Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I Sedan (77) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 37 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Gi3r3k
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Bardzo niski, auto przy umiejętnej jeździe pali bardzo mało - ja potrafię nim spalić w trybie mieszanym, nawet z przewagą miasta, ok. 5.5l, a zaznaczam jest to oszczędna jazda, ale nie niedzielna :) Wystarczy odpowiednio wciskać gaz, a widząc czerwone światło puścić go delikatnie, aby naładować baterię, idealnie jest wciskać hamulec dopiero na końcu. Ruszać zdecydowanie, ale tak, aby silnik włączył się od 20km/h. Jeśli np. wiemy, że za kilka...
4,0
~nosurprises
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Hmm raczej niskie , duży przegląd (ok. 180 tys km) połączony z wymianą paska rozrządu olejami i innymi duperalemi kosztował 1600 PLN (nie w ASO). W ASO wyceniłem online ok. 2400. Spalanie bardzo niskie. Jak się baaardzo postarałem to w mieście przez 12km miałem nawet 4,8 l/100km. Bez problemów w cyklu mieszanym schodzę do 5,7 l/100 km ( nie jeżdząc autostradami). Trasa 560 km ( głownie ekspres i autostrada) 6,0 l/100 km. Trasa 3000 km - 5,9...
5,0
~Voytec
Peugeot 508 I
Sedan 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Średnie zużycie paliwa na dystansie 5000 km wskazane przez komputer to 7,6 l/100 km w cyklu mieszanym! Jestem zaskoczony tak małym zużyciem bo to duży i ciężki samochód. Jeżdżę normalnie bez oszczędzania z tendencją do niewielkiej "agresji" drogowej. Przy depnięciu do oporu komputer wskazuje chwilowe zużycie 30 l/100 km i na tym kończy się zakres wskazań kompa! Może jest i więcej... Według komputera na zbiorniku ponad 1000 km można...
4,0
~handlowiec
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Przejechałem autem prawie 23 tyś w 10 miesięcy. Po zakupie wymieniłem rozrząd w nieautoryzowanym warsztacie ale specjalizującym się w Peugeot-ok. 700 zł części plus robocizna. Wymieniłem komplet hamulce + tarczę przód i tył (ATE) - ok. 1000 zł, Obsługa po 15 tyś pełna ze sprawdzeniem, czyszczeniem hamulców razem z materiałami eksploatacyjnymi ok. 700 zł według nie akceptowalne jak na tą klasę pojazdu
5,0
~Matek
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Jeśli chodzi o spalanie tutaj silnik 1.6 THP daje rade o ile oczywiście szanuje się go i piłuje na zimnym. Silnik przede wszystkim stworzony do tras tam daje nie dość że przyjemność z jazdy to jeszcze spalanie też jest odpowiednie, powiedziałbym nawet żę w trasie o ile się nie szarżuje spali tyle co przeciętny diesel
4,0
~xyz
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Dzięki silnikowi elektrycznemu otrzymujemy niskie spalanie na poziomie 3.5l w mieście. Problemy zaczynają się przy wymianie części, sławne powiedzenie "panie tutaj trzeba elektryka" sprawdza się idealnie. Nie wymienimy tarcz ani klocków bez podłączenia komputera, co podnosi koszty wymiany.
5,0
~malik0
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 e-HDi FAP 112KM 82kW
To główny atut tej wersji mała pojemność sześciobiegowa skrzynia MCP i doskonale działający start&stop robią swoje. Trasa na tempomacie do 110 nawet 3.8 litra na codzień jeżdżę krótkie odcinki podmiejskimi drogami pali ok 5. Ale tak czy siak ponad 1000 km na zbiorniku paliwa dla mnie super.
4,0
~Jacek
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
W mieście auto pali ok. 9 l/100, poza miastem możliwe jest zejście nawet do 6, ale trzeba naprawdę jechać 90 km/h. Przy prędkości 140 km/h spalanie wynosi ok. 7,7 l/100. Zmiana olejów i filtrów co 20,000 km (wcześniej było 25,000, ale Peugeot zmienił reguły gry). Ceny w ASO przeciętne
4,0
~jaro
Peugeot 508 I
Sedan 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
no cóż jak ktoś kupuje motor powyżej 200 km to trudno ścigać się z małymi dieslami tdi czy jtd. musi spalić żeby nakarmić wszystkie konie ale gwarantuję że każdy jeśli będzie miał możliwość posiadać te 100 km więcej to chętnie odda te skromne 2 litry on/100km.
5,0
~radi
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
To są świetne silniki (citroen, ford) jeśli chodzi o ekonomiczność i kulturę pracy. Max spalanie (nie przekłamuję nic; zima, miasto itp najgorsze z możliwych warunki do ekonomicznej jazdy) to 7.8 litra - świetny wynik. W trasie można śmiało zejść do 6.5 litra.
Peugeot 508 I Sedan