pojazdem jest ważniejsza, już wcześniej gdzieś napisałem że nie jest to auto do jazdy bokiem, jest to typowa limuzyna albo inaczej pojazd rodzinny na wypady nad morze. Dla osoby młodej i starszej ceniącej wygodę i wygląd auto jak najbardziej spełnia wszelkie oczekiwania. Ale jeśli planujesz aby auto służyło do wieczornego patrolu ulic z tubą basową w kufrze i...
5,0
~Bartez
Peugeot 406
Kombi 2.0 HDi 109KM 80kW
Jezdziłem tym samochodem i w zimę, i w lato i inne zmienne warunki atmosferyczne. Nigdy nie miałem problemów z prowadzeniem samochodu. Jadąc do Chorwacji, śmigając niejednokrotnie z prędkościami 170-180 km/h autko prowadiło się precyzyjnie i pewnie, na tyle, że przy tej prędkości mogłem podziwiać krajobrazy a nie będąc tylko skoncentrowanym na prowadzeniu samochodu, oraz juz na miejscu w Chorwacji ciasne zakręty, uliczki, nie sprawiały...
4,0
~tygrysek75@onet.eu
Peugeot 406
Sedan 1.8 16V 110KM 81kW
Byloby doskonale, gdyby nie ta "delikatnosc", bo sam komfort jazdy jak na ta klase samochodu jest wrecz rewelacyjna. Tylko ogromnym minusem jest wlasnie to, ze regularnie musze zmieniac wszystkie stabilizatory. Wymienilem tez tuleje, koncowki i amortyzatory. Koszt wymiany tego wszystkiego to okolo 1500 zlotych, ale za to w samochodzie z przebiegiem 160 tys. czuje sie jak w nowym. Rewelacja!!! Jesli traktuje sie go delikatnie na dziurawych...
4,0
~Credo
Peugeot 406
Sedan 2.0 HDi 109KM 80kW
Precyzyjny układ kierowniczy pozwala w pełni kontrolować zachowanie samochodu. Przy dużych prędkościach w zakrętach auto lubi się przechylić ale wszystko w granicach bezpieczeństwa. Komfortowo zestrojone zawieszenie niestety odczuwa fatalny stan polskich dróg. Częstym awariom ulegają łączniki zbieżności i stabilizatora. Dobre zamienniki pozwalają przejechać 30- 40 tys km. Hamulce dość przeciętne jak na tę wagę samochodu ale przecież to nie...
3,0
~pytanie@data.pl
Peugeot 406
Coupe 3.0 V6 24V 190KM 140kW
Układ jest w standardzie przecietny, przy wiekszych predkościach nie da sie zapanowac nad samochodem, jednak po zmianie zawieszenia na sportowe i założeniu wiekszych kół 18 cali auto prowadzi sie doskonale, zarówno przy małych jak i przy duzych prędkościach. Warto wspomniec o hamulcach, bo są naprawde konkretne, po zmianie na sportowe tarcze, zaciski brembo hamują doskonale. Auto wazy ponad 1500kg, ale hamując z 200km/h zatrzymujemy sie bardzo...

Usterki Peugeot 406

Liczba wpisów: 59

Peugeot 406 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~Żbik
Peugeot 406
Sedan 2.0 16V 132KM 97kW
Największe problemy są z zawieszeniem, wymieniłem już przednie łączniki stabilizatorów, końcówki drązków kierowniczych oraz przednie lewe łożysko. Miło jestem zaskoczony sprawnością amortyzatorów. Nadal utrzymują wysoką sprawność w przedziale 67-75%. Ponad to wymieniłem dwukrotnie klocki hamulcowe z przodu. Po wymianie przedniego łożyska ciągle coś stuka przy ruszaniu?? Po przekroczeniu 100 tys km coś nieubłaganie skrzypi w tylnim zawieszeniu.
Peugeot 406