Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I SW (53) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 42 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~mmcc
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
troche pierdół się nazbierało ale to wynikające z ekspolatacji. 2 łożyska w kołach, poduszka pod silnikiem, wahacze, Alternator, bateria piliota, 2 klamki od heads free, Wypalone ogniwo tylnej lampy, czasem jakaś żarówka się przepaliła. Sporadycznie zawieszający się wyświetlacz centralny komputera pokładowego. A tak to juz typowa ekspolatacja klocki tracze rozrząd olej itp czyli strandard. Polecam skrócic interwał zmiany oleju do 10 tys max...
3,0
~Anselmo
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
I tu pojawia się kwestia - \"francuskości\" auta. Nie mogą zrobić auta, do którego nie byłoby zastrzeżeń. np. stukanie zawieszenia - już po 6000 km - okazało się, ze to wina jakiegoś smaru - posmarowali i przestało. Dalej lejąca się woda przy otwieraniu klapy bagażnika - ponoć nie wiedzą co z tym zrobić. w zimie, zacięło się lusterko przednie prawe (nie chciało się otworzyć), czujniki parkowania w zimie - wystarczy, że są lekko zaśnieżone i...
5,0
~Aragorn111
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Miałem mazdę 6 i po 120tys km poszłą panewka na wale- silnik do wymiany, u brata po 140tys km to samo w Avenzisie, W citroenach denerwujące były drobne usterki elektryki, Octavi nie porównuję bo przy wyżej wymienionych to fura nie auto- nie znosiłem go chociaz miałem od nowośći. Peugeot 508 po 137tys km bez usterki, po prostu wzorzec niezawodności.
5,0
~peugeot508SW
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
na 290 tys lewe lusterko przestało się składać, może z 2 razy zgasł mi komputer, ale to żaden problem, Poza tym jakoś sobie nie przypominam żeby jakieś drobne rzeczy wyskakiwały. Elektryka działa be zarzutu. Samochód nigdy nie zawiódł , nie staną nie zastrajkował. Jak coś się działo to spokojnie można było dojechać do serwisu
2,0
~Peter
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Cholerne mnóstwo upierdliwych usterek elektronicznych, których usunięcie kosztuje niemałe pieniądze. Dodatkowo trwałość pojazdu też nie jest najlepsza, tapicerka się wytarła, kierownica wygląda jak po 2x większym przebiegu, plastiki skrzypią, zepsuła się tylna wycieraczka, a raz okno wpadło mi do środka drzwi podczas jazdy.
5,0
~Gabek
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Czasami jest problem z bezkluczykowym dostępem. W komputerze jest błąd modułu sterującego. Koszt wymiany w ASO tego moduły to 1000zł. Nie mniej jednak te problemy są rzadkie. Raz na 2 tygodnie auto nie wykryje kluczyka i trzeba otwierać przez guzik na pilocie.
4,0
~Marcin Z
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Porysowana szybka w zegarach, drzwi kierowcy opadły - regulacja, czujnik parkowania przedni 2razy (wariuje w deszczu), łożysko podpory półosi (w fabryce zamontowali wadliwa część, diagnozowali chyba przez 5 wizyt, dopiero na Radzymińskiej sobie poradzili)
5,0
~Maciek
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
120tyś i kompletnie nic się nie dzieje. poszły 2 komplety klocków i 1 tarcz ale jeżdżę szybko wiec ok. motor, dwumasa, DPF, zwieszenie jak nowe. dla mnie to szok po volvo, które za każdym razem coś miało do wymiany a przy przebiegu 170 pękł blok silnika.
4,0
~HR
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
z drobnych usterek, przez dwa lata: - tylna wycieraczka (pękł uchwyt) - przednie wycieraczki czasami uderzają o ramkę szyby - podobno to jakaś wada wrodzona, - lewy tylny zacisk, przestał działać ręczny hamulec,
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I SW
Średni koszt przejechania 100 km
38,50 zł
6,6
l/100km
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Adam
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Raz podczas jazdy na autostradzie wyskoczył komunikat "Uszkodzony silnik". Po ponownym uruchomieniu auto jezdzi bez problemu. Kontrola w ASO niczego nie wykazała. Najprawdopodobniej był to chwilowy błąd odczytu czujnika.
Peugeot 508 I SW