Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I SW (69) - Silnik

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~peugeot508SW
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Silnik z momentem obrotowym stratuje już od 1500 obr. Można spokojnie jeździć płynnie i dynamicznie utrzymując obroty 1500-1800. Na 6 biegu można spokojnie Jeśli chce się przycisnąć silnik żwawo reaguje i dobrze się wkręca. Ja akurat nie katowałem silnika do 4 tys km - 2.0 hDi wystarcza go kręcić do 3 tys obr tam gdzie jest największy moment i super przyśpiesza. Jako, że to disel to bolączka to filtr cząstek stałych. Szczegolnie w mieście a...
4,0
~Kenji
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Silnik dynamiczny i elastyczny jak na te gabaryty i masę auta;ma wystarczający moment obrotowy do tego ,by bezproblemowo wykonywać manewr wyprzedzania nawet na 5-6 biegu;w zasadzie brak "turbodziury";osiągi ,jak deklaruje producent-na zawołanie; w tej wersji modelu silnika jedyny mankament to ten sławetny łańcuch rozrządu,który jednak wyciągnął się przy ok.50 tys.km (delikatne dzwonienie przy odpalaniu zimnego silnika) i...
2,0
~wawa
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Auto francuskie. Niestety ja potwierdziłem stereotyp o zawodności tych aut. Ale od początku, auto użytkowałem firmowo jako gotowy model z salonu, czyli ktoś zamówił nie zapłacił ja kupione z zniżką jako nowe. Auto na początku jeśli chodzi o komfort jest ok. Może nie tak dobre jak Volvo, czy BMW ale jest dobrze. Natomiast może miałem pecha ale trafiłem na mnóstwo drobnych i większych usterek. Poczynając od zepsutej szyby, nie działających...
5,0
~paweł_domo
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Silnik 2.0 HDI od PSA z katalogowo 163KM i 340Nm - na hamowni przy 200000 km przebiegu wyszło 161KM i 362Nm. Po wgraniu nowej mapy uzyskałem odpowiednio 205Km i 408Nm. Silnik bardzo sprawnie daje sobie rade z masą samochodu, nawet przy maksymalnym załadowaniu przestrzeni pasażerów oraz bagażnika. Przy delikatnej, ale wcale nie wolnej jeździe spalanie jest bardzo satysfakcjonujące. Przy bardziej energiczniejszej jeździe pali przyzwoicie, a...
5,0
~wtomeg
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Silnik bezawaryjny. Dynamiczny i oszczędny. Z osprzętu wymieniono dozownik powietrza sterujący procesem wypalania sadzy w DPF. Mam żal do serwisu, gdyż tuż przed końcem gwarancji pojawiły się oznaki uszkodzenia tego elementu a interwencja ASO ograniczyła się do reanimacji tego elementu, który padł parę miesięcy później. Przy przebiegu 220 k pojawiło się zapocenie na łączeniu skrzyni i silnika. Zostało to przeze mnie naprawione, ale myślę że...
5,0
~TomaszT
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Samochód eksploatowany od dwóch lat w mieście i nie ma problemów z FAPem, który wypala się także na postoju. Wybrałem wersję przed liftem ze względu na lepsze opinie silników EURO5. Euro6 z BlueHDI także są bardzo dobre ale jednak starsze są lepiej sprawdzone i montowane w wielu samochodach: Citroenach, Fordach, Volvo. Silnik po prostu genialny. Nie ma się co dziwić że wiele gazet plasuje 1.6 i 2.0 HDI na pierwszym miejscu w kategorii diesli.
5,0
~HR
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
2.0 HDI 163 KM świetnie sobie radzi z tym kombi. Nawet z kompletem pasażerów jest wystarczający zapas mocy aby bez trudu wyprzedzać. Przed zakupem nie wierzyłem, można osiągnąć spalanie w granicach 5 litrów, teraz wiem, że nie jest to nic trudnego. W tygodniu jeżdżę po mieście do pracy, w weekendy trasa i średnie spalanie na zbiorniku to 5,6-6.0, przy normalnej jeździe. W trasie na tempomacie przy ustawionych 100km/h komputer wskazuje spalanie...
5,0
~Piter
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Silnik rewelacja. Naprawdę mało pali, dynamika - wyprzedzanie to wreszcie mniej stresu. Zakres użytkowych obrotów 1500 do 5000. Samochód w 70% jest uzytkowany w mieście zatem stojąc w korku jest cisza. Bez drgań i wibracji (głosnieszy jest nawiew klimatyzacji). Żeby jednak nie było tak kolorowo to niestety po 30 tys padł napinacz rozrządu - tak, ten typ tak ma. Wymieniony na gwarancji - czekam co będzie dalej.
2,0
~Sebastian
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Łańcuch szybko się rozciąga, pompa vacum często pada, stala kontrola oleju. Zo chwila plama z innego miejsca pod silnikiem. Oszczędność tylko przy jeździe jak emeryt w niedzielę. Słaby, miękki i ogólnie strach przdusić by się nie rozpadł. Dostęp części ok. Przy jeździe potrafi szarpnać nie wiadomo dlaczego i komputer tego nie rozwiąże. Jednak nigdy na trasie nie stałem i laweta nie była potrzebna.

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13

Peugeot 508 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Glogmak
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Silnik bardzo równomiernie rozwija swoją moc. Brak efektu turbodziury. W moim aucie mam silnik 140 konny więc jak na taką masę jest O.K. choć jak zawsze przydało by się jej więcej :) Jak dla mnie jedynym mankamentem jest dosyć wyraźny brak momentu poniżej 2000 obr/min. Dopiero po przekroczeniu tej bariery auto wyraźnie się ożywia i ciągnie, aż pod czerwone pole :)
Peugeot 508 I SW