Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 II SW

Rafał, 10 miesięcy temu
Silnik 1.6 PureTech 180KM 132kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 II SW 1.6 PureTech 180KM 132kW od 2018 - Oceń swoje auto
4,14
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Nie duży silnik ale tak spasowany ze skrzynią biegów że zawsze daje radę
5,0
Całokształt
Naprawdę świetne auto. Nigdy nie miałem francuza ale Peugeot zrobił naprawdę piękny samochód. Polecam je z czystym sumieniem ale trzeba zdawać sobie sprawę że wsiadanie i wysiadanie dla niektórych osób może być problematyczne i z tyłu mistrzem miejsca na nogi to on nie jest. Wygląd kwestia gustu, dla mnie przepiękne z zewnątrz jak i wewnątrz. Miejsca jest wystarczająco. Dla kierowcy i pasażera z przodu super, z tyłu gorzej jeśli siadam sam za sobą (180 cm) na nogi i stopy średnio ale jak w trasie siedziała za mną żona miała miejsca wystarczająco a tak to głównie dzieciaczki. Bagażnik 530 litrów ale idealnie foremny i ustawny. W poprzednim aucie był większy i żona myślała że się nie zapakujemy na wyjazd a spokojnie weszło wszystko. System zamykania na przycisk czy otwierania nogą działa świetnie. Auto bardzo komfortowe i bardzo dobrze wyciszone. Świetne bardzo wygodne fotele i to że konsola skierowana jest do kierowcy sprawia bardzo dobre wrażenie. Przy zmianie auta chciałem wrócić do benzyny i martwiłem się trochę o silnik czy 1.6 wystarczy szczególnie w trasie i nie potrzebnie. 180 KM i 250 Nm niby szału nie ma jednak świetnie współpracuje z 8 stopniową skrzynią biegów. Miło ciągnie już od dołu a w trasie przy pełnym bagażniku i 4 osoby w środku ani razu nie bałem się czy dam rade wyprzedzić w każdych prędkościach nawet jak przy 160 wyprzedzałem auto spokojnie rozpędziło się do ponad 200.
Wrażenia
5,0
Silnik
Niby 1.6 ale naprawdę daję radę. Jeździłem większymi i mocniejszymi a jednak to jak on działa jestem bardzo mile zaskoczony zawsze ma wystarczająco mocy. na jeździe próbnej mieli tylko diesla 2.0 HDI a 1.6 Pure Tech jeździłem w 5008 ale nie zawiodłem się.
5,0
Skrzynia biegów
Od kilku lat jeżdżę tylko automatami głównie hydrauliki ostatnie auto z DSG. EAT8 jest świetna. Pracuje bardzo dobrze, szybko i łatwo można się jej nauczyć żeby wrzucała bieg taki jaki chce.
4,0
Układ jezdny
Auto zachowuję się stabilnie, i jest sprężyste. Więc nie ma obaw że będzie się wychylać przy szybszym pokonywaniu zakrętów ale jest komfortowe i to lubię. Chociaż na dziurach trochę tłucze.
3,0
Karoseria
Lakier bardzo cienki i łatwy do zarysowania. Juz w salonie przy oddaniu miał pełno mikrorysek. Kolor czerwony ultimate
Komfort
4,0
Widoczność
Dość szerokie słupki A oraz malutka tylna szybka. Ale jest tyle kamer i czujników ze nie ma problemów z parkowaniem. Auto jest bardzo zwrotne a jak trzeba to samo parkuje.
4,0
Ergonomia
Z przodu idealnie. Nie ma co się bać dotykowego ekranu i opcji w nim oraz kosmicznych przycisków. Bardzo ułatwiają życie a na wszystkie ważne opcje są skróty. Niby łatwiej klime sterować pokrętłami jak często krytykują ale naprawdę nie sprawia to problemu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się bardzo szybko i chłodzi bardzo dobrze. Minus że na tył nawiew sprawnie działa głownie gdy włączy sie nadmuch na kabinę a w AUTO dmucha dość słabo. W dodatku czynnik chłodzący to ten najdroższy na rynku :(
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jak najbardziej OK i bardzo łatwo można znaleźć komfortową pozycje z tyłu gorzej. W zależności od ustawienia siedziska z przodu, czasemz tyłu brakuje miejsca na stopy oraz wyższe osoby będą miały mało przestrzeni na kolana. U mnie to głownie dzieci wiec nie ma problemu
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze wyciszony. Lepiej od SuperB oraz Mazdy 6. Tak samo jak Passat B8 a może i lepiej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Póki co 4 miesiące i niecałe 4 tysiące km więc tylko paliwo. W mieście Szczecin z ponad 13 zeszło juz do 12 z małym hakiem ale głównie krótkie odcinki 3km do przedszkola wracając jeszcze jakies zakupy jeżdzac dłużej spada jeszcze. W trasie do 150 ok 8 wiec dobrze a pyrkanie krajowymi ok 7
4,0
Stosunek jakość/cena
Zawsze francuzy omijałem ale nowe peugeoty są naprawde ładne i musiałem wejść do salonu. Byłem na jazdach próbnych różnymi autami i Peugeot naprawde zrobił na mnie wrażenie jakość materiału w środku jest naprawde dobra. Wszystko jest miekkie nic nie stuka nie trzeszczy.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nowe auto które było wycenione na 180 tysięcy ( Wersja Allure z dodatkami) kupiona za duuużo mniej na wyprzedaży rocznika a w fotelu pasażera z przodu brakuje kawałka gąbki w boczku ( nie zauważone podczas odbioru)......tak być nie powinno
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poki co żadnej, czas pokaże

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 PureTech 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 508 II SW