Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I SW (61) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 34 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~HR
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Tutaj bardzo słabo jak na tę klasę. Silnik jest dobrze wyciszony i pracuje cicho, natomiast szumy wiatru i opon są nieakceptowalne powyżej 120km/h. Wyciszyłem tylne nadkola i z tyłu jest dużo lepiej, to samo muszę zrobić z przodu, może wówczas się poprawi, ale na razie jest słabo. Gdy asfalt jest mokry, wrażenie jest takie jakby w podłodze była dziura. Jadą autostrada 140-150 można się umęczyć. Przy takich prędkościach nawet nie słucham radia....
5,0
~sandman8
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Do 120 przy dieslu absolutnie super. Potem szum. C5 tu wygrywa podwójnie klejonymi szybami. Nie jest to kwestia lusterek bo złożenie icu w czasie jazdy nic nie daje. Prawdopodobnie konstrukcja innych elementów to powoduje. Do 150/160 można bez problemu korzystać z zestawu głośnomówiącego. Powyżej tych prędkości męczy ale da się porozmawiać. Podczas przyspieszania słychać fajne raczej sportowe mruczenie silnika. Pewnie kwwstia wydechu.
3,0
~mmcc
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
tu powinno byc dużo lepiej. Słychać zawieszenie na nierównościach i to nie kwestia że jest uszkodzone, porpstu słabo tłumi nierówności, do tego dosyć słychać silnik z lekkim rezonansem ale to ponoć charakterystyczne dla aut z panoramą że troche bardzie przenosi dźwięki. na autostradzie dość mocno słychać szum powietrza
5,0
~lepszy_model
Peugeot 508 I
SW 1.6 HDi 115KM 85kW
Jak na klase srednio wycieszenie jest doskonale. Silnik slychac dopiero na wyzszych obrotach i jest to mily pomruk. Spokojnie da sie rozmawiac bez podnoszenia glosu nawet przy predkosciach 160-170 km/h. Nie halasuje juz tylne zawieszenie (co bylo problemem w 407\'kach) i naprawde nie ma sie do czego przyczepic.
4,0
~Piter
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Nie ma co pisać o wyciszeniu przy ok 100 - bo to w kazdym nowym samochodzie bedzie znośnie lub nawet dobrze. W tym przypadku podróż przez Niemcy z tempomatem ustawionym na 160 km/h nie powoduje zmeczenia na koniec kilugodzinnej jazdy. Najlepsze jest to, ze szybciej tez jest ok ;-)
3,0
~Peter
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Jak na tą klasę moim zdaniem poniżej przeciętnej. Bardzo wyraźnie słychać toczenie opon, lusterka boczne są spore i głośno słychać opływające je powietrze, a do tego siedząc z tyłu można odnotować bardzo głośną pracę tylnego zawieszenia, wręcz "tłuczenie".
4,0
~Marcin Kobus
Peugeot 508 I
SW 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Jest niezle choc moglo byc jeszcze lepiej. Zupelnie do zaakceptowania jak na te moc i dosyc sztywno zestrojone zawieszenie. Z pewnoscia nie ma powodow do narzekan. Nawet przy wiekszych predkosciach moznarozmawiac bez przekrzykiwania sie.
5,0
~Wojtek Katowice
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Auto słychać dopiero przy dynamicznej jezdzie z obrotami pow. 5tys. Nie szumi do 130-150km/h. Wytłumienie z podwozia bardzo dobre. Brak drgań. Szyba przednia jakoś wytłumiona, czy co? ogólnie zupełnie nieźle, chociaż to subiektywne.
5,0
~Wojstar
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
W środku jest bardzo cicho, kabina dobrze wyciszona, w trasie (np. na autostradzie) słychać głównie szum powietrza :). Jazda jest bardzo przyjemna i nawet 1200 km jednym tchem okazuje się łatwe, proste i przyjemne.
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I SW
Średni koszt przejechania 100 km
38,50 zł
6,6
l/100km
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Silversurfer2003
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Tu troszkę można się przyczepić, ale tragedii nie ma. Podczas normalnej jazdy naprawdę jest ok. Szybciej, mocniej ruszysz...będzie głośniej. Ale jeśli ktoś szuka sportowego auta to nie ten segment :-)
Peugeot 508 I SW