Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I (171) - Widoczność

Na liście zabraknie 109 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Mateusz
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Jedynym mankamentem są wycieraczki, a raczej ich ustawienia. Same pióra świetnie na razie się spisują, ale po włączeniu spryskiwaczy wycieraczki za długo machają. Spokojnie wystarczą 3 przesunięcia, aby pozbyć się wszelkiej wody to one machają 5 razy, przerwa i jeszcze 1. Powoduje to rozmazanie szyby i skraca żywotność piór bo za 4 i 5 razem już słychać, że haratają o szybę - jeśli można to jakoś inaczej ustawić to byłbym przeszczęśliwy....
4,0
~sandman8
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Fotele bardzo wygodne z regulacjami we wszystkich płaszczyznach, regulacją podparcia ud, lędźwi itd. Dobrze trzymaja na boki i sa wystarczająco duże na szerokie plecy. Odległość głowy do podufitki przy 185 cm wzrostu wypada bardzo spoko. Połączenie Bluetooth stabilne, w menu ekranu również kilka pierdół jak np kalkulator. Przyciemnienie tulnych szyb daje poczucie luksusu i zewnątrz niewiele widać co jest w środku. Słońce nie razi, nie grzeje....
4,0
~Andrzej
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 HDi 140KM 103kW
Auto dobrze przeszklone, przy wzroście ok. 190 cm przydałby się jednak odrobinę większy zakres regulacja na zewnątrz lusterka kierowcy. Przy kombi nie ma problemów z parkowaniem, dość szybko można opanować gabaryt auta. Pomagają seryjne czujniki parkowania z wyświetlaczem na konsoli centralnej. Światła (nawet seryjne, tradycyjne) są bardzo dobre i nie męczymy się nocą. Kolega ma wersję z ledowymi reflektorami i tam to już w ogóle nie można...
5,0
~Aragorn111
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Po prostu bajka. System bez kluczyka rewelacyjnie działa. Klamka nigdy się nie pomyliła, wygoda , bo pilot w kieszeni a ręce wolne. Na myjni pilot musi być w aucie lub poza zasięgiem działania, żeby nie wariował. Szklany dach zmienia jazdę w przyjemność. Czujniki parkowania, gps, radio, klima, regulacja foteli i podparcia, kładzenie tylnej kanapy, fantastyczne wspomaganie startu pod górę, automatyczne światła, doświetlanie zakrętu,...
4,0
~qlka377
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 HDi 160KM 118kW
Pomimo dość dużej przedniej szyby słupki przednie ograniczają widoczność głównie na skrzyżowaniach trzeba się wychylić żeby zobaczyć czy nie stoi ktoś na przejściu może wynika to z mojego wzrostu :) poza tym duże lusterka dają raczej dobry ogląd na sytuację dookoła samochodu. Kamera cofania już przy szarówce pokazuje czarną plamę myślę że w obecnych czasach można było zrobić dużo lepszą optykę. Na duży plus zasługują reflektory FullLed powiem...
4,0
~HR
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Widoczność dobra, w słupkach A są co prawda małe trójkątne szybki, ale czasami trzeba się wychylić, żeby zobaczyć przechodnia na pasach. Słupki B bardzo masywne, ale nie wpływają na złą widoczność. Z tyłu mam czujniki parkowania, więc problemu nie ma. Jedyne czego brakuje, to w wersjach bez elektrycznie sterowanego fotela, brakuje samo opuszczającego się lusterka po wpięciu wstecznego.
5,0
~borys
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Nie ma za bardzo o czym pisać, widoczność ok. przy czujnikach cofania przód tył nawet b. ok. Kapitalny system biksenonów skrętnych z automatem świateł mijania i drogowych bardzo poprawiający widoczność w nocy zwłaszcza w trudnych warunkach, przednia szyba chyba chyba specjalnej konstrukcji gdyż nie oślepiają mnie samochody nadjeżdżające z przeciwka (zupełnie odwrotnie niz w poprzednich autach)
4,0
~nosurprises
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
To zależy od punktu siedzenia. Na serio jak się ustawi siedzenia wysoko to jest ok jak nisko trochę gorzej. Dość grube słupki A sporo zasłaniają w zakrętach i trzeba uważać, szczególnie na serpentynach i w mieście na pieszych. Do tyłu się nie oglądam za często, cofam na lusterkach i czujnikach. W czasie jazdy we wstecznym całkiem dobrze widać pojazdy oglądające mój bagażnik.
5,0
~wszczyg
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 HDi 163KM 120kW
Widoczność bardzo dobra ale z ograniczeniami, boczne przednie słupki trochę zasłaniają przy ostrych zakrętach. Widoczność do tyłu wystarczająca, boczne lusterka o dużej powierzchni pozwalaja bez wysiłku kontrolować sytuację z tyłu. Warto dokupić "detektor martwego pola". Samochód jest długi (4,8m) i strefa martwa jest trudna do oceny bez wspomagania detektorem.
4,0
~lepszy_model
Peugeot 508 I
SW 1.6 HDi 115KM 85kW
Wszystkie lusterka dobrze spelniaja swoje zadanie. Auto jest dosc dlugie (4813cm) i czujniki parkowania z tylu sa bardzo przydatne. Przod jest latwy do wyczucia, bowiem przedni zwis jest zdecydowanie krotszy niz w 407\'ce. Ogromna zaleta wersji SW jest panoramiczny dach. Kto raz zacznie jezdzic takim autem, w kazdym innym bedzie sie czul jak w ciemnym bunkrze.
Peugeot 508 I