Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I (19)

Pokaż filtry
4,8
~Gi3r3k
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Posiadam to auto tylko miesiąc i mam za sobą 2k km, ale przez pół roku przed zakupem zrobiłem solidne rozpoznanie rynku i wiem o nim wystarczająco dużo. Przez ostatnie 2 lata dużo jeździłem VW Passatem B7 140 KM i Skodą Octavią 105 KM z 2011 r., więc porównanie też mam. Powiem szczerze Peugeota 508 Hybrid4 kupiłem jako tzw. złoty środek, jako że dość dużo jeżdzę po mieście, a jednocześnie diesel jest ekonomiczny na trasie. Dla nabijających km...
4,1
~xyz
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Świetny budżetowy samochód. Niska cena zakupu, w miarę niskie koszty utrzymania. W moim wypadku najbogatsza wersja wyposażenia (skóra, bixenon +led, hybrid4, bezkluczykowy dostęp, 4 strefowa klimatyzacja, roletki, asystent parkowania itp.) umila podróż.
4,0
~Mike
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Pionierska technologia elektrycznego silnika na drugiej osi daje radę, ale całość zabija słaba ergonomia, kiepskie wykonanie wnętrza, fatalne wyciszenie i nienajlepsza skrzynia biegów, którą w zasadzie jedyne, co tłumaczy, to niskie spalanie. Ponadto maleńki bagażnik, ciekawy wygląd i jednak chyba za mało Francji a za dużo Niemiec, ale tych Wschodnich. Ten Peugeot bardzo chciałby być BMW, albo chociaż Audi, tymczasem wciąż jest PSA. W efekcie...
4,6
~Damian
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Świetne auto. Tanie w zakupie, tanie w utrzymaniu. Przy wzroście 185 mogę się wyciągnąć przed kierownicą, a pasażer z tyłu ma jeszcze komfortowe warunki jazdy. Jedynym minusem jest wyczuwalna praca automatycznej skrzyni biegów i duże opóźnienie przy korzystaniu z łopatek - po naciśnięciu trzeba odczekać 1-2s, aż łaskawie zredukuje bieg. Podobnie jest przy głębszym naciśnięciu gazu podczas spokojnej jazdy - potrzebuje 1-2s, aby zredukować bieg...
4,9
~Przemek
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Dla mnie idealne. Jakość wykończenia, trwałość i brak usterek, koszty utrzymania - przemawiają za tym autem. Łyżka dziegciu to utrata wartości (to plus dla kogoś poszukującego tego modelu) i mała pojemność bagaznika.
4,4
~Marcin
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Bardzo fajne, nieoczywiste kombi, lekko podwyższone względem zwykłego 508 z dołożonymi plastikami a'la suv i dodatkowo pędzoną ośką tylnią (może się przydać w trudniejszych warunkach- w dobrych nie czuć różnicy). Duże, wygodne auto z (tylko) przyzwoitym bagażnikiem. Sporo miejsca w środku, super wyposażone, wygodne, ładne i przyzwoicie wykończone. Minusem jest brak miejsca na portfel czy telefon w konsoli centralnej. Natomiast in plus z małych...
4,3
~Marcin
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
5 gwiazdek za stosunek cena/jakość/bezawaryjność/wyposażenie/wielkość/rok. Ogólnie porównywałem wiele aut i nic ciekawszego (z napędem lepszym od FWD/RWD nie znalazłem). Fajne i duże auto, wygodne, dobrze wykończone (miękkie plastiki, nowoczesny design, fajna skóra, doskonałe wyposażenie) z przyzwoitymi osiągami i naprawdę fajnym spalaniem w mieści (poza miastem jak to duży diesel- też nieźle).
4,3
~Marek
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Poprzednio miałem Lexusa is220d i nie żałuje zmiany. Jest równie komfortowo a przy tym o niebo taniej. Za ta cenę nie zamienię na nic innego.
3,5
~Marek
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Dobry pomysł na auto. Gorzej z jego realizacją. Od hybrydy Lexusa Peugeota dzielą lata świetlne. Fantastyczne wnętrze. Kiepski silnik. Duży spadek wartości samochodu. Brak nowoczesnym systemów wspomagających kierowcę.

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13

Peugeot 508 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,4
~Ibiz
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Tutaj raczej napęd połączony. Z przodu znany diesel 163 km, z tyłu elektryk, sprawdza się to całkiem fajnie. (Silnik)
Peugeot 508 I