Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I RXH (7) - Silnik

Na liście zabraknie 3 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Marcin
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Elastyczny, dynamiczny, fajnie wspomagany elektrykiem. Sam elektryk w ZEV słaby ale powoli rozpędzi tego kloca do 70km/h i spokojnie utrzyma taką prędkość. Połączenie dwóch silników jest super rozwiązaniem. Realizacja o niebo lepsza jak w Aurisie- tam auto nie przyspiesza- tylko wyje a w trybie ZEV może uda się wyjechać z parkingu (porównuję do Aurisa z przebiegiem 18tyś- wygrywa rozwiązanie Puga).
5,0
~Przemek
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Super. 2.0 HDI to trwała i porządna jednostka. Brak jakichkolwiek awarii. W połączeniu z silnikiem elektrycznym moc jest naprawdę spora. Miło mieć możliwość użycia napędu 4x4
3,0
~Marek
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
podawane katalogowo średnie spalanie 4,8 l/100km jest fikcją. Spokojna jazda na trasie zgodnie z przepisami to 6,5l, a miasto min. 8,5l/100km.
5,0
~Ibiz
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Tutaj raczej napęd połączony. Z przodu znany diesel 163 km, z tyłu elektryk, sprawdza się to całkiem fajnie.
5,0
~Andrzej
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Chyba najlepszy pod wzgledem żywotności silinik diesla. Zero problemów.
5,0
~milo
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
2.0 hdi. oszczędny, bezawaryjny
5,0
~Marcin
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Dynamiczny, ekonomiczny,
Peugeot 508 I RXH