Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I Sedan (86) - Silnik

Na liście zabraknie 28 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~grucha
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
silnik katastrofa 1.6 thp rozrzad robiony 4 razy do przebiegu 100 tys rozciagajacy sie lancuch,napinacz nie trzymajacy oleju(koszt 2300 zl aso).turbina robiona przy 50 tys,zbierajacy sie nagar w silniku koszt 3 tys w aso i pomaga na kilka tys kilometrow bo ponownie sie zbiera przez co auto dlawi.padajace pompy wysokiego cisnienia koszt 2600 zl plus robocizna 400 aso.ten silnik to katastrofa uciekac od tego silnika ! olej spala na rowno z...
5,0
~rewerz
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
wyśmienite osiągi jak na taką pojemność. Bardzo dobra elastycznośc. wyprzedzanie tirów na drodze jednopasowej praktycznie odbywa się na 6 biegu , sporadycznie na 5. Kultura pracy zimnego silnika pozostawia trochę do życzenia ale to jest szczegół. na dystansie 15tys km nie zeżarł grama oleju. po rozgrzaniu co następuje bardzo szybko, cieple powietrze w zimie leci po ok. 1 km, silnik pracuje bardzo kulturalnie i ma piękne brzmienie w całym...
4,0
~Grzegorz
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Mimo swoich 160 KM trochę jest dla mnie za wolny. Czasem robi wrażenie jakby nie miał siły chociaż jak się spojrzy na zegary tak nie jest. Czy w volvo czy passacie wrażenie było odwrotne. Miałem przed laty 406 i tam również wydawało mi się, że to bardzo bardzo szybki samochód. W tym przypadku "czuć" jego wagę. Poza tym jest w miarę cichy (jakby nie diesel) oraz ekonomiczny.
3,0
~j.radecki
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Plus to niskie spalanie, poniżej 7 l/100 km przy normalnej eksploatacji. Niestety, wymieniono już rozrząd, cewki zapłonowe, pompę paliwa wysokiego ciśnienia, sondę lambda. Powód - losowo tracił moc, objawy podobne jak w sytuacji, gdy nie pali 1 lub 2 cylindry. Moc nie jest rozwijana równowmiernie, aczkolwiek bardzo dobrze przyspiesza od najniższych obrotów, podobnie jak diesel.
5,0
~Karol
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Cichy, oszczędny, nie wibruje, ładnie brzmi, zapewnia wystarczające osiągi. Problem z FAP nie mam. Do prędkości z jakimi można poruszać się w Polsce wręcz za mocny, ale dzięki temu nie ma problemu z szybkim wyprzedzaniem wolniejszych pojazdów na krajówkach. Poddałem go lekkiej korekcie mocy, prosiłem o jak najbardziej bezpieczny wariant, wyszło 190 KM.
5,0
~Sławek
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Oszczędny i dynamiczny. Na "niemieckich autostradach" poruszanie się z prędkością 195 km/h nie stanowi wielkiego utrudnienia dla kierowcy. Prędkość tą uzyskuje się łatwo i bezboleśnie. Wcześniej miałem 1.6 THP i tego silnika stanowczo nie polecam. 2.0 hdi to zupełnie inna historia. Silnik godny polecenia montowany w innych marakach (Volvo etc.)
3,0
~Jacek
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Najsłabszy punkt samochodu. Niby 156 KM i 240 Nm, ale przy niskich obrotach tej mocy nie ma. Trzeba porządnie zredukować, by wyprzedzić. Przy 3,500-4,000 obrotów jest już nieźle. Niestety, trzeba planować wyprzedzanie trochę szybciej, bo silnik niezbyt chętnie wchodzi na obroty. Pewnie jestem przeczulony po przesiadkach z aut ponad 200KM
1,0
~Tomek
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Totalna porażka... pali LITR oleju na 1500-2000 tyś km (zawsze trzeba mieć w zapasie przy sobie na dolewkę), robocizna gdy potrzebna jest wymiana nawet głupiej uszczelki potrafi stworzyć ogromne koszty, możliwość awarii przy przebiegu poniżej 100 tyś km, kiepskiej jakości osprzęt silnika... jednym słowem totalna PORAŻKA
5,0
~handlowiec
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Super silnik to mój pierwszy diesel w życiu a jeżdżę prawie 20 lat i jestem mega zadowolony. Elastyczny, fajnie ciągnie z dołu, 6 lit. w trybie mieszanym na co dzień jak i w trasie przy prędkościach autostradowych 4 osoby na pokładzie i zapakowany bagażnik na wakacje dla mnie bardzo dobrze przy aucie ważącym ponad 1400 kg
5,0
~Gi3r3k
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Silnik 2.0 163 KM jest naprawdę bardzo ciekawy, dość chwalony w internecie za wytrzymałość, elastyczność i ogólnie niezawodność. Przy czym jak wspomniałem wcześniej - jak na diesla brzmi bardzo ciekawie. Nawet z tą nieszczęsną zautomatyzowaną skrzynią spisuje się pod względem dynamiki podobnie jak Passat B7 140 KM w dieslu.
Peugeot 508 I Sedan