Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 5008 II Crossover

Jacek, 5 lat temu
Silnik 1.6 THP 180KM 132kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 5008 II Crossover 1.6 THP 180KM 132kW 2018-2020 - Oceń swoje auto
4,79
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Bardzo fajne auto. Kosmiczny kokpit robi niesamowite wrażenie i jest bardzo funkcjonalne. Praktycznie nie słyszlny bardzo dynamiczny silnik i świetnie pracujący 8-biegowy automat. Jeszcze takim nie jeździłęm. Moge powiedzieć że roi lepsze wrażenie niż DSG ze stajni VW (nie szarpie a jest bardzo szybki.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy i dynamiczny. Proszę moderatora o zmianę oznaczenia bo nie jest to THP 180KM tylko Pure Tech 180KM
5,0
Skrzynia biegów
Niesamowicie szybka i świetnie dobiera przełożenia, nawet batdzo dobrze współpracuje z sytemem start/stop - zwłoka od momentu poniwnego odpalenia do ruszenia jest niewielka, nawet odnosi się wrażenie że już rozrusznik popycha samochód do przodu
5,0
Układ jezdny
Fajnie zestrojone zawieszenie. Dobrze trzyma w zakrętach i nie jest zbyt twarde
5,0
Karoseria
Jak na razie wygląda pięknie. Elementy dobrze spasowane
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu rewelacyjna, na boki też, do tyłu trochę gorsza jak właściwie w każdym aktualnie produkowanym samochodzie.
4,0
Ergonomia
Ogólnie dobrze, tylko przycisk wyłaczenia systemu start/stop(dla tych co mimo że działa bardzo dobrze będą chceli go wyłączać) powinien zbyż od razu dostępny, a nie w panelu LCD
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wystarczy raz ustawić właściwą dla siebie temperaturę i nie ma potrzeby tego potem korygować, bo automatyka sprawuje się bardzo dobrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pod dostatkiem
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze wyciszony silnik, jedyne co dociera do wewnątrz to odgłos toczących się kół (może to przez opony wielosezonowe M+S) i lekki szum powietrza przy większych prędkościach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Diesel byłby pewnie tańszy w utrzymaniu ale nie jest żle
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód nie jest szczególnie tani, ale uważam że warto było zapłacić
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak do tej pory bez uwag
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 THP 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 5008 II Crossover