Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 II Sedan

M., 3 lata temu
Silnik 1.6 Puretech 180KM 132kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 II Sedan 1.6 Puretech 180KM 132kW 2018-2023 - Oceń swoje auto
4,07
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Silnik
4,0
Całokształt
Auto jest poprawne. Wybrałem je ze względu na wygląd, jakość wynonania wnętrza oraz wyposażenie. Co do dwóch pierwszych kwestii nie mam zastrzeżeń, jednak jeśli chodzi o wyposażęnie, to część systemów odbiega na minus od największej konkurencji.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest dynamiczny i wystarcza do bezpiecznego (nie)przepisowego wyprzedzania. Wadą jest jego dźwięk w szczególności na mrozie oraz przy wyższych obrotach. Jeśli trwałość będzie w porządku to oceniam go wyżej niż 1.5 TSI z VAG.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia dobrze zmienia biegi przy płynnej jeździe. Problemem jest wrzucenie wyższych biegów po wcześniejszej redukcji (np. po wyprzedzaniu). Długo zostaje na wysokich obortach pomimo odpuszczenia gazu i sprawia, że silnik "wyje" bez powodu.
5,0
Układ jezdny
Auto z adaptacyjnym zawieszeniem prowadzi się bedzo dobrze. Pewne w trybie sportowym i "płynące" w trybie komfortowym. Jestem bardzo zadowolony z oporów na kierownicy i stabliności kabiny na zakrętach. Świetnie wybiera nierówności w trybie komfort.
3,0
Karoseria
Spasowanie do poprawy. Tylny zderzak lekko zaczął odstawać od błotnika. W pierwszych egzemlarzach montaż okana dachowego był nieprawidłowy. W tym aspekcie to jeszcze nie jest premium.
Komfort
3,0
Widoczność
Słupki A są wręcz niebiezpeiczne. Bardzo szerokie i osadzone w taki sposób, że zasłaniają widoczność pod kątem 45 stopnii. To pierwszy samochód w ktróym jest tak źle.
4,0
Ergonomia
Jest pięknie, ale nie zawsze ergonomicznie. Umiejscowienie łądowarki indukcyjnej, trudny dostęp do regulacji temperatury, słabe umiejscowienie gniazda zapalniczki to kilka drobiazgów, które utrudniają życie :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Stem pracuje cicho, ale jest nadpobudliwy :) Czasem gwałtownie zmienia siłę nawiewu na kilka sekund.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu komfortowo, z tyłu nie:). Coś, za coś.. jest opadająca linia dachu to uderza się głową o nią przy wsiadaniu :)
5,0
Wyciszenie
Jest bardzo dobrze. Oczywiście biorąc pod uwagę szyberdach i bezramkowe szyby.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Uważam, że jakość wykonania samochodu jest bardzo dobra. Mam na myśli przede wszystkim użyte materiały i spasowanie wnętrza. W tej cenie i jakości nie dostaniemy też takiego wyposażenia. Niektóre systemy (jak utrzymanie pasa ruchu, fatalna kamera cofania, bezkluczykowy dostęp) działąją gorzej niż w VAG, ale np. aktywny tempomat działa wyraźnie płynniej i nie wysadza z fotela przy byle okazji :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co nic się nie dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co nic się nie dzieje.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 Puretech 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 508 II Sedan