Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I SW (66) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 29 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Maciej
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Niestety ale ceny części to jakiś dramat, 400zl za samą ramkę atrapy, atrapa używane 600zl, kierownica powietrza składająca się z dwóch plastikowych klap 500zl używana. Dysza spryskiwacza do normalnego auta kosztuje w granicy 20-50zl, tutaj musimy kupić komplet z wężykami za 180zl, do tego nie mają regulacji co jest nieporozumieniem. Wiem że tego nie wymienia się codziennie jednak do octavi kupimy cały zderzak kompletny za 500zl, tutaj...
3,0
~maciogg
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Z ostatnich 10 tys. z przewagą miasta wychodzi 8,5. Samo miasto (Wrocław) w zależności od korków. W czasie ferii przy braku korków 9, w korkach bez problemu dobija do 11. Trasa z ostatniego weekendu z Wrocka do Dziwnowa (większość S3) 5 osób plus bagaże - ja wykręciłem w tamtą stronę 7,5, żona wracała i zbiła całość do 6,8 (przy prędkościach do 140km/h). Ostatnie kilka lat jeździłem dieslami 1,9 i 2.0 - tam da autostradzie przy 160 paliły...
5,0
~Gabek
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Na trasie zejście poniżej 6l/100km bez wiekszego problemu. W trybie sekwencyjnym automatycznej skrzyni biegów można bardzo przyoszczędzić, a zmiana biegów za pomocą łopatek jest bardzo przyjemna. Spalanie w mieście na krótkich odcinkach (Kraków) jest znacznie większe. Momentami sięga 9l/100km, ale jak tylko silnik się rozgrzeje to średnia spada do około 7.9l/100km po zakorkowanym Krakowie. Przy prędkości autostradowej 150km/h na tempomacie,...
5,0
~peugeot508SW
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Uważam ,ze koszty utrzymania Peugeota są naprawdę zdumiewające niskie. Na 205 tys faktura na kwotę 5 tys gdzie m.in. regeneracja pompy wysokiego cisnienia. Na 212 tys kwota 2 250 a potem dopiero po 250 tys km trochę więcej trzeba włożyć, ale to też elementy zużywające się - kolektor dolotowy, amortyzatory, płyn FAP - 1 litr 270 zł zbiornik jest za tylnym lewym kołem i wchodzi go ok 3 l - na ok 150 tys km, , EGR (nie wymieniany - dwa razy...
5,0
~lepszy_model
Peugeot 508 I
SW 1.6 HDi 115KM 85kW
Maly silnik - smiesznie wrecz niskie spalanie. Jak na auto wazace 1.5 tony srednie spalanie w miescie to ok. 5,7 litra przy normalnej jezdzie. Na trasie spada do ok. 5 litrow a jadac w zgodzie z przepisami auto spala ok. 4,5 - 4,7 litra na setke. Co wazne, silnik dopiero sie dociera wiec pewnie za jakis czas wyniki te dodatkowo spadna. Na 1 baku (72 litry) bez problemu przejedziemy ok. 1100-1200 km i to bez wiekszych wyrzeczen w operowaniu...
5,0
~Silversurfer2003
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Opłaty, przeglądy...każdy wie, jak jest. Ale spalanie? Kosmos. Przy spokojnej jeździe bez problemu można zejść na 4.5 litra. I to przy 4 osobach i bagażu na weekend. Ktoś, kto ma ciężką nogę (ja czasami mam) musi się liczyć, że auto spali hmm...do 10 litrów na 100 kilometrów. Ale to już trzeba się postarać :-) mi średnio pali 6.5 co jest świetnym dla mnie wynikiem. Moja wersja waży prawie 1,7 tony ;-)
4,0
~wtomeg
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Akceptowalne. Serwis ograniczał się właściwie do czynności standardowych. Tu przypomina mi się jeszcze jedna historia związana z ASO. Zgłosiłem rdzawy nalot na siłownikach elektrycznej klapy bagażnika (nie zabezpieczono ich przy obsłudze serwisowej) i ku mojemu zdziwieniu zostały wymienione na nowe. Bez sensu, ale logika ASO wymyka się poza ramy racjonalności.
5,0
~Peugeot
Peugeot 508 I
SW 1.6 e-HDi FAP 112KM 82kW
Pomimo dużego przebiegu (170tys) i przejechania w ciągu roku blisko 30tys km samochód nie wykazał ani jednej awarii. Raz tylko zasygnalizował konieczność uzupełnienia FAP, ale nie przeszkadzało to w powrocie z Niemiec do Polski. Jeśli ten stan utrzyma się przez kolejne dwa lata, to następnym autem jaki kupię będzie zdecydowanie produkt ze stajni Peugeot/Citroen.
5,0
~adam
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Bardzo ekonomiczny motor. W Warszawie mieszcze się w przedziale 8-9l. Stosując zasady Eco draving. Najleprzy wynik w Warszawie przy 400 km to 7.3 i wcale nie zamulalem. Bo lubię go przycisnąć. Na trasie przy pretkosciach autostradowych rzędu 140-160 to 7-8 l. Zależy jak trasa biegnie i czy często trzeba wychamowac bo jakiś baran nie patrzy w lusterko i wyjeżdża na lewy pas.
5,0
~Marcin Z
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Części tanie, ASO na tle innych też. Prosta budowa i brak nowinek technicznych - w razie awarii nie powinno być drogo. Opony w nietypowym rozmiarze trochę podbijają cenę. Spalanie trasa 5-5,5 (do 120), autostrady 6,5-7,5 (140-160 tempomat), miasto korki 10 - u mnie średnio 6,5 :-) Klocki przednie 70kkm, tylne 40 ( automatyczny ręczny)
Peugeot 508 I SW