Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 (232) - Silnik

Pokaż filtry
5,0
~peugeot508SW
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Silnik z momentem obrotowym stratuje już od 1500 obr. Można spokojnie jeździć płynnie i dynamicznie utrzymując obroty 1500-1800. Na 6 biegu można spokojnie Jeśli chce się przycisnąć silnik żwawo reaguje i dobrze się wkręca. Ja akurat nie katowałem silnika do 4 tys km - 2.0 hDi wystarcza go kręcić do 3 tys obr tam gdzie jest największy moment i super przyśpiesza. Jako, że to disel to bolączka to filtr cząstek stałych. Szczegolnie w mieście a...
4,0
~Kenji
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Silnik dynamiczny i elastyczny jak na te gabaryty i masę auta;ma wystarczający moment obrotowy do tego ,by bezproblemowo wykonywać manewr wyprzedzania nawet na 5-6 biegu;w zasadzie brak "turbodziury";osiągi ,jak deklaruje producent-na zawołanie; w tej wersji modelu silnika jedyny mankament to ten sławetny łańcuch rozrządu,który jednak wyciągnął się przy ok.50 tys.km (delikatne dzwonienie przy odpalaniu zimnego silnika) i...
2,0
~wawa
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Auto francuskie. Niestety ja potwierdziłem stereotyp o zawodności tych aut. Ale od początku, auto użytkowałem firmowo jako gotowy model z salonu, czyli ktoś zamówił nie zapłacił ja kupione z zniżką jako nowe. Auto na początku jeśli chodzi o komfort jest ok. Może nie tak dobre jak Volvo, czy BMW ale jest dobrze. Natomiast może miałem pecha ale trafiłem na mnóstwo drobnych i większych usterek. Poczynając od zepsutej szyby, nie działających...
4,0
~Mateusz
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Jeździ się bardzo przyzwoicie, dobrze wchodzi na obroty, momentu raczej też nie brakuje. Szkoda tylko, że to topowa wersja Peugeota - wypadałoby dorzucić chociaż ze 20-30 koni więcej (Mondeo ma 210 km w dieslu i 240 w benzynie). Szczerze mówiąc, 180 km to za mało jak na wersję GT. Jeśli producent czegoś z tym nie zrobi to moim kolejnym samochodem raczej nie będzie Peugeot - no chyba, że za 3 lata zdziadzieję ;-) Ale to MOJA opinia. Po prostu...
5,0
~Brunon
Peugeot 508 II
SW 2.0 BlueHDi 160KM 118kW
Kulturalna praca, moc 160KM jest wystarczająca na nasze drogi. Nie jest to na pewno wyścigowe auto, ale bardzo sprawnie i miło napędza ten samochód. Oczywiście dodatkowe KM i moment obrotowy jeszcze bardziej poprawiłby wrażenia z jazdy, jednak w mojej ocenie już ten wariant mocowy zapewnia przyzwoite osiągi i bardzo zadowalajace spalanie. Pokonuje głównie trasy autostradami i eskami z prędkościami autostradowymi plus i średnia z zeszłego...
5,0
~paweł_domo
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Silnik 2.0 HDI od PSA z katalogowo 163KM i 340Nm - na hamowni przy 200000 km przebiegu wyszło 161KM i 362Nm. Po wgraniu nowej mapy uzyskałem odpowiednio 205Km i 408Nm. Silnik bardzo sprawnie daje sobie rade z masą samochodu, nawet przy maksymalnym załadowaniu przestrzeni pasażerów oraz bagażnika. Przy delikatnej, ale wcale nie wolnej jeździe spalanie jest bardzo satysfakcjonujące. Przy bardziej energiczniejszej jeździe pali przyzwoicie, a...
4,0
~Ernest
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Posiadam silnik 150 KM z AdBlue. 150 KM nie jezdzi jak 200 KM, powiedzmy że może być, wyprzedzić można, na taką spokojna dobrą jazdę bez zamulania wystarczy. Spalanie 20% trasa 80% miasto wedle komputera to średnia 6.7 l na 100 km. 100% trasy przy szybszej jeździe spala mi ok 6.3 l ( od 120 do 160 A2). AdBlue wystarczyło mi na 22 tys km, kupiłem Shela AdBlue 20 litrów za 40 zł uzupełniłem i śmiga dalej. Miałem trochę obaw bo różnie ludzie...
5,0
~wtomeg
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Silnik bezawaryjny. Dynamiczny i oszczędny. Z osprzętu wymieniono dozownik powietrza sterujący procesem wypalania sadzy w DPF. Mam żal do serwisu, gdyż tuż przed końcem gwarancji pojawiły się oznaki uszkodzenia tego elementu a interwencja ASO ograniczyła się do reanimacji tego elementu, który padł parę miesięcy później. Przy przebiegu 220 k pojawiło się zapocenie na łączeniu skrzyni i silnika. Zostało to przeze mnie naprawione, ale myślę że...
1,0
~grucha
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
silnik katastrofa 1.6 thp rozrzad robiony 4 razy do przebiegu 100 tys rozciagajacy sie lancuch,napinacz nie trzymajacy oleju(koszt 2300 zl aso).turbina robiona przy 50 tys,zbierajacy sie nagar w silniku koszt 3 tys w aso i pomaga na kilka tys kilometrow bo ponownie sie zbiera przez co auto dlawi.padajace pompy wysokiego cisnienia koszt 2600 zl plus robocizna 400 aso.ten silnik to katastrofa uciekac od tego silnika ! olej spala na rowno z...

Usterki Peugeot 508

Liczba wpisów: 15

Peugeot 508 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Kuba
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Czytałem różne opinie, w szczególności takie, gdzie Peugeot był porównywany z tym silnikiem do Passata z 2.0 TDI 150 km. Mogę jedynie powiedzieć, żeby nie wierzyć w te brednie, że 508 to muł, a Passat jest najlepszy na świecie, że w porównaniu do Francuza to torpeda... Stek bzdur :) Silniki są bardzo porównywalne jeżeli chodzi o dynamikę. Jeżeli chodzi o kulturę pracy, Peugeot rozwala Passata na łopatki :) Owszem, VW bardzo poprawił silnik...
Peugeot 508