Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I (189) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 91 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Gi3r3k
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Bardzo niski, auto przy umiejętnej jeździe pali bardzo mało - ja potrafię nim spalić w trybie mieszanym, nawet z przewagą miasta, ok. 5.5l, a zaznaczam jest to oszczędna jazda, ale nie niedzielna :) Wystarczy odpowiednio wciskać gaz, a widząc czerwone światło puścić go delikatnie, aby naładować baterię, idealnie jest wciskać hamulec dopiero na końcu. Ruszać zdecydowanie, ale tak, aby silnik włączył się od 20km/h. Jeśli np. wiemy, że za kilka...
2,0
~Maciej
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Niestety ale ceny części to jakiś dramat, 400zl za samą ramkę atrapy, atrapa używane 600zl, kierownica powietrza składająca się z dwóch plastikowych klap 500zl używana. Dysza spryskiwacza do normalnego auta kosztuje w granicy 20-50zl, tutaj musimy kupić komplet z wężykami za 180zl, do tego nie mają regulacji co jest nieporozumieniem. Wiem że tego nie wymienia się codziennie jednak do octavi kupimy cały zderzak kompletny za 500zl, tutaj...
5,0
~Cube
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
To bardzo mocna strona samochodu i zamontowanego silnika 1.6 HDi (120 KM) - z początku myślałem że ten silnik w tym samochodzie to jakiś żart, na szczeście tylko do momentu odbycia jazdy testowej. Spalanie które normalnie można osiągnąć to 4.5-5 l/100km, a przy jazdach autostradowych z prędkościami stałymi w zakresie 160-170 km/h wynik oscyluje w granicach 6.3-6.5 l/100 km. osobiście uważam że to bardzo dobry wynik. Co ciekawe przy narmalnej...
5,0
~dkr
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Skończyła mi się gwarancja więc nie muszę serwisować w ASO - koszty wyraźnie spadły, choć olej (Ineo First) z wymianą i filtrami w dalszym ciągu tani nie jest (ok ~600 zł trzeba liczyć za komplet). Spalanie - tutaj myślę że jest OK, choć auto jest specyficzne. Jeśli jeździsz jak emeryt i potrafisz jeździć w trasach 60-80 km/h to auto realnie może spalić nawet w okolicach 4 litrów na 100 km. Przy 120 km/h pali niecałe 5.5-6, 140 km/h - trochę...
3,0
~maciogg
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Z ostatnich 10 tys. z przewagą miasta wychodzi 8,5. Samo miasto (Wrocław) w zależności od korków. W czasie ferii przy braku korków 9, w korkach bez problemu dobija do 11. Trasa z ostatniego weekendu z Wrocka do Dziwnowa (większość S3) 5 osób plus bagaże - ja wykręciłem w tamtą stronę 7,5, żona wracała i zbiła całość do 6,8 (przy prędkościach do 140km/h). Ostatnie kilka lat jeździłem dieslami 1,9 i 2.0 - tam da autostradzie przy 160 paliły...
5,0
~Gabek
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Na trasie zejście poniżej 6l/100km bez wiekszego problemu. W trybie sekwencyjnym automatycznej skrzyni biegów można bardzo przyoszczędzić, a zmiana biegów za pomocą łopatek jest bardzo przyjemna. Spalanie w mieście na krótkich odcinkach (Kraków) jest znacznie większe. Momentami sięga 9l/100km, ale jak tylko silnik się rozgrzeje to średnia spada do około 7.9l/100km po zakorkowanym Krakowie. Przy prędkości autostradowej 150km/h na tempomacie,...
5,0
~peugeot508SW
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Uważam ,ze koszty utrzymania Peugeota są naprawdę zdumiewające niskie. Na 205 tys faktura na kwotę 5 tys gdzie m.in. regeneracja pompy wysokiego cisnienia. Na 212 tys kwota 2 250 a potem dopiero po 250 tys km trochę więcej trzeba włożyć, ale to też elementy zużywające się - kolektor dolotowy, amortyzatory, płyn FAP - 1 litr 270 zł zbiornik jest za tylnym lewym kołem i wchodzi go ok 3 l - na ok 150 tys km, , EGR (nie wymieniany - dwa razy...
4,0
~nosurprises
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Hmm raczej niskie , duży przegląd (ok. 180 tys km) połączony z wymianą paska rozrządu olejami i innymi duperalemi kosztował 1600 PLN (nie w ASO). W ASO wyceniłem online ok. 2400. Spalanie bardzo niskie. Jak się baaardzo postarałem to w mieście przez 12km miałem nawet 4,8 l/100km. Bez problemów w cyklu mieszanym schodzę do 5,7 l/100 km ( nie jeżdząc autostradami). Trasa 560 km ( głownie ekspres i autostrada) 6,0 l/100 km. Trasa 3000 km - 5,9...
5,0
~Voytec
Peugeot 508 I
Sedan 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Średnie zużycie paliwa na dystansie 5000 km wskazane przez komputer to 7,6 l/100 km w cyklu mieszanym! Jestem zaskoczony tak małym zużyciem bo to duży i ciężki samochód. Jeżdżę normalnie bez oszczędzania z tendencją do niewielkiej "agresji" drogowej. Przy depnięciu do oporu komputer wskazuje chwilowe zużycie 30 l/100 km i na tym kończy się zakres wskazań kompa! Może jest i więcej... Według komputera na zbiorniku ponad 1000 km można...
5,0
~lepszy_model
Peugeot 508 I
SW 1.6 HDi 115KM 85kW
Maly silnik - smiesznie wrecz niskie spalanie. Jak na auto wazace 1.5 tony srednie spalanie w miescie to ok. 5,7 litra przy normalnej jezdzie. Na trasie spada do ok. 5 litrow a jadac w zgodzie z przepisami auto spala ok. 4,5 - 4,7 litra na setke. Co wazne, silnik dopiero sie dociera wiec pewnie za jakis czas wyniki te dodatkowo spadna. Na 1 baku (72 litry) bez problemu przejedziemy ok. 1100-1200 km i to bez wiekszych wyrzeczen w operowaniu...
Peugeot 508 I